2012-11-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lightweightbby
Hej!

Låg nyss på en kur i ungefär 3-4 månader. Först körde jag sust 250 mg e3d, och efter enethate 500 mg e5d och dboll 50/50. Dumt att hålla på så länge men hade dryga veckan kvar på kuren så fick jag gynokänningar i vänster bröst. Hoppade av testo och dboll direkt och tog 4 20mg nolva på en gång.. sen 40 mg ed. Har nu gått 4-5 dagar och det börjar faktiskt kännas bättre och försöker inte röra det, dock är det lite svullet och någon knöl kan kännas. (Även kommit vätska i början om jag tryckte men har inte testat någe mer efter.) Försökt att få tag i letro som en idiot men inte lyckats. Nu ska jag iaf åka till thailand på fredag (om 5 dagar). Det blir alltså ungefär 2 veckor efter sista stick. Tänkte köpa Letro där nere och dosera direkt: om jag känner lite fortfarande 1.5 mg ed? till känningarna försvinner sen 0,5 ed i 2-4 dagar, sen 0,25 mg ed efter? och köpa hem lite. Hur länge bör jag sedan köra letro? Tänkte även fråga om clomid för att få tillbaka sin egen produktion..., borde jag köpa det där nere och köra direkt eftersom det blir 2 veckor efter sista stick vilket jag läst är lagom på testo enethate? Hur gör jag då med nolvan och hur länge ska jag köra den? Är doseringen bra? : 100 mg dag 1-5. Sen 50 mg i 4 veckor?

Tacksam för svar!

Mvh

Jag hittade inte letro i Pattaya när jag var där i september. Dock finns clomid, nolvadex och arimidex i typ varje apotek. Arimidexen var inte direkt billigt om man tänker på att man befinner sig i Thailand... om jag inte kommer ihåg fel var det runt 3000 baht får en kartong med 30 tabletter. Nolvadexen var runt 1000 baht (20 mg * 30 st). Kommer inte ihåg clomiden. Dessa priser var dock lite högre än vad man kan få de för om man "jagar" lite.
Citera
2012-11-18, 19:05
Medlem
montevideoss avatar
HCG Dieten, bra eller anus

Hör fler och fler som pratar om HCG dieten och jag har läst en del på nätet och förstår att det är ett hormon man tillför kroppen som gravida kvinnor innehar mycket av.

Som jag förstår det är det olagligt att sälja i Sverige utan recept men i USA verkar väldigt många vara nöjda med sina resultat, kolla bara alla inlägg i detta forumet

http://hcgdietinfo.com/hcgdietforums/forum.php

Frågan är givetvis om HCG i oral form som droppar eller via sprutor kan hjälpa till vid viktminskning eller om det bara är intaget på 500 kalorier om dagen som ger själva viktminskning men HCG hjälper till genom att hålla aptiten nere.

Bra eller anus? finns det någon som provat denna diet och finns det några biverkningar
Citera
2012-11-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av montevideos
Hör fler och fler som pratar om HCG dieten och jag har läst en del på nätet och förstår att det är ett hormon man tillför kroppen som gravida kvinnor innehar mycket av.

Som jag förstår det är det olagligt att sälja i Sverige utan recept men i USA verkar väldigt många vara nöjda med sina resultat, kolla bara alla inlägg i detta forumet

http://hcgdietinfo.com/hcgdietforums/forum.php

Frågan är givetvis om HCG i oral form som droppar eller via sprutor kan hjälpa till vid viktminskning eller om det bara är intaget på 500 kalorier om dagen som ger själva viktminskning men HCG hjälper till genom att hålla aptiten nere.

Bra eller anus? finns det någon som provat denna diet och finns det några biverkningar
Hcg ökar din testo produktion det varken sänker din apetit eller ökar din förbränning.
Det kan sänka lite av öuskel förlusten vid lågt intag mat då du kommer ha mer testoi kroppen
Citera
2012-11-19, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalig-fantasi
Jag hittade inte letro i Pattaya när jag var där i september. Dock finns clomid, nolvadex och arimidex i typ varje apotek. Arimidexen var inte direkt billigt om man tänker på att man befinner sig i Thailand... om jag inte kommer ihåg fel var det runt 3000 baht får en kartong med 30 tabletter. Nolvadexen var runt 1000 baht (20 mg * 30 st). Kommer inte ihåg clomiden. Dessa priser var dock lite högre än vad man kan få de för om man "jagar" lite.

hmm okej, men man kanske inte vågar ta med sig hem i väskan? Tänkte ta typ iprenkartongen med 2 kartor i sen lägga några letro/armidex emellan? Annars köper jag det jag ska använda och bestället hem det andra nu så har jag när jag kommer hem. Har du något bra råd för uplägg då? Tack för svar!
Citera
2012-12-08, 23:22
Medlem
Grymgrossistens avatar
I början av november avslutade jag en Testo P 100mg EOD + winstrol 40mg, en bröstvårtan kliade lite mitt under kuren men struntade i det. När kuren var dags hoppade jag på 160mg Nolva första dagen och 60mg i 3 veckor ut.

