2018-05-04, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimbobo90
Hur länge står sig färdigblandad hcg i kylskåpet i en insulinpenna? Hur kommer det sig att många kör hcg i sin pct när alla skriver att det försämrar sin egen produktion? Blir inte klok på det här så snälla kan någon förklara för ett tröghuvudet som mig

Mvh j

såg en studie där man såg fullstädigt active life på över 60 dagar (förutsatt att det förvaras kylt) därefter började det att tappa potens

Citat:
Ursprungligen postat av Asdp
Är det några här på Flashback som använder Toremifene/Fareston för PCT? Det verkar vara en bra ersättning för både Clomid och Nolva. Inte like svåra bieffekter och samtidigt mindre skadligt för levern.
Den enda nackdelen jag kan se är att det kostar mer och kanske är otillräckligt vid tyngre kurer.

har aldrig sett det, har aldrig provat :/

Citat:
Ursprungligen postat av wayney
Är väldigt sugen på att testa Clomid men det kommer nog bli extremt svårt att få det utskrivet via en läkare.

Hur är det om man beställer det från något nätapotek, om man skulle åka dit, räknas det då som doping/narkotika? Är väl ett läkemedel för att öka fertilitet hos kvinnor i grunden.

polare torskade på nolva vilket är cancer medicin, blev pisseprov direkt så räkna med pisseprov för AAS om du torskar på det
Citera
2018-05-05, 19:43
Medlem
[quote=AASsubject101|63963973]såg en studie där man såg fullstädigt active life på över 60 dagar (förutsatt att det förvaras kylt) därefter började det att tappa potens

Tack för svar snälla kan du inte berätta varför vissa kör hcg i sin pct när det stänger ner ens egen produktion, fattar inte det hur mycket jag än läser:s måste ha missat något antagligen...

Mvh j
Citera
2018-05-05, 22:49
Medlem
[quote=jimbobo90|63970881]
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
såg en studie där man såg fullstädigt active life på över 60 dagar (förutsatt att det förvaras kylt) därefter började det att tappa potens

Tack för svar snälla kan du inte berätta varför vissa kör hcg i sin pct när det stänger ner ens egen produktion, fattar inte det hur mycket jag än läser:s måste ha missat något antagligen...

Mvh j

förklarat med enkla lekmanna ord är att elstarten inte alltid funkar ( den automatiska uppstarten) och då kan du behöva startkablar (den manuella uppstarten) HCG stimulerar egen produktionen men när egenproduktionen blir stimulerad på grund av exogena signaler så saknas fortfarande de naturliga signalerna, däremot när du har kört en stund på de exogena SIGNALERNA istället för exogena substanserna så börjar kroppen fatta vad som saknas alltså de naturliga signalerna

inte alls så enkelt som i denna texten men det är för att det ska vara enkelt att förstå då hoppas detta var till någon hjälp

för mer utförlig info se https://www.steroid.com/HCG.php
Citera
2018-05-06, 17:08
Medlem
Stort tack! Nu förstår även jag haha med andra ord så används det oftast i pct när man kört lite hårdare och längre kurer? Och är onödigt vid en 8-10v testo p kur? tänkte bara köra det sista veckan och dagarna mellan sista stick och pct, bra eller bajs? Vill vara på den säkra sidan och inte göra några misstag på första injekt kuren

Mvh j
Citera
2018-05-06, 21:21
Medlem
Citat:
Stort tack! Nu förstår även jag haha med andra ord så används det oftast i pct när man kört lite hårdare och längre kurer? Och är onödigt vid en 8-10v testo p kur? tänkte bara köra det sista veckan och dagarna mellan sista stick och pct, bra eller bajs? Vill vara på den säkra sidan och inte göra några misstag på första injekt kuren

Mvh j

helt rätt tänk, endast vid tyngre kurer

kör du en sedvanlig 250 testo e e5d kan du hoppa HCG, mer bök än vad det är mödan värt och kommer vörmodligen bara stänga ner dig mer då dina testiklar kommer med största sannolikhet vara vid sina ''sinnefulla bruk'' på denna kuren förutsatt att du inte har något kroniskt fel

det är hur jag hade gjort och har gjort utan några som hällst problem sen finns det säkert delade åsikter om det
Citera
2018-05-07, 16:45
Medlem
Hej! Jag har legat på testo E 250 e5d i 12 mån!
Planerar på att kliva av.
Jag var vilsen när jag klev på och känner stor skuld.

Jag vet inte hur jag ska fråga utan att låta som ett oansvarig pajas... Men jag ber efter hjälp och jag mår inte bra över det hela..

När ska jag påbörja PCT efter sista sticket? Har tillgång till nolva och arimidex.

Äter just nu 10 mg nolva per dag samt 0.25 mg eod arimidex pga lite gynokänningar.

Känner att det har gått för långt. Planen var 3 månader! Hände skit i livet så jag valde att inte kliva av.

Nu står jag inför komplikationer, med all rätt.

Hur går jag smidigast av? Räcker nolva? Hur länge ska jag fortsätta med arimidex? Hur många dagar efter sista sticket ska PCT påbörjas?

Ska jag fortfarande dosera nolva och arimidex i tidigare doser fram tills PCT drar igång? (2 veckor efter sista stick?)
Tack så in i helvete. Jag betalar gärna för hjälpen på något vis.

Återigen tack.
Senast redigerad av Mannerod 2018-05-07 kl. 16:52.
Citera
2018-05-07, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Hej! Jag har legat på testo E 250 e5d i 12 mån!
Planerar på att kliva av.
Jag var vilsen när jag klev på och känner stor skuld.

Jag vet inte hur jag ska fråga utan att låta som ett oansvarig pajas... Men jag ber efter hjälp och jag mår inte bra över det hela..

