2010-08-09, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Man behöver inte döda folk för att tvinga folk arabers underkastelse. Det finns även straffbeskattning, tvångsförflyttning, speciella etiketter liknande judestjärnor, ett pass där det står att man har inga rättigheter osv. Jag säker på att ni araber kommer på något i alla fall.
Jag är inte arab. Lär dig.
Citera
2010-08-09, 22:02
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallpojken
Skiter i mina framtida barn/barnbarn. Jag lever mitt liv och sen får de oroa sig om sina egna liv.

Är du neger?

OnT: Sverige är drabbat av en allvarlig infektion och om vi inte bekämpar den så kommer Sverige tyvärr vara hopplöst förlorat. De som vill stoppa de destruktiva folkslagen kallas för främlingsfientliga av de rabiata snällisterna som anser att är man bara tillräckligt snäll så löser sig allt. Snällismen är det värsta som hittills drabbat detta nedtrampade gammla rike. Först och främst måste vi bekämpa våra snällister och globalister sen kastar vi ut den parasiterande bajshögen ut ur landet.

Det ska tilläggas: att om detta skall bli verklighet, måste vi göra enorma uppoffringar. I nuläget ser jag ingen som är villig att göra dessa och därmed är Sverige ett sjunkade skepp i det bajsbruna invandringshavet.
Citera
2010-08-09, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blondie-590
Sverige är ett kristet land!
Naturligtvis inte.
Citera
2010-08-10, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinstonChurchill
Som sagt, alla demografiska prognoser ska man ta väldigt lätt på det finns nästan inga sämre uppskattningar än de demografiska. Du kan kolla på valfri demografisk undersökning så ska du se.

Källa på att det breder ut sig? Och det där med 33 % beror på så många saker, hur frågan ställs, vilka som ställer den och till vilka. Sen så vet vi att man säger saker som man egentligen inte skulle göra, jag menar vilka har inte blivit mordhotade? Jag har blivit det ungefär 5 gånger och de som hotar har menat allvar, men när det väl ska hända nåt så är det inte alls samma person och personen har tagit förnuftet till sig och vågar inte ens slå.

Sen finns det undersökningar på att runt 5 % av befolkningen är kabapla till att mörda någon. Såg en intressant dokumentär om detta och siffrorna på antal soldater som vågade skjuta ihjäl fienden var så låga att man har börjat träna bort detta. Måltavlor har till exempel bytts ut till mänskliga ansikten och man har simulerat dödande. Vilket har höjt siffrorna rejält.

Min enda fråga till dig är: Hur kommer det sig att du försöker vrida och vända på varenda liten sten du kan för att det absolut inte skulle kunna vara så att det finns vissa negativa konsekvenser? Jag menar, jag har läst en del trådar du är med i, och så gott som varenda statistik och undersökning som har länkats försöker du underkänna på något sätt. Ibland med riktigt roliga logikhopp och "alternativa orsaker" måste jag dock erkänna. Jag får en känsla att de undersökningar som stödjer din syn på världen är i dina ögon helt oklanderliga dock...
Hur vore det att kanske öppna dig för andra möjligheter? Försöka se saker ur en annan vinkel, oavsett om du tror på den eller ej? Jag tycker det verkar vara en ganska blek värld du lever i, där det bara finns en sanning, din sanning.
Citera
2010-08-10, 01:17
Medlem
Abughosts avatar
Korkade människor, faller för skit propaganda.

Bla bla.. Sverige går under, Alla kebab-pizzor kommer jaga oss runt i Stockholm och sedan kommer alla svenskar dö.
Nämen är det sant? ni är ju skit smarta.
Citera
2010-08-10, 01:20
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abughost

Bla bla.. Sverige går under, Alla kebab-pizzor kommer jaga oss runt i Stockholm och sedan kommer alla svenskar dö.

Muslimer och negrer står för överbefolkning och det är denna som kommer bli allas undergång. Hawkings världens nu intelligentaste man säger detsamma fast väljer att inte nämna den uppenbara orsaken. Ni är som en svärm gräshoppor som förstör allt i er väg.
Citera
2010-08-10, 01:46
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abughost

ska sverige sjunka ner i marken då eller? staten sverige kommer självklart att finnas kvar men kommer då att vara starkt influerat av den muslimska kulturen och div sharialagar.

vem hade tex på 70talet trott att vissa svenska stadsdelar skulle vara befolkade av mellan 50-90% utomeuropeiska invandrare? det går sakta men säkert framåt för muslimen. eller fan vi kan nog stryka "sakta"
Citera
2010-08-10, 01:50
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif D
Rent juridiskt så har islam och muslimerna redan tagit över.

På vilket sätt då?
Citera
2010-08-10, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KillForSatan
islam är fredens religion och moskeer är kärlekstempel, har du inte förstått det?

1984 style...

Aftonhoran är Ministry of Truth och moskéerna är Ministry of Love.
1984 FTW!
Citera
2010-08-10, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
På vilket sätt då?

Genom att vi aldrig vågar göra någonting för att vi är "politiskt korrekta"
Citera
2010-08-10, 02:53
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halliewuud
Genom att vi aldrig vågar göra någonting för att vi är "politiskt korrekta"

På vilket sätt är det något "rent juridiskt"?
Citera
2010-08-10, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Jag tror det går mycket snabbare än så.

Även när araberna blir fler kommer det leda till nya krig i Europa. Araberna kommer göra flera saker som andra anser är oacceptabelt, likt Hitler går in i Polen. Vips har vi tredje världskrigen i Europa igen.
förvånar mig inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in