2005-11-14, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Är nog en massa skrämselpropaganda... Finns flertalet studier med barn som fått AAS för att de ska öka sin växtkurva. Och det har gett goda resultat, men iof har aldrig gett mig in i någon djupare studier då jag inte har något intresse av den delen.

/mvh Ikh

Mycket möjligt men det är dumt att kura i ung ålder iaf.
Citera
2005-11-14, 18:51
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du vet!
Mycket möjligt men det är dumt att kura i ung ålder iaf.
Jo....

/mvh Ikh
Citera
2005-11-18, 10:53
Bannlyst
ska om ett par veckor sätta igång en 10/60 d-bol kur..

Som pct skall jag slänga i mig 20mg/ed nolvadex de 10 första dagarna ( alltså efter avslutad kur ), och sedan 10mg/ed i 10 dagar.. låter detta rimligt eller skall jag fortsätta längre med pct eller kanske ändra doser..?

Har även tänkt samma sak om jag skulle märka ett det tex börjar klia i bröstvårtorna under kurens gång.. 20mg/ed novla i 10 dagar, sedan 10mg/ed tills kuren är över och ytterligare 10 dagar..

tacksam för svar. =)

P.S Jag är 18 år, 80kg, tränat i goda 3 år.. D.S
Citera
2005-11-18, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsNobody

Som pct skall jag slänga i mig 20mg/ed nolvadex de 10 första dagarna ( alltså efter avslutad kur ), och sedan 10mg/ed i 10 dagar.. låter detta rimligt eller skall jag fortsätta längre med pct eller kanske ändra doser..?

Har även tänkt samma sak om jag skulle märka ett det tex börjar klia i bröstvårtorna under kurens gång.. 20mg/ed novla i 10 dagar, sedan 10mg/ed tills kuren är över och ytterligare 10 dagar..

tacksam för svar. =)

Många kommer nog avråda dig, men om du verkligen måste så ser det ut som du planerat det ganska bra. Planera lite till, och kliv inte på först du är 110% säker på vad du gör.
Förvänta dig inga märkvärda resultat av en 10/60 då din kropp redan producerar lika stor mängd testo som du kommer hiva i dig oralt.....
Angående PCTn så rekommenderar jag dig att köra 2veckor på 20mg nolva eftersom du är så ung och det är stor chans att du får gyno.
Citera
2005-11-18, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsNobody

tacksam för svar. =)

lycka till men som sagt avråder dig, min polare har fått hemsk acné
Citera
2005-11-18, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkie
Många kommer nog avråda dig, men om du verkligen måste så ser det ut som du planerat det ganska bra. Planera lite till, och kliv inte på först du är 110% säker på vad du gör.
Förvänta dig inga märkvärda resultat av en 10/60 då din kropp redan producerar lika stor mängd testo som du kommer hiva i dig oralt.....
Angående PCTn så rekommenderar jag dig att köra 2veckor på 20mg nolva eftersom du är så ung och det är stor chans att du får gyno.

är det större risk för gyno ju yngre man är
Citera
2005-11-19, 00:58
Medlem
Grips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lev
är det större risk för gyno ju yngre man är

Ja..
Citera
2005-11-25, 16:21
Medlem
om man får känningar under en kur så förmodligen börjar man ta nolvadex om man är smart, men kommer kuren fungera som vanligt tiden ut när man även då även går på nolvadexx?
Citera
2005-11-25, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djgizzmo
om man får känningar under en kur så förmodligen börjar man ta nolvadex om man är smart, men kommer kuren fungera som vanligt tiden ut när man även då även går på nolvadexx?

Nolvan gör inget åt själva östrot men hindrar det helt enkelt att fästa på receptorn men om du skulle få sämre effekt av preppet av nolva har jag svårt att tro.
Citera
2005-11-25, 18:53
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Nolvan gör inget åt själva östrot men hindrar det helt enkelt att fästa på receptorn men om du skulle få sämre effekt av preppet av nolva har jag svårt att tro.
Enligt FaSS ska tydligen Nolva hjälpa till att "boosta" effekten av AAS.

/mvh Ikh
Citera
2005-11-25, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Enligt FaSS ska tydligen Nolva hjälpa till att "boosta" effekten av AAS.

/mvh Ikh

Se där, vet att det har varit på tapeten ett antal gånger hur vida nolva sänker effekten eller inte.
Citera
2005-11-25, 19:33
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Se där, vet att det har varit på tapeten ett antal gånger hur vida nolva sänker effekten eller inte.
Det är iaf orsaken till att det finns med på dopinglistan, som om det har någon sanning eller inte, har jag inte en aning om. Då jag inte läst några studier om det.

/mvh Ikh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in