2010-08-09, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Montbars
Just turkarna har begått ett av historiens största folkmord.
Naturligtvis inte, turkarna hade bara dåliga förutsättningar att hålla de kristna landsförrädarna vid liv.

Citat:
Om vi ser till antalet folkmord under efterkrigstiden så har muslimska folkmord på icke-muslimska folkgrupper dominerat.
Lögn.
Citera
2010-08-09, 18:20
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WinstonChurchill
Är det några prognoser man verkligen inte ska lita på så är det demografiska.

Så då kan vi slippa argumentet att utomeuropeisk invandring är nödvändig för att Europas befolkning åldras? Check!
Skönt, för det tycker jag man hör ganska ofta.
Citera
2010-08-09, 18:23
Medlem
Montbarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrinaII
Naturligtvis inte, turkarna hade bara dåliga förutsättningar att hålla de kristna landsförrädarna vid liv.

Självklart är det folkmord att mörda 2 millioner civila, kvinnor, barn, gamlingar, handikappade etc.

Citat:
Lögn.

Nej det är sanningen. läs fakta om folkmorden vid Indiens delning, Södra Sudan, Öst-Timor,
Citera
2010-08-09, 18:47
Medlem
Citat:
Genom demografi och "demokrati" behövs inga arméer för att ta makten. Deras barnvagnar är ett betydligt större hot än deras tanks. Betänk Libanon och Bosnien&Herzegovina där kulturellt mera utvecklade folk tappade makten genom att muslimerna hade en befolkningsexplosion (som var möjlig tack vare de mera avancerade folkens ekonomiska och tekniska landvinningar).

Jag köper det ändå inte. Jugoslavien hade ett etniskt sammansatt muslimskt folk varav vissa var intellektuella, inte ett gäng trashankar vars största bedrift är att klara gymnasiet.

Det är ju bara att kolla på muslimerna här, deras barn går och rånar och våldtar, de arabiska/somaliska muslimerna är för inavlade för att hålla logiska följeresonemang, dom är helt enkelt inte intelligenta nog att ta över sverige. (förutom fängelser)

Sen är det ju viktigt att iakta att de som blir födda här inte alls får njuta av alla bidrag som deras put:ande föräldrar har. Knappast att de bara kan föda barn hipp som happ. Såg en dokumentär om hur massvis med hemlösa i Stockholm var sverigefödda barn till araber etc
Senast redigerad av mlk 2010-08-09 kl. 18:52.
Citera
2010-08-09, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlk
Jag köper det ändå inte. Jugoslavien hade ett etniskt sammansatt muslimskt folk varav vissa var intellektuella, inte ett gäng trashankar vars största bedrift är att klara gymnasiet.

Det är ju bara att kolla på muslimerna här, deras barn går och rånar och våldtar, de arabiska/somaliska muslimerna är för inavlade för att hålla logiska följeresonemang, dom är helt enkelt inte intelligenta nog att ta över sverige. (förutom fängelser)

Sen är det ju viktigt att iakta att de som blir födda här inte alls får njuta av alla bidrag som deras put:ande föräldrar har. Knappast att de bara kan föda barn hipp som happ. Såg en dokumentär om hur massvis med hemlösa i Stockholm var sverigefödda barn till araber etc

Namn på dokumentären? Eller något om var du såg den eller så..
Citera
2010-08-09, 18:59
Medlem
Enbart rubriken skrämmer mig; låt oss göra något åt saken!
Citera
2010-08-09, 19:00
Medlem
Leif Ds avatar
Rent juridiskt så har islam och muslimerna redan tagit över.
Citera
2010-08-09, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Namn på dokumentären? Eller något om var du såg den eller så..

Är nu tämligen säker på att det var nyheterna på en av våra tre rikstäckande kanaler
Citera
2010-08-09, 19:37
Medlem
Raketlennys avatar
Läskigt det där
Citera
2010-08-09, 19:53
Medlem
Jag offrar hellre mitt eget liv och tar så många muslimer jag kan med mig i döden än att låta Sverige bli muslimskt. Islam representerar för mig det allra sämsta i människans natur. En vidrig, ultrapatriarkal, totalitär, bakåtsträvande, analt tvångsmässig och helt onaturlig dödskult.
Citera
2010-08-09, 20:07
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konkurrent
Jag offrar hellre mitt eget liv och tar så många muslimer jag kan med mig i döden än att låta Sverige bli muslimskt. Islam representerar för mig det allra sämsta i människans natur. En vidrig, ultrapatriarkal, totalitär, bakåtsträvande, analt tvångsmässig och helt onaturlig dödskult.
islam är fredens religion och moskeer är kärlekstempel, har du inte förstått det?
Citera
2010-08-09, 20:52
Medlem
blondie-590s avatar
Citat:
Just turkarna har begått ett av historiens största folkmord.

Om vi ser till antalet folkmord under efterkrigstiden så har muslimska folkmord på icke-muslimska folkgrupper dominerat.

Kommunisterna i Kina och Sovjet toppar dödstalen under efterkrigstiden
http://www.hawaii.edu/powerkills/20TH_C_MORTACRACIES.GIF

Däremot var folkmorden på assyrier barbariskt och oförlåtligt.Många araber är också kristna;inte att förglömma palestiner och Libaneser.Det finns trevliga muslimer som är vettiga och inte verkar "fanatiska",även folk i från Irak.(men som sagt man vet ibland inte)
Men islam har mkt blod på sina händer också genom inbördesstrider.Mer av sånt vill man inte se i Sverige.Det finns även fanatiker inom kristna men den våldsverkan och mord går inte att jämföras med Islam som förespråkar mord på otrogna.
Usch, jag vill inte tänka på terrordåd i Sverige.Gör ni muslimer terror i Sverige då har ni satt er sista potatis! Sverige är ett kristet land!

http://www.youtube.com/watch?v=qaNZGUW6eVU
Senast redigerad av blondie-590 2010-08-09 kl. 20:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in