När ska jag påbörja PCT efter sista sticket? Har tillgång till nolva och arimidex.

Äter just nu 10 mg nolva per dag samt 0.25 mg eod arimidex pga lite gynokänningar.

Känner att det har gått för långt. Planen var 3 månader! Hände skit i livet så jag valde att inte kliva av.

Nu står jag inför komplikationer, med all rätt.

Hur går jag smidigast av? Räcker nolva? Hur länge ska jag fortsätta med arimidex? Hur många dagar efter sista sticket ska PCT påbörjas?

Ska jag fortfarande dosera nolva och arimidex i tidigare doser fram tills PCT drar igång? (2 veckor efter sista stick?)
Tack så in i helvete. Jag betalar gärna för hjälpen på något vis.

Återigen tack.

en riktig PCT är allt du behöver inte mycket mer än så helt ärligt... tycker detta är jävligt oansvarigt av dig men tycker inte du är extrem fallet av riks mongon man har sett

HCG 500 IU e3d i 30 dagar (10 stick) sätts 5 dagar efter sista stick testo E
Nolva 40/40//20/20 första tablett intas 20 dagar efter sista stick (är du extremt känslig för gyno kan du börja redan vid start men då blir det ju förlägning av denna i form av 20/20/20/40/40/20/20
Proviron 50 mg ED i 30 dagar första tablett intas efter sista tablett Nolva
Proviron 25 mg ED i 30 dagar första tablett intas efter sista Proviron på tidigare dosering
följt av clomid 25 mg EOD tills du är redo att kliva av helt (ca 1 månad)

detta är hur jag hade lagt upp det för ett hållbart välmående men också en kraftig återhämtning

provironet gör det hela hållbart för att du inte ska trycka i dig en till testo spruta utan få må någorlunda normalt, provironet har ingen inverkan på egenproduktionen i denna dosering så du behöver inte vara orolig för det
Citera
2018-05-08, 08:17
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
en riktig PCT är allt du behöver inte mycket mer än så helt ärligt... tycker detta är jävligt oansvarigt av dig men tycker inte du är extrem fallet av riks mongon man har sett

Nolva 40/40//20/20 första tablett intas 20 dagar efter sista stick (är du extremt känslig för gyno kan du börja redan vid start men då blir det ju förlägning av denna i form av 20/20/20/40/40/20/20
Proviron 25 mg ED i 30 dagar första tablett intas efter sista Proviron på tidigare dosering

detta är hur jag hade lagt upp det för ett hållbart välmående men också en kraftig återhämtning

provironet gör det hela hållbart för att du inte ska trycka i dig en till testo spruta utan få må någorlunda normalt, provironet har ingen inverkan på egenproduktionen i denna dosering så du behöver inte vara orolig för det
Förlåt om jag går of topic här. Men då jag aldrig upplevde något försämrat mående efter min första kur är jag lite intresserad av hur måendet försämras. Jag har visserligen sökt och fått lite svar, men jag vet att du kurat ett flertal gånger och har erfarenhet. Det vore intressant att höra hur du upplever det, samt huruvida du upplever att det blir värre för varje gång som kan vara fallet gällande droger (syftar främst på benso och opiater för att förtydliga).
Det är vad som hindrat mig från att testa deca, rädslan av att bli rejält nedstängd.
Senast redigerad av caeco 2018-05-08 kl. 08:20.
Citera
2018-05-08, 13:57
Medlem
Citat:

Tack som fan! HCG hoppar jag. Jag kommer köra Nolvan som du säger, samt clomiden. Provironet kommer jag hoppa pga effekterna på håret. Jag får se hur jag mår, håller tummarna för att det kommer gå hyfsat, sommar och sol samt semester.

Tusen tack! Och du förresten, ska man fortsätta med nolva och arimidex tills PCT börjar? Eller kan jag hoppa dom medicinerna med? Är inte öm i bröstvårtorna längre, har en liten knöl dock, men den lär försvinna på PCT?

Tack!!
Citera
2018-05-08, 16:47
Medlem
Citat:

Varför inte köra proviron samtidigt som nolvan/clomiden?
Citera
2018-05-08, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Tack som fan! HCG hoppar jag. Jag kommer köra Nolvan som du säger, samt clomiden. Provironet kommer jag hoppa pga effekterna på håret. Jag får se hur jag mår, håller tummarna för att det kommer gå hyfsat, sommar och sol samt semester.

Tusen tack! Och du förresten, ska man fortsätta med nolva och arimidex tills PCT börjar? Eller kan jag hoppa dom medicinerna med? Är inte öm i bröstvårtorna längre, har en liten knöl dock, men den lär försvinna på PCT?

Tack!!

Haha pga av håret? du vet att både testo, nolva och armidex har håravfall som biverkning va? har du inte tappat något hår än så lär du inte göra det på lågdos proviron heller..

Lycka till iaf och skriv gärna hur det går
Citera
2018-05-09, 10:54
Medlem
Citat:
Haha pga av håret? du vet att både testo, nolva och armidex har håravfall som biverkning va? har du inte tappat något hår än så lär du inte göra det på lågdos proviron heller..

Lycka till iaf och skriv gärna hur det går

Låg på lite för länge som du kanske läste Har absolut börjat få sämre hår, nu ser det väl iofs lite manligare ut, men om det fortgår så är det kört.

Har bokat in PRP för håret.

Jag vet att alla dom medicinerna äter hår. Försöker därför sluta. Men vet inte hur jag ska dosera Nolva och Arimidex nu, 8 dagar sedan sista sticket. Äter just nu 10 mg nolva per dag samt 0.25EOD arimidex.

Vill givetvis sluta så fort som möjligt med medicinerna.

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in