2011-11-29, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Bedömt ja.

Prova en annan webläsare om du kör någon obskyr variant samt tillse att du har en uppdaterad java-plugin.

Edit,
Jag kollade själv hur det såg ut. Java laddas precis i steget efter att man valt sin adress. Ditt problem är din webläsares java-plugin.

Okej, märkte det nu! Tack så mkt ! <3

Man får ett mail av DP efter ha skickat ett mail till dem om att de har en ny sida,
men det finns inte samma produkter, som Dianabol(va 400 kr burk som va sharklabs)
men nu finns det bara en för 700?
Senast redigerad av johan3891 2011-11-29 kl. 19:29.
Citera
2011-12-15, 05:37
Medlem
Nolvadex Olagligt?!

Tjenare.

Har försökt att hitta lite info så här på morgonkvisten dock utan framgång.

Är det någon som vet om det är förbjudet att föra in Nolvadex i Sverige från utlandet.
Det är ej narkotikaklassat, men är dock receptbelagt.

Mvh C
Citera
2011-12-15, 08:02
Medlem
Finskkrafts avatar
Du kan köpa tamoxifen på ditt närmaste Doc Morris apotek här i sverige, så varför ta in det?.

Skämta bah!

Svar på din fråga, Ja det är mycket olagligt! Det går under Dopinglagen om du inte har recept på tamoxifen/Nolvadex så är det FÖRBJUDET!
Citera
2012-01-14, 16:18
Medlem
En snabb fråga bara, kan jag köra på tex winnar under pct? (rädd för att tappa för mkt) :P
Citera
2012-01-14, 16:21
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodypumper
En snabb fråga bara, kan jag köra på tex winnar under pct? (rädd för att tappa för mkt) :P
Nej. Winnarna stänger ner dig så PCTn blir mer eller mindre ogjord.
Citera
2012-01-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Nej. Winnarna stänger ner dig så PCTn blir mer eller mindre ogjord.

Okey tack är det samma med hcg eller?
Citera
2012-01-15, 14:09
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodypumper
Okey tack är det samma med hcg eller?
Ja.
Citera
2012-01-15, 14:29
Medlem
Hej!

Om man skulle köra säger vi en kur på 25/60 eller 30/60 D-boll, hur skulle en bra PCT se ut? Och är 25/30 en bra dos för D-boll om man vill få bra med gains? Eller borde man ha högre eller lägre?

Tack på förhand
Citera
2012-01-15, 14:53
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChupaChuu
Hej!

Om man skulle köra säger vi en kur på 25/60 eller 30/60 D-boll, hur skulle en bra PCT se ut? Och är 25/30 en bra dos för D-boll om man vill få bra med gains? Eller borde man ha högre eller lägre?

Tack på förhand

Du har 54 sidor att kolla igenom efter bra information har du gjort det innan du ställer frågan?
Citera
2012-01-15, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du har 54 sidor att kolla igenom efter bra information har du gjort det innan du ställer frågan?

Om jag fick det hyfsat rätt så kunde man ta 40-60mg nolva ed om man får känningar tills det släpper och möjligtvis 20 mg ed kuren ut? Med en 10/60 kur lät det som att man nästan inte behövde ha någon pct men 25/30 e ju ganska mycket högre och jag är ung (snart 19 år) så lär ha högre risk att få gyno så det känns självklart för mig att gå på pct hur som helst eller hur? Behöver man då också köra kanske 20 mg ed i 2 veckor till efter sista tabletten?
Citera
2012-01-15, 15:54
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChupaChuu
Om jag fick det hyfsat rätt så kunde man ta 40-60mg nolva ed om man får känningar tills det släpper och möjligtvis 20 mg ed kuren ut? Med en 10/60 kur lät det som att man nästan inte behövde ha någon pct men 25/30 e ju ganska mycket högre och jag är ung (snart 19 år) så lär ha högre risk att få gyno så det känns självklart för mig att gå på pct hur som helst eller hur? Behöver man då också köra kanske 20 mg ed i 2 veckor till efter sista tabletten?

Jag tycker att du ska avvakta lite med tanke på din ålder, förstår att detta inte är svaret du är ute efter men du har många bra år kvar försök att klämma ut så mycket som möjligt rent innan du kliver på. Du är dessutom långt ifrån mogen att använda dig av AAs, det är trots allt inte godis.
Läs på mer, och sök det finns mängder med trådar som diskuterar ämnet PCT.

I all välmening.
Citera
2012-01-15, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag tycker att du ska avvakta lite med tanke på din ålder, förstår att detta inte är svaret du är ute efter men du har många bra år kvar försök att klämma ut så mycket som möjligt rent innan du kliver på. Du är dessutom långt ifrån mogen att använda dig av AAs, det är trots allt inte godis.
Läs på mer, och sök det finns mängder med trådar som diskuterar ämnet PCT.

I all välmening.

Tack för svaret!

Jag är här för att lära mig och är tacksam för alla svar jag kan få. Mina planer är att om möjligheten finns i USA, att gå på när jag är runt 20-21. Annars får det bli när jag är 23-24.. Men om jag får fråga, var jag på rätt spår ang PCTn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in