2013-05-27, 14:12
Medlem
Tja tänkte ställa en fråga till kunniga i denna tråd ang hcg; jag tänkte starta en kur på winstrol på ca 60 dagar med 50 mg dagdos och undrar ifall det är värt och köra hcg 500iu e3d 30dagar i slutet av kuren jag har sammanlagd 5000iu hemma liggandes, vill återhämta mig snabbare än normalt, el tycker ni att jag ska köpa hem mer hcg och köra den så kallade power pct ist? Mvh
Citera
2013-05-27, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrilley
Okej, men om jag under kuren känner att sexlusten dör totalt och kulorna blir små som russin så skall de ju vara en stor fördel att börja skjuta lite hCG enligt mina "forums forskningar " men om jag då redan från start kör arimidex och behöver nolva medans jag kör hCT-t måste jag då hoppa av Arimidexet medans jag kör hCG för att istället byta ut det mot nolva för att sedan efter hCG + Nolva hoppa på Arimidex?

jag låg på propp EOD i 1,5år, jag tröck HCG en gång för det kanske var en bra idé att stimulera kulorna för skojs skull, men hade aldrig potensproblem eller problem med sexlust. Däremot så har jag varit med om potensproblem och problem med sexlust efter en gång varit över och där jag har använt mej av PCT där HCG doser varit 500ie. sexlust totalt borta - löste det med att trycka högre doser HCG så löste det sig, så enligt min erfarenhet så ska man inte vara snål med HCG

alltså att din sexlust skulle försvinna eller ens bli mindre när du kör Testo 500mg/v är extremt osannolikt och jag skulle bli sinnessjukt förvånad. Jag skulle ha bytt ut arimidex mot nolva vid HCG användning för jag tycker det låter som sunt förnuft

dina kulors storlek styr inte din sexlust under tiden du är på Testo, kulorna producerar ingen testo/eller mycket nedstängd. Du har redan ersatt hormonerna med exogent tillsatta testo 500mg/v. Därför så försvinner såklart sexlusten helt när man går av utan PCT, inget testo finns i kroppen samt kulorna har ingen storlek och du tillsätter inget exogent testo längre och ingen sexlust finns

samma sak efter vid PCT om sexlusten skulle vara borta som den var för mej, poängen där är ju att ha höga nivåer av östrogen samt testo som blir av HCG, varför skulle jag då vilja använda arimidex/letro för att ta bort den väldigt nödvändiga östrogen nivån som hjälper med att återfå potens/sexlust :-)

tycker du ska köra Testo+arimidex genom hela kuren och och bara powerpct i slutet
istället för att köra en massa HCG genom hela kuren och äta massa onyttigt nolva så kan du spara in en slant och köpa en IGF vial istället där du använder den vid PCT :-)
Senast redigerad av wembley 2013-05-27 kl. 14:53.
Citera
2013-05-27, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultras07
Tja tänkte ställa en fråga till kunniga i denna tråd ang hcg; jag tänkte starta en kur på winstrol på ca 60 dagar med 50 mg dagdos och undrar ifall det är värt och köra hcg 500iu e3d 30dagar i slutet av kuren jag har sammanlagd 5000iu hemma liggandes, vill återhämta mig snabbare än normalt, el tycker ni att jag ska köpa hem mer hcg och köra den så kallade power pct ist? Mvh

powerPCT är mest för de som varit på en längre period
jag har aldrig tagit winstrol jag är för rädd för ledskador, hoppas du kan allting om glykosamin,MSN,kreatin osv för att undvika skador

om jag hade tagit winstrol så hade jag nog aldrig tagit det ensamt i sig. utan då hade jag nog tagit något prepp som binder vätska, inject testo propp 400mg/v

är du rädd för nålar?

winstrol 50mg +dbol 50mg men kanske inte 60dagar (+liv52 om du villl)

du behöver inte köra en tung powerpct, jag är osäker på om 500ie/stick räcker. kan fungera men varför chansa. köp en till vial HCG till 5000ie det är inte många kr.

1a samt 2a sticket hade jag nog kört 1000ie (EOD) och sedan fortsätta med 500ie/stick e3d
plus nolva då förstås dag 1-30

(om du ska köra inject testo tillsammans med winny så kör Propp ester iochmed att det är en kur på bara 60dagar) och är du känslig för östrogen så kan du köra nolva genom kuren - dock inte arimidex eller letro som tar bort östrogenet och därmed binder du inte upp den dära bra-iga vätskan som du vill binda upp pga stora risker för smärtor/ledskador
Senast redigerad av wembley 2013-05-27 kl. 16:06.
Citera
2013-05-27, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wembley
powerPCT är mest för de som varit på en längre period
jag har aldrig tagit winstrol jag är för rädd för ledskador, hoppas du kan allting om glykosamin,MSN,kreatin osv för att undvika skador

om jag hade tagit winstrol så hade jag nog aldrig tagit det ensamt i sig. utan då hade jag nog tagit något prepp som binder vätska, inject testo propp 400mg/v

är du rädd för nålar?

winstrol 50mg +dbol 50mg men kanske inte 60dagar (+liv52 om du villl)

du behöver inte köra en tung powerpct, jag är osäker på om 500ie/stick räcker. kan fungera men varför chansa. köp en till vial HCG till 5000ie det är inte många kr.

