2010-08-09, 17:25
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag läste i en annan tråd att Islam inte skulle ta över förrän 2049
Det är väl lite som med The Judgement day i Terminator-serien.
Citera
2010-08-09, 17:29
Medlem
Staniolrustnings avatar
Islam är en jävla sjukdom, som är näst intill obotlig när man fått den. Svenskar är så otroligt blåögda inför detta hot. Skenhelig skitreligion också, där den religiösa makteliten skor sej med hjälp av det dumma fotfolket.
Citera
2010-08-09, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Junkyard
Du kan ju börja med att forska lite kring religionen innan du spyr ut massa jävla skitsnack om att Islam tolererar ingen annan religion o bla bla bla. Bara för att en liten del av människorna som tror på Islam är extremister så är inte alla muslimer så. Fan du kan ju bara vara ett stort jävla köttstycke.

Läs koranen din dumma jävel innan du börjar ta ställning till massa skit du inte kan nånting om. Bara ett litet tips från mig =)
Muslimska pissråtta. Det finns inte ett enda civiliserat muslimskt land i världen. Turkiet och resten av muslimländerna hyllar folkmorden på kristna som dom genomfört. Muslimer är ett djävla pack i allmänhet.

Fakta om pedofilistiska och monstruösa koranen:
Islam - What the West Needs to Know
http://www.youtube.com/watch?v=mjq5Vi9Gc68
Citera
2010-08-09, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gerasim
muslimländerna hyllar folkmorden på kristna som dom genomfört

A Muslim couldn't do such things. A Muslim could not commit genocide.
- Recep Tayyip Erdoğan
Citera
2010-08-09, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrinaII

- Recep Tayyip Erdoğan
Fakta om pedofilistiska, monstruösa koranen och dom djävulska muslimerna:
Islam - What the West Needs to Know
http://www.youtube.com/watch?v=mjq5Vi9Gc68
Citera
2010-08-09, 17:59
Bannlyst
Vi får väl se. Nån säger 2050, en annan säger 2049 och nu är det 2040.
Jag, och inga andra som jag känner tänker ta till vapen och tvinga svenskar att konvertera.
Hur skulle detta organiseras i såna fall? Genom gerillakrig eller ett islamistiskt parti?
Citera
2010-08-09, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Extremisten
Hur skulle detta organiseras i såna fall? Genom gerillakrig eller ett islamistiskt parti?
Den vita kvinnans beslut att utplåna den vite mannen.
Citera
2010-08-09, 18:02
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremisten
Vi får väl se. Nån säger 2050, en annan säger 2049 och nu är det 2040.
Jag, och inga andra som jag känner tänker ta till vapen och tvinga svenskar att konvertera.

Man behöver inte döda folk för att tvinga folk arabers underkastelse. Det finns även straffbeskattning, tvångsförflyttning, speciella etiketter liknande judestjärnor, ett pass där det står att man har inga rättigheter osv. Jag säker på att ni araber kommer på något i alla fall.
Citera
2010-08-09, 18:08
Medlem
subhanallah brother its a miracle. Islam will dominate the world.

Inshaallah we will take over sweden.
Citera
2010-08-09, 18:10
Medlem
Montbarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Ja, om man ignorerar all seriös forskning så antar jag att allt är möjligt.

Vilken forskning och forskare syftar du på?

Det går lätt att göra demografiska analyser. Andelen personer i Sverige med muslimsk bakgrund har ökat från under 1% 1990 fram till cirka 5% idag. Om vi man under dessa år baserar en årlig genomsnittlig invandring från muslimska länder samt en trolig nativitet som till viss del avtar går det att göra enligt min mening ganska bra estimeringar hur befolkningen kommer att se ut i framtiden. Hur stor andel hur snart kan diskuterat men att personer med muslimsk bakgrund kommer att utgöra en mycket stor andel av befolkningen i framtiden är ganska uppenbart.

Citat:
Eller så inser vi att (1) invandrares barnafödande minskar för varje ny generation som etableras i Sverige och (2)

Förvisso till viss del sann, men fortfarande är nativiteten bland muslimska invandrare högre än bland inhemsk befolkning och icke-muslimska invandrargrupper.

Citat:
den religiösa niten avtar för varje år de befinner sig här.

Ja för en del invidider, men enligt forskningen så är andra och tredjegenerationes muslimska bosättare i Europa mera religiösa än deras föräldragenerationer.
Citera
2010-08-09, 18:11
Medlem
Montbarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrinaII

- Recep Tayyip Erdoğan

Just turkarna har begått ett av historiens största folkmord.

Om vi ser till antalet folkmord under efterkrigstiden så har muslimska folkmord på icke-muslimska folkgrupper dominerat.
Citera
2010-08-09, 18:17
Medlem
Montbarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlk

Och inbördeskrig?? Vilka europeiska muslimska armeér är det vi pratar om som några ordningsvakter i tunnelbanan en fredagsnatt inte kan ta hand om?

Genom demografi och "demokrati" behövs inga arméer för att ta makten. Deras barnvagnar är ett betydligt större hot än deras tanks. Betänk Libanon och Bosnien&Herzegovina där kulturellt mera utvecklade folk tappade makten genom att muslimerna hade en befolkningsexplosion (som var möjlig tack vare de mera avancerade folkens ekonomiska och tekniska landvinningar).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in