2005-11-10, 15:11
Medlem
Grips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lev
vad skulle ni föreslå för pct efter 400mg deca ew och en 10/60 på det
jag ska vad jag har förstått börja 3 veckor efter sista injekt och hålla på i 4 veckor men vet nån hur mkt jag ska ta av antingen nolva eller clomid eller båda 2

står här...clomid eller nolva eller dom två på en gång

Nolva:
Dag1-10 40-60mg ed
Dag10-?? 20mg ed

Clomid:
Dag1 300mg
Dag2-10 100mg ed
Dag10-?? 50mg ed

Nolva och clomid:
Nolva 40-60mg ed i 10dagar sen 20mg tills du är klar
Clomid 300mg dag 1 dag sen dag 2 till 10 100mg ed sen 10 tills du är klar 50mg ed

MVH
Citera
2005-11-11, 02:05
Bannlyst
Citat:
vad skulle ni föreslå för pct efter 400mg deca ew och en 10/60 på det
jag ska vad jag har förstått börja 3 veckor efter sista injekt och hålla på i 4 veckor men vet nån hur mkt jag ska ta av antingen nolva eller clomid eller båda 2

ta nolva, så slipper du en del skumma biverkningar.
Citera
2005-11-11, 11:15
Medlem
ok tack
Citera
2005-11-11, 11:30
Bannlyst
Citat:
ok tack

lycka till
Citera
2005-11-13, 16:32
Medlem
Tack för alla svar, jävligt sjysst. Man stannar inte i växten av nolva eller så att testosteron-produktionen sjunker??

m v h
Citera
2005-11-13, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrShotgun77
Tack för alla svar, jävligt sjysst. Man stannar inte i växten av nolva eller så att testosteron-produktionen sjunker??

m v h

Stannar i växten? Hur gammal är du?
Citera
2005-11-13, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Du vet!
Stannar i växten? Hur gammal är du?

Stannar i växten av AAS? det tror jag inte.. Lika stor risk som att du stannar i växten av att röka
Citera
2005-11-13, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkie
Stannar i växten av AAS? det tror jag inte.. Lika stor risk som att du stannar i växten av att röka

Tror nog man kan stoppa utvecklingen om man kurar i ung ålder, har för mej att jag har läst det. Och att jämföra rökning med AAS är inte så rättvist eller?

Men han frågade om nolva kan få han att stanna i växten och mitt frågetecken var bara en undran om vad han menade samt ålder på frågeställaren. Men nolva kan inte få någon att stanna i växten, inte vad jag har läst..
Citera
2005-11-14, 13:35
Medlem
Vad jag har läst kan epifyserna tror jag det heter slutas vilket leder till att man inte växer mer, så om man fortfarande växer bör man kanske tänka om ifall man tänkt använda steroider. Nolva vet jag inte, men det är fortfarande ett starkt preparat och jag tror inte det bör användas i allt för unga år.
Citera
2005-11-14, 17:50
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Vad jag har läst kan epifyserna tror jag det heter slutas vilket leder till att man inte växer mer, så om man fortfarande växer bör man kanske tänka om ifall man tänkt använda steroider. Nolva vet jag inte, men det är fortfarande ett starkt preparat och jag tror inte det bör användas i allt för unga år.
HCG -pregnyl- kan stänga epifyserna och se till att du slutar växa. Men att steroider skulle göra dyligt har jag svårt att tro.

/mvh Ikh
Citera
2005-11-14, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
HCG -pregnyl- kan stänga epifyserna och se till att du slutar växa. Men att steroider skulle göra dyligt har jag svårt att tro.

/mvh Ikh

Så detta är BS då?
"Att rubba hormonbalansen när du inte är färdigväxt är väldigt riskabelt, bland annat så riskerar du att dina tillväxtzoner i benen sluts. Vilket leder till att du stannar i växten – för gott"!
Citera
2005-11-14, 18:44
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du vet!
Så detta är BS då?
"Att rubba hormonbalansen när du inte är färdigväxt är väldigt riskabelt, bland annat så riskerar du att dina tillväxtzoner i benen sluts. Vilket leder till att du stannar i växten – för gott"!
Är nog en massa skrämselpropaganda... Finns flertalet studier med barn som fått AAS för att de ska öka sin växtkurva. Och det har gett goda resultat, men iof har aldrig gett mig in i någon djupare studier då jag inte har något intresse av den delen.

/mvh Ikh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in