Citat:
Ursprungligen postat av Ultras07
Stort tack för att du delar med dig denna goda informationen. Jag kommer att kura glukusamin för mina leder en månad innan win kuren samt köra på kreatin och angående hcg så tror jag kommer ta ditt råd köra Eod 1000iu och sedan andra veckan börja med 500iu e3d samt nolva , tänkte även ha letro vid gynokänningar men de ändrar jag till nolva nu. TACK 😃 mvh
ska du köra testo propp inject samtidigt? (börja med proppen kanske 1vecka innan du börjar med winny)
är det din första kur?
att bara köra winny enbart tycker jag låter rätt riskabelt
förutom kreatin,msn,glyko och allt så måste du fundera lite på hur träningen ska se ut?
tex, håll absolut inte på med att göra några maxningar i bänk och böj
repsantalet bör vara 12reps (inte lägre än så) och du bör utföra dom i sakta hastighet med bra kontakt, inge släng.
ju tyngre du lyfter och eller ju snabbare rörelse/okontrollerat så är det såklart mycket mycket större risk för ledskador
kör du inject tillsammans med winny
kan du köra nolva tillsammans men gör det bara såklart om du är känslig för östrogen, vet du om du är det? nolva isåfall för blockera receptorerna förebyggande
"tänkte även ha letro vid gynokänningar men de ändrar jag till nolva nu"
hm, jag menar nolva för blockera receptorerna förebyggande så att känningar aldrig kan inträffa
och letro 2,5mg
vid känningar om dom skulle inträffa +nolva
jag brukar skilja på förebyggande syfte och känningar/akuta symptom
men absolut inte köra Winny enbart i sig + letro/arimidex, låter som en dödlig kombo för lederna
då din egen östrogen nivå sjunker till 0 och den redan naturliga vattenansamlingen i kroppen försvinner och torkar ut lederna, aj!
berätta gärna hur du ska göra vilket upplägg :-)