Citat:
Ursprungligen postat av mrmuscle91
Tjena alla glada byggare!
Jag gick på en 16veckors kur, precis i slutet av kuren så torskade jag av snuten...
Jag bor ensam och "kurade i smyg" och det blev en husransakan på det och snuten hittade min pct men dock inte lite winnar och bollar som jag hade...
Jag hade det ganska jobbigt och det blev ingen pct för att jag inte kunde få tag i nån då och dessutom hade jävligt mycket annat i huvudet!
Nu har det gått exakt 3,5 månader sen sista sticket, jag har kört 5v med orala emellan och sen lite nolva som jag fixat av en kompis.
Nu har jag fixat 25 000iu hcg men frågan är:
Borde jag ta hcgn så långt efter kuren???
Min träning går bra, tappat lite styrka men dock inte mycket! Tappade 1,5kg vikt men kulorna märkte jag aldrig att de krympte och sexlusten är på topp som vanligt...
Mycket tacksam för seriösa svar!
Ha en trevlig kväll allihopa
MVH
Tråkigt att höra det med snuten, hatar den förbannade häxjakten i Sverige. Äcklar mig.
Jag tycker personligen att du inte ska köra HCG när du ändå mår så pass bra. Hade du mått dåligt och inte haft en bra egenproduktion hade nog hcg varit ett bra val. Men som du säger, du mår bra och då kan du lika gärna hoppa det tills vidare är min personliga åsikt.
Mvh