1a samt 2a sticket hade jag nog kört 1000ie (EOD) och sedan fortsätta med 500ie/stick e3d
plus nolva då förstås dag 1-30

(om du ska köra inject testo tillsammans med winny så kör Propp ester iochmed att det är en kur på bara 60dagar) och är du känslig för östrogen så kan du köra nolva genom kuren - dock inte arimidex eller letro som tar bort östrogenet och därmed binder du inte upp den dära bra-iga vätskan som du vill binda upp pga stora risker för smärtor/ledskador
Stort tack för att du delar med dig denna goda informationen. Jag kommer att kura glukusamin för mina leder en månad innan win kuren samt köra på kreatin och angående hcg så tror jag kommer ta ditt råd köra Eod 1000iu och sedan andra veckan börja med 500iu e3d samt nolva , tänkte även ha letro vid gynokänningar men de ändrar jag till nolva nu. TACK 😃 mvh
Citera
2013-05-27, 17:05
Medlem
Citat:
Stort tack för att du delar med dig denna goda informationen. Jag kommer att kura glukusamin för mina leder en månad innan win kuren samt köra på kreatin och angående hcg så tror jag kommer ta ditt råd köra Eod 1000iu och sedan andra veckan börja med 500iu e3d samt nolva , tänkte även ha letro vid gynokänningar men de ändrar jag till nolva nu. TACK 😃 mvh

ska du köra testo propp inject samtidigt? (börja med proppen kanske 1vecka innan du börjar med winny)

är det din första kur?

att bara köra winny enbart tycker jag låter rätt riskabelt

förutom kreatin,msn,glyko och allt så måste du fundera lite på hur träningen ska se ut?
tex, håll absolut inte på med att göra några maxningar i bänk och böj
repsantalet bör vara 12reps (inte lägre än så) och du bör utföra dom i sakta hastighet med bra kontakt, inge släng.

ju tyngre du lyfter och eller ju snabbare rörelse/okontrollerat så är det såklart mycket mycket större risk för ledskador

kör du inject tillsammans med winny kan du köra nolva tillsammans men gör det bara såklart om du är känslig för östrogen, vet du om du är det? nolva isåfall för blockera receptorerna förebyggande

"tänkte även ha letro vid gynokänningar men de ändrar jag till nolva nu"

hm, jag menar nolva för blockera receptorerna förebyggande så att känningar aldrig kan inträffa
och letro 2,5mg vid känningar om dom skulle inträffa +nolva

jag brukar skilja på förebyggande syfte och känningar/akuta symptom

men absolut inte köra Winny enbart i sig + letro/arimidex, låter som en dödlig kombo för lederna
då din egen östrogen nivå sjunker till 0 och den redan naturliga vattenansamlingen i kroppen försvinner och torkar ut lederna, aj!

berätta gärna hur du ska göra vilket upplägg :-)
Citera
2013-05-27, 18:15
Medlem
Citat:
ska du köra testo propp inject samtidigt? (börja med proppen kanske 1vecka innan du börjar med winny)

är det din första kur?

förutom kreatin,msn,glyko och allt så måste du fundera lite på hur träningen ska se ut?
repsantalet bör vara 12reps (inte lägre än så) och du bör utföra dom i sakta hastighet med bra kontakt, inge släng.

ju tyngre du lyfter och eller ju snabbare rörelse/okontrollerat så är det såklart mycket mycket större risk för ledskador

kör du inject tillsammans med winny kan du köra nolva tillsammans men gör det bara såklart om du är känslig för östrogen, vet du om du är det? nolva isåfall för blockera receptorerna förebyggande

hm, jag menar nolva för blockera receptorerna förebyggande så att känningar aldrig kan inträffa

men absolut inte köra Winny enbart i sig + letro/arimidex, låter som en dödlig kombo för lederna
då din egen östrogen nivå sjunker till 0 och den redan naturliga vattenansamlingen i kroppen försvinner och torkar ut lederna, aj!

Amen va? Skulle man inte få maxa på winstrol ? Underbart kul att känna den styrkan bra win ger så får man inte ens maxa. Du kan köra få reps så länge du känner din kropp. Käka mycket glukosamin så ger du dina leder en ärlig chans.

Grundregel vad gäller mediciner under kur att hålla det så lågt som möjligt. Win (som inte är känt för ge massa gyno) så kan du ju ligga på, började det kännas. Så bryt gynot snabbt och ligg på något kuren ut.
De flesta ni snackar om här: letro, arimidex och novla är ju medicin vid bröstcancer. Kanske inte alltid så checkt att trycka i sig om det är onödigt.
Citera
2013-05-27, 19:12
Medlem
Citat:

är det din första kur?

