2012-03-07, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amstaffx
Men vad tycks om mängden hcg?
1000ui e3d? Bra eller anus?

vad jag har läst räcker det gott o väl med 500ui e3d. dock ingen erfarenhet av hcg
Citera
2012-03-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Börja med nolva 2 veckor efter sista sticket. Det tar 4-5 veckor för testot att gå ur kroppen. Ska du bara köra 3 veckor HCG? Jag skulle köra 5-6 veckor iaf och då skulle jag tima så jag slutade 4v efter sista sticket.

/Glomgold
Håller med dig glomgold det låter perfekt enda skillnaden när jag kör hcg så kör jag alltid året runt sen lite extra aggresivt sista 16 dagarna då kör jag ca 2500-5000iu var 4:e dag, sist körde jag 5000 iu var 4 :e dag i 16 dagar (fick rådet av en tävlande känd BB)
Testovärdet är ju lågt i dagsläget bara 8,1 men lh/fsh va perfekt och det är det är väl det som kan ta skada av högdos HCG om ja inte har fel så det har ju gått bra =)

MVH M
Citera
2012-03-11, 17:17
Medlem
Risetss avatar
fråga en sak

Nolvadex behålla sina ökningar och vätska ??

tack förhand.
Citera
2012-03-14, 17:02
Medlem
Tjena nu har man råkat ut för gynno känningar.
Tvivlar på att jag inbillar mig då jag normalt känner varje dag och igår tyckte jag mig känna en liten kula så givetvis tryckte man lite extra.
Tänkte jag sover på saken och ser hur det känns dagen efter dock i morse var jag lite öm och kulan fanns kvar.
Så slängde i mig 2,5mg apoteks letro.
Har läst en jäkla massa om detta dock inte nyligen utan när jag läste på för min första kur

Tanken var att käka 2,5mg letro per dag tills känningarna försvinner sen köra 1v med 1,25mg sen 1v 0,65mg efter det övergå till nolva alternativt nått annat.

Dock började jag fundera idag på jobb om man inte skulle fronta första dagen med 5mg letro för att kicka igång det snabbare dock vet jag inte om detta är vettigt?

Sen började jag fundera lite på vad man kan käka för att sänka östrogenet och tankarna gick genast till privorion dock lite osäker på vilka doser som krävs eller om det ens räcker? Alltså efter letro kuren alternativt direkt när jag fått hem efter en beställning tillsammans med letro kuren ?
Även skulle detta kunna funka istället för nolva?

Sen lite andra funderingar för att få bort och hålla borta dessa känningar.
I dags läget ligger jag på 100mg mast E 250mg galenika (300mg pga 1,2ml) 70mg Tren A EOD
Detta blir en vecko dos på 350mg Mast 1050mg testo 245mg tren vilket jag tycker är ett rätt hög dos men fick inte ihop det på ett bättre sätt om jag ville ha både mast och tren med.

Dock efter lite funderingar så har jag 2 förslag det som jag tror mest på och det är att sätta testo E4D 250mg (300mg) och få en vecko dos på 525mg istället vilket verkar betydligt mer i stil vad jag borde ha.
Alternativt sänka tren till 50mg EOD men detta känns som fel ände att ändra doserna.

Sen en annan fråga som inte har direkt anknytning till mina gyno känningar.
Och det är hur pass mycket kan man räkna med att mast sänker östrogenet i kroppen?
Och jo jag vet hur långt är ett rep men på ett ungefär ? Väldigt lite? mycket? osv

Har jag missat nått som jag borde göra så kom gärna med kritiken.

Edit
Glömde tillägga har precis kört igång hcg 500ui EOD vilket jag nu när jag tänker på det borde kanske avsluta tills tren är slut vilket är ungefär om 4v och kicka igång kulorna då istället.
Senast redigerad av Dashivas 2012-03-14 kl. 17:41.
Citera
2012-03-18, 10:36
Medlem
Jag har en liten fråga om jag kör en kur på OT på 50/60 hur långt efter ska jag köra igång min Nolva kur efter sista tabletten? är det bara nästa dag eller?
Citera
2012-03-18, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy414
Jag har en liten fråga om jag kör en kur på OT på 50/60 hur långt efter ska jag köra igång min Nolva kur efter sista tabletten? är det bara nästa dag eller?

du kan köra igång med nolva dagen efter
Citera
2012-03-19, 09:49
Medlem
Tag_Mans avatar
Behöver snubbar med mycket lite kroppsfett oroa sig för BT? Det är ju mest en rubbad fettfördelning i brist på test som orsakar detta?
Citera
2012-03-19, 09:57
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tag_Man
Behöver snubbar med mycket lite kroppsfett oroa sig för BT?
Mindre BF ger mindre aromatisering till östrogen och därmed lägre östrogennivåer. Men att säga att det är helt säkert är verkligen en överdrift. "Lite säkrare" vore ett bättre uttryck. I slutändan är det de individuella känsligheten som huvudsakligen är avgörande iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av Tag_Man
Det är ju mest en rubbad fettfördelning i brist på test som orsakar detta?
Öh? Nej.

/Glomgold
Citera
2012-03-19, 10:03
Medlem
behöver man nolva ifall man ska köra en mildare kur som t.ex 20/50 på dbollar?
Citera
2012-03-19, 10:04
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malborn
behöver man nolva ifall man ska köra en mildare kur som t.ex 20/50 på dbollar?
Jag skulle använda nolva.

/Glomgold
Citera
2012-03-19, 17:30
Medlem
jag är inne på dboll kur där jag kör 20 mg om dagen, Jag är inne på min femte dag idag och det små kliar i bröstvåtorna samt att dom varit styva sen dag två, då man är rätt nojjig över att man börjar få gynó hur vet man med säkerhet?

ber om ursäkt för stavfel o dylikt
Senast redigerad av gronlaser 2012-03-19 kl. 18:12.
Citera
2012-03-20, 16:31
Medlem
200kgs avatar
Hej. Jag tänkte köra 10/50 på dianabol. Rekommenderar ni någon slags PCT? I många kurrapporter har jag läst att många brukar köra PCT i 10-14 dagar efter en 10/xxx kur.

Ännu en fråga, hur skulle ni gå tillväga?
10/50 på dbollar eller 20/25 på dbollarna? Tar ju ett tag för dbollarna att verka så känns som att 20/25 är ganska onödigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in