2007-02-26, 22:54
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexy_d
om man får lite bt , kan de gå bort om man drycker nolvadex eller måste till operation!!!

Nolvadex förhindrar bara gyno, har du väl fått det så kommer inte Nolvadex göra någonting för att reducera det. Har man tur fungerar Letrozole eller Arimidex, men Letrozole är starkare. Annars är det den gamle operationen som är nästa steg.
Citera
2007-02-26, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k0nsl
Nolvadex förhindrar bara gyno, har du väl fått det så kommer inte Nolvadex göra någonting för att reducera det. Har man tur fungerar Letrozole eller Arimidex, men Letrozole är starkare. Annars är det den gamle operationen som är nästa steg.

Finns där några bilder på gyno före och efter operation?
Citera
2007-02-26, 23:42
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luie
Finns där några bilder på gyno före och efter operation?

Du kan ju kolla runt lite här,
http://www.gynecomastia.org/smf/
Citera
2007-02-27, 06:57
Medlem
He he he... efter att ha sett dom bilderna så är det ju jävligt lugnt med gyno här i allafall.... Jävlar vilka pattar vissa hade !!!
Citera
2007-02-27, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danneman36
He he he... efter att ha sett dom bilderna så är det ju jävligt lugnt med gyno här i allafall.... Jävlar vilka pattar vissa hade !!!

haha lutade mig tillbaka och slapnade av när jag såg bilderna där
Citera
2007-03-28, 03:09
Medlem
hej är ny här och detta är min förta inlägga coh knappast den sita

jag tänkte ta en kur med dubbel deca och d-boll, deca 400mg/v i 45 dagar och d-boll 15/45.

nolvadex: efter avslutat kur
Dag1-10 40mg
Dag11-X 20mg (Hade kört minst 30dagar.)

min fråga är: räcker dena kuren för att nå en vickt på 82kg som jag kan behålla efter kuren, just nu väger jag 75kg/172cm. jag har tidigare tagit en kur med enbart deca och fick grym resultat.

fråga 2
på min fösta kur med deca fick jag hjärtklapning det kändes som om hjärtat slog 1000/ggr i sec. åkte till östrasjukhu där dom tog brover och oliga tester. dom konstaterad att inget fel eller förtjocknad på hjärtant. jag berättade för dom att ajg har dagit deca.
min fråga är är det farlit att ta deca igen?
Citera
2007-04-06, 22:49
Medlem
Zlorgs avatar
Vad är bäst för att hjälpa sin egen testosteronproduktion efter kur, tribulus eller ZMA?
Citera
2007-04-07, 13:30
Medlem
insolents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlorg
Vad är bäst för att hjälpa sin egen testosteronproduktion efter kur, tribulus eller ZMA?

Tribulus finns det folk som säger ska funka.. annars kanske hcg är ett förslag (fast under kur...)?
Citera
2007-04-25, 01:01
Medlem
pct

Har kört deca 300mg i veckan 12 veckor. Ska börja min pct på clomid nästa vecka. Hur många mg per dag tycker ni är rimligt? Räcker det att köra i tre veckor?
Citera
2007-04-25, 01:03
Medlem
Pct

pct på lågdos dbol funkar det verkligen?
Citera
2007-05-06, 00:50
Medlem
Zlorgs avatar
Den här frågan har säkert besvarats..men jag pallar inte läsa hela tråden . Om jag ska köra 40mg nolvadex om dagen, ska jag dela upp intaget till morgon och kväll eller ta allt på en gång?
Citera
2007-05-06, 01:27
Medlem
ef1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlorg
Den här frågan har säkert besvarats..men jag pallar inte läsa hela tråden . Om jag ska köra 40mg nolvadex om dagen, ska jag dela upp intaget till morgon och kväll eller ta allt på en gång?

nä men va fan. testa att läsa den första posten längst ner.

CITAT=
Tabletterna tas antingen en eller två ggr per dag, utan att tuggas i samband med måltid och lite vätska.

fast de kanske är för långt att läsa för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in