Jag har tidigare en kur på oral turinabol för ca 2 år sen och lyckades få grymma resultat och halv år tillbaka körde jag på testo e only men fick avbryta kuren efter enbart en stick pga axelskada samt får högt blodtryck när jag ligger på steroider som binder vätska drf planerar jag en winkur men kanske inte den bästa pga axel och vet att man får högt bt på även win men den är ju snällast av andra alternativen, men axeln
känns bra nu och även tränat enbart på låga vikter och tappat en del styrka samt muskelmassa. Men kör jag mycket glukosamin samt kör strikt diet och maxar då jag känner för det så tror jag att det kmr gå bra hoppas jag. Anledningen jag inte är sugen på propp är för att man måste sticka sig ofta gillar inte sticka mig (lat) . Dock är jag kunnig när det gäller prepp har läst på i 5 år samt kost träning. Vad jag vill få ut av kuren är kvalitet muskelmassa. Lite sats tränat 6 år seriöst. Ålder; 25-28 Bf;9% Längd;183cm Vikt; 84 Bänk; 130kg Mark; 200kg Knäböj;120kg. Tack mvh
Citera
2013-05-27, 20:01
Medlem
Citat:
Jag har tidigare en kur på oral turinabol för ca 2 år sen och lyckades få grymma resultat och halv år tillbaka körde jag på testo e only men fick avbryta kuren efter enbart en stick pga axelskada samt får högt blodtryck när jag ligger på steroider som binder vätska drf planerar jag en winkur men kanske inte den bästa pga axel och vet att man får högt bt på även win men den är ju snällast av andra alternativen, men axeln
känns bra nu och även tränat enbart på låga vikter och tappat en del styrka samt muskelmassa. Men kör jag mycket glukosamin samt kör strikt diet och maxar då jag känner för det så tror jag att det kmr gå bra hoppas jag. Anledningen jag inte är sugen på propp är för att man måste sticka sig ofta gillar inte sticka mig (lat) . Dock är jag kunnig när det gäller prepp har läst på i 5 år samt kost träning. Vad jag vill få ut av kuren är kvalitet muskelmassa. Lite sats tränat 6 år seriöst. Ålder; 25-28 Bf;9% Längd;183cm Vikt; 84 Bänk; 130kg Mark; 200kg Knäböj;120kg. Tack mvh

ajdå! trist med axeln. men allvarligt, om jag var du skulle jag därför skita helt i winny planerna, i mångas mening så är winny det värsta preparat som uppfunnits pga så många pajjar lederna med skiten.

om du inte vill köra prep som aromatiserar till östro och orsakar högt blodtryck så varför kör du inte Masteron-E

eller om du endast vill köra oralt så varför inte OT+anavar+proviron
eller anavar+proviron

eller Masteron-E+OT (behövs inge proviron här)

skulle aldrig köra winny om jag var du då det finns så mycket annat som är bättre och inte så komplext preparat som winny

att folk fått högt blodtryck på enbart winny har jag aldrig hört, trodde inte att det var möjligt, winny konverterar väl till DHT, högt blodtryck låter osannolikt

eller så skulle du kunna köra Testo-E fast såklart med arimidex kanske 1mg eller nåt genom hela kuren och därmed undvika vätskeansamlingen->högt blodtryck

förövrigt så älskar jag masteron
Senast redigerad av wembley 2013-05-27 kl. 20:09.
Citera
2013-05-27, 20:18
Medlem
något att fundera över ang axeln m.m:

jag har för mej att EQ ökar kollagen med 350%
deca runt 200%

har du bara kontroll på östronivån genom arimidex borde inte högt blodtryck vara problem

hur länge körde du testo-E ?
Citera
2013-05-27, 20:23
Medlem
Har snart kört klart en 12v kur på testo 500mg/v och primo 400mg/v. Har sen tänkt köra lågdos testo i kanske 1 år. Nu till frågan: Är det bäst att kliva av nuvarande kur o köra PCT ordentligt för att SEN kliva på lågdoskuren? Eller ska jag hoppa över PCT och direkt börja med lågdos efter nuvarande kur? Och isf vänta med PCT tills jag är klar med lågdoskuren (nåt år kanske)

Lågdoskuren är tänkt att vara på ca 125mg/v testo

Mvh
Citera
2013-05-27, 20:39
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
jävla global med och deras sockerpiller. Pro-shop har uppenbarligen sålt skit.

Det ska väl inte finnas en chans att man får mer gyno när man käkar letro? 1,5-3mg om dagen. Med prepp så som test, win och dbol.

Det dryga är att jag inte haft några känningar öht, gynodisken har bara kommit till liksom. Det finns la en chans att den kan minska med bra letro och när hormonerna balanserats efter kuravslut?
Det kommer gå ner eftersom gyno är större när det växer, men försvinna kommer det aldrig att göra, tyvärr. Men oftast är det inte märkbart om man fångar det i ett tidigt skede efter att det lagt sig.
Citera
2013-05-27, 21:20
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det kommer gå ner eftersom gyno är större när det växer, men försvinna kommer det aldrig att göra, tyvärr. Men oftast är det inte märkbart om man fångar det i ett tidigt skede efter att det lagt sig.
Bara det går att minska är det okej, en liten knöl kan jag leva med. Bara det inte syns och att puffynessen går ned

Så trist att man fått skitsaker bara :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in