PCT:n hjälpte inte och har nu fått en knöl under ena bröstet som är relativt stor och tippar på att nolvan inte fungerade, TDP Nolvadex...

Är nu helt återställd och träningen går otroligt bra men hade varit ute i kylan och min knöl hade blivit ganska hård så jag klämde på den ganska rejält och ut kom genomskinlig vätska, pressade 3-4 gånger tills jag nästan fick panik.

Vad ska jag beställa för att motverka den äckliga vätska som kommer ut ur skiten eller minska storleken på denna knöl? En vän rekommenderade 0,5mg Cabaser ED och jag vill helst inte ta något som stänger ner mig eller sitter inne i system allt för länge då jag snart ska rycka ut inom försvarsmakten.

Tips?

// En panikslagen 20-åring hahaha
Senast redigerad av Grymgrossisten 2012-12-08 kl. 23:57.
Citera
2012-12-09, 06:32
Medlem
En-Fet-Pros avatar
Har sökt en del om nolvadex och dess intags information, en sak jag skulle vilja fråga är. Om jag nu är mitt i en kur och plötsligt får känningar i ngn av bröstvårtorna. Skall jag fronta me nolva samtidigt som jag fortsätter att ta min dagliga kur dos och köra så till känningarna släpper eller hoppar jag av kuren och endast kör nolva tills det att det släpper och sedan hoppa på kuren igen?
Citera
2012-12-09, 15:00
Medlem
Grymgrossistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En-Fet-Pro
Har sökt en del om nolvadex och dess intags information, en sak jag skulle vilja fråga är. Om jag nu är mitt i en kur och plötsligt får känningar i ngn av bröstvårtorna. Skall jag fronta me nolva samtidigt som jag fortsätter att ta min dagliga kur dos och köra så till känningarna släpper eller hoppar jag av kuren och endast kör nolva tills det att det släpper och sedan hoppa på kuren igen?
Du fortsätter med din kur och kör nolva tills kuren är slut och där börjar du med din pct.
Citera
2012-12-11, 03:10
Medlem
Tamoxifen/nolva vid finasterid

Jag tar finasterid mot håravfall och har börjat erfara symtom på förhöjda estrogen-nivåer, extrem stresskänslighet, svullen i ansiktet, känningar i bröstet osv. Jag funderar på att börja använda tamoxifen (kan inte få tag på någon annan estro-hämmare), är det en bra idè fastän jag inte går på AAS? 10/20 mg ed/eod?
Citera
2012-12-11, 06:38
Medlem
10mg ed kan vara något.
Citera
2012-12-19, 22:52
Medlem
MisterTees avatar
När ska man börja med Nolvadex efter en winstrol 100/50 kur?
Citera
2012-12-19, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterTee
När ska man börja med Nolvadex efter en winstrol 100/50 kur?
Dagen efter sista intaget.
Citera
2012-12-20, 19:00
Medlem
Realityjunkies avatar
Fundering kring annorlunda HCG upplägg!

Tja, vore roligt om någon kunde bidra med åsikter/erfarenheter och tankeställare angående HCG..

Har läst runt på några större brädor och läst att en del kör HCG e5d och sättar det på samma gång som de trycker annat t.ex. Testo C..

Dock förespråkar ju de flesta att man ska köra 250-500iu 2ggr/vecka här men jag undrar nu om det är helkorkat att sticka e5d eller om det funkar i stort sätt "lika bra"..

Är ju själv på en 250mg e5d testo C kur och tycker det vore smidigt att trycka allt e5d för att slippa så mycket stick samt slöseri med nålar.. Nu undrar jag vad ni tycker/har gjort! Kom gärna med motiveringar, länkar eller personliga åsikter om ni anser man kan köra de e5d eller om det medför något negativt.. För övrigt bra med diskussioner så vi inte hela tiden slirar i samma bana och tror det bara finns 1 rätt sätt att göra saker på

Shoot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in