2012-02-02, 12:21
Medlem
bobbi29s avatar
Ska inom en period hoppa på en 40/50 kur med Anavar, kommer köra nolva som pct men är lite osäker på hur jag ska lägga upp det, då vissa skriver att det knappt behövs till en såppas mild steroid.
Hade tänkt följande, rätta mig gärna om det ser helt åt helvete ut.
Dag 1-14 40mg
Dag 15-30 20mg
Citera
2012-02-03, 19:31
Medlem
men vad rekomenderar ni att ska köra för pct då fattar ej den tråden så mkt har läst den ca 30ggr och fattar forf inte men läser vidare så mkt jag kan för att få in så mkt som möjligt men ligger ljust nu på 250mg testo e var fjärde dag och ska göra det i 10v och tänkte köra en 50/25 eller 50/50 winstrol kur i slutet så vad rekomenderar ni för ngt? komm gärna med förslag och kretik så jag lär mig mer
Citera
2012-02-15, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pallmallhack
men vad rekomenderar ni att ska köra för pct då fattar ej den tråden så mkt har läst den ca 30ggr och fattar forf inte men läser vidare så mkt jag kan för att få in så mkt som möjligt men ligger ljust nu på 250mg testo e var fjärde dag och ska göra det i 10v och tänkte köra en 50/25 eller 50/50 winstrol kur i slutet så vad rekomenderar ni för ngt? komm gärna med förslag och kretik så jag lär mig mer

HCG + Nolva.

Varför e4d och inte 5?
Citera
2012-02-15, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
HCG + Nolva.

Varför e4d och inte 5?

Han vill säkert ha högre dos och kanske enklare att dela upp det på det viset istället för att ta 1,1ml eller nått istället.
Citera
2012-02-15, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Han vill säkert ha högre dos och kanske enklare att dela upp det på det viset istället för att ta 1,1ml eller nått istället.

Ok, smart, då kanske jag med ska testa det nästa gång. Hur blir det med halveringstiden och allt sånt skit? Vill ju ha jämna nivåer och så.

Vad ligger man på i veckan om man kör e4d?
Citera
2012-02-15, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Ok, smart, då kanske jag med ska testa det nästa gång. Hur blir det med halveringstiden och allt sånt skit? Vill ju ha jämna nivåer och så.

Vad ligger man på i veckan om man kör e4d?

Så länge man inte sticker med längre mellanrum än halverings tiden så spelar det inget större roll.
Dock blir det ju jämnare ju tätare man sticker.

250mg E4D är ju 250/4=62,5 det betyder du får 62,5mg per dag och 62,5*7=437,5mg/vecka

Jämnfört med 350mg/v om du kör det E5D

Ska själv sticka galinka eller hur det nu stavas EOD 250mg eftersom det passar bättre med Tren A sticken
Citera
2012-02-15, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Så länge man inte sticker med längre mellanrum än halverings tiden så spelar det inget större roll.
Dock blir det ju jämnare ju tätare man sticker.

250mg E4D är ju 250/4=62,5 det betyder du får 62,5mg per dag och 62,5*7=437,5mg/vecka

Jämnfört med 350mg/v om du kör det E5D

Ska själv sticka galinka eller hur det nu stavas EOD 250mg eftersom det passar bättre med Tren A sticken

Jaså? Det hade jag fan ingen aning om. Men är det försent för mig att ändra mina stick? Pallar inte ha ojämna nivåer. Vill så hemskt gärna undvika risken för gyno så gott det går och har man ojämna så ökar ju risken för gyno.
Citera
2012-02-26, 13:35
Medlem
Pyramids avatar
En sak som jag inte riktigt verkar förstå är det här med PCT och Nolvadex..
Post cycle therapy, något man tar mot slutet på kuren för att utesluta vissa biverkningar.
Nolvadex är ett vanligt preparat för detta ändamål men det kan alltså även användas vid gynokänningar? Så.. Låt oss säga att om en person vill kura på exempelvis testosteron enanthate så borde han bunkra upp med ett tillräckligt stort lager av Nolvadex för att både ha så det räcker vid den kommande PCT:n och för eventuella gynokänningar? En ansenlig mängd med andra ord.
Om personen ifråga även vill använda sig av HCG under kuren för att motverka vissa bieffekter som t.ex. temporärt förkrympta bollar och liknande så utesluter detta alltså inte Nolvadex?
En till fråga, HCG har absolut ingen påverkan på håravfallet som riskeras med testo?
Citera
2012-02-26, 22:15
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramid
En sak som jag inte riktigt verkar förstå är det här med PCT och Nolvadex..
Post cycle therapy, något man tar mot slutet på kuren för att utesluta vissa biverkningar.
Nolvadex är ett vanligt preparat för detta ändamål men det kan alltså även användas vid gynokänningar? Så.. Låt oss säga att om en person vill kura på exempelvis testosteron enanthate så borde han bunkra upp med ett tillräckligt stort lager av Nolvadex för att både ha så det räcker vid den kommande PCT:n och för eventuella gynokänningar? En ansenlig mängd med andra ord.
Om personen ifråga även vill använda sig av HCG under kuren för att motverka vissa bieffekter som t.ex. temporärt förkrympta bollar och liknande så utesluter detta alltså inte Nolvadex?
En till fråga, HCG har absolut ingen påverkan på håravfallet som riskeras med testo?

fråga 1, så borde man även bunkra upp med letro, är man känslig för gyno och vet om det kan man köra adex från början. men svar nej HCG utesluter inte nolvadex, utan du behöver letro plus nolva, ev hcg det är upp till individen själv.

fråga 2 nej det har jag aldrig hört talas om, men ska inte säga helt 100% men folk som har anlag för att tappa håret om dom kurar brukar inte använda hcg i syfte för att ha håret kvar, utan det brukar vara i huvudsyfte för bollarna/få snabbare återhämtning efter pct eller för att motverka impotens/fertilitets problem.. finns mera info här https://www.flashback.org/t991519
Senast redigerad av IceDog 2012-02-26 kl. 22:20.
Citera
2012-02-28, 23:50
Medlem
YoungHITs avatar
Kan man få en knöl utan att få känningar? Och kommer knölen bakom eller brevid vårtan?
Hur upplever ni dessa "känningar"?
Citera
2012-03-03, 16:50
Medlem
Ska inhandla en kur testo-e snart och köra en rätt låg dos på 250mg e5d och självfallet fronta 2 första sticken, min första kur. Tänkte bara höra vad ni tycker man ska köra för pct? Och är det ens värt att tänka på hcg?
Citera
2012-03-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggys
Ska inhandla en kur testo-e snart och köra en rätt låg dos på 250mg e5d och självfallet fronta 2 första sticken, min första kur. Tänkte bara höra vad ni tycker man ska köra för pct? Och är det ens värt att tänka på hcg?

HCG är alltid värt att tänka på om man vill komma igång snabbt med kulorna plus det ger en liten extra skjuts till PCTn.

Jag ska iaf köra HCG 1 vecka ifrån sista sticket och de två veckorna "off" plus 1 eller 2v in i min pct.

Jag ska köra 40mg i 7 dagar sedan 20mg tills det känns bra och även proviron i 10 dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in