2010-08-09, 13:49
Medlem
SwiftDeletes avatar
Tänkte mest kolla hur ni ser på detta...

Om massinvandringen fortsätter från muslimska länder och dessa invandrare förökar sig i samma takt som de nu gör så kommer vi inom hyfsat kort tid ha en majoritet av befolkningen som är muslimer. En person gjorde en uträkning att år 2037 kommer muslimerna få en majoritet (källa: https://www.flashback.org/t1194908) i Sverige.

Om man har lite koll på muslimer så vet man att de riktigt religiösa muslimerna är på sitt eget folk som blodiglar och kontrollerar att de följer islams lagar och regler. Islam är en religion som inte accepterar annan tro och de som inte är muslimer är otrogna och ska bekämpas. Det är bara att se på de länder där Islam härskar idag. Det är sharialagar man vill införa och de gör allt för att nå det målet. Ofta kräver det en maktgalen diktator för att hålla tillbaka prästerna från politiken, se bara på Saddam i Irak. Nu när han är borta så kom de olika muslimska grupperingarna som ett brev på posten.

Med det i åtanke så kommer muslimerna inte att ha något annat mål än att göra om Sverige till en muslimsk stat med sharialagar. Det skulle vara som att dra bak klockan ett par hundra år, då man hade offentliga avrättningar på diverse barbariska sätt. Hedersmord kommer vara vardagsmat och kvinnor kommer bli mannens ägodel, dvs sakna rösträtt med mera.

Detta kommer inledas då våra barn kommer vara runt 30-40 år gamla. De kommer börja leva som en minoritet i sitt eget land. När de är 60 år kommer det svenska samhället vara historia och lagar och regler som vi idag känner till kommer vara ett minne blott.

Om vi skulle ha Säpo till något idag bortsett från lite kontraspionage så är det väl att finna hot mot rikets säkerhet på kort och lång sikt. Alla kurvor pekar åt denna utvecklingen och 30-50år är ingen längre tid då det redan är över 70 år sedan andra världskriget startade. Jag skulle uppskatta att om 15 år så är det inte ens möjligt att stoppa utvecklingen då denna grupp kommer vara så pass stor att de själv kan börja ta egen politisk makt och dessutom kommer deras förökning vara så pass hög att de ändå kommer nå en majoritet på ganska kort sikt.

Jag kan lova att leva som icke muslim i ett muslimskt land kommer inte vara trevligt. Är det en framtid för våra barn? För att inte tänka på deras barn, dvs våra kommande barnbarn. Vad tror ni? Är det vad vi har att vänta oss?
Citera
2010-08-09, 13:53
Bannlyst
Är det några prognoser man verkligen inte ska lita på så är det demografiska. Kollar man på undersökningar från 90-talet så skulle Sveriges befolkning lega på runt 7 - 8 miljoner 2020. Nu är prognosen 10 miljoner. Demografiska prognoser har nästan alltid fel och mycket stora fel!

Sen tror jag att många muslimer kommer att bli ateister i Sverige. Man tror på en gud eller flera gudar därför att man söker en tröst. I Sverige motverkas religioner på flera sätt, det är modernt och naturkunskap samt samhällskunskap visar hur ruttet det är. Man kan söka tröst på massor av andra sätt, i skolor finns det kuratorer och mycket fler vuxna per barn än i till exempel Syrien. Sen så finns internet för nästan alla och det är lätt att ta reda på kunskap, i fattiga länder där religionen är stor så får man bara kunskap som är partisk till religionen. Om man söker på islam på google så får man olika perspektiv.

Mina föräldrar är muslimer därför att de tröstar sig genom Allah, men det betyder inte att de är våldsamma, båda arbetar och sköter sig, mamma är lärare, pappa egenföretagare. De skulle knappast vara muslimer om de fick växa upp i Sverige som jag och min bror fick.
Senast redigerad av WinstonChurchill 2010-08-09 kl. 14:10.
Citera
2010-08-09, 13:58
Medlem
Kristallpojkens avatar
Skiter i mina framtida barn/barnbarn. Jag lever mitt liv och sen får de oroa sig om sina egna liv.
Citera
2010-08-09, 13:58
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Ja, om man ignorerar all seriös forskning så antar jag att allt är möjligt. Men varför inte gå ännu längre? Varför inte anta att den muslimska populationen växer ännu snabbare så den är i majoritet om fyra år och då röstar fram (för alla vet att alla muslimer tycker precis likadant) Det Muslimska Partiet som regeringsparti och sen *poff* så har vi sharialagar och blir talibaner allihop. Om sisådär fem år kommer alla blonda ariska svenskar att vara slavar åt de muslismka överherrarna och alla blonda barn kommer att sättas i harem. Eller hur.

Eller så inser vi att (1) invandrares barnafödande minskar för varje ny generation som etableras i Sverige och (2) den religiösa niten avtar för varje år de befinner sig här.
Citera
2010-08-09, 13:59
Medlem
apatileos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WinstonChurchill
Är det några prognoser man verkligen inte ska lita på så är det demografiska. Kollar man på undersökningar från 90-talet så skulle Sveriges befolkning lega på runt 7 miljoner 2020.

Nu är prognosen 10 miljoner.

Demografiska prognoser har nästan alltid fel och mycket stora fel!

Sen tror jag att många muslimer kommer att bli ateister i Sverige.

Håller med, flyr inte de flesta muslimer ifrån sharialagarna ?
Citera
2010-08-09, 13:59
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Jag tror det går mycket snabbare än så.

Även när araberna blir fler kommer det leda till nya krig i Europa. Araberna kommer göra flera saker som andra anser är oacceptabelt, likt Hitler går in i Polen. Vips har vi tredje världskrigen i Europa igen.
Citera
2010-08-09, 14:03
Medlem
Mr.Junkyards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
Tänkte mest kolla hur ni ser på detta...

Om massinvandringen fortsätter från muslimska länder och dessa invandrare förökar sig i samma takt som de nu gör så kommer vi inom hyfsat kort tid ha en majoritet av befolkningen som är muslimer. En person gjorde en uträkning att år 2037 kommer muslimerna få en majoritet (källa: https://www.flashback.org/t1194908) i Sverige.

Om man har lite koll på muslimer så vet man att de riktigt religiösa muslimerna är på sitt eget folk som blodiglar och kontrollerar att de följer islams lagar och regler. Islam är en religion som inte accepterar annan tro och de som inte är muslimer är otrogna och ska bekämpas. Det är bara att se på de länder där Islam härskar idag. Det är sharialagar man vill införa och de gör allt för att nå det målet. Ofta kräver det en maktgalen diktator för att hålla tillbaka prästerna från politiken, se bara på Saddam i Irak. Nu när han är borta så kom de olika muslimska grupperingarna som ett brev på posten.

Med det i åtanke så kommer muslimerna inte att ha något annat mål än att göra om Sverige till en muslimsk stat med sharialagar. Det skulle vara som att dra bak klockan ett par hundra år, då man hade offentliga avrättningar på diverse barbariska sätt. Hedersmord kommer vara vardagsmat och kvinnor kommer bli mannens ägodel, dvs sakna rösträtt med mera.

Detta kommer inledas då våra barn kommer vara runt 30-40 år gamla. De kommer börja leva som en minoritet i sitt eget land. När de är 60 år kommer det svenska samhället vara historia och lagar och regler som vi idag känner till kommer vara ett minne blott.

Om vi skulle ha Säpo till något idag bortsett från lite kontraspionage så är det väl att finna hot mot rikets säkerhet på kort och lång sikt. Alla kurvor pekar åt denna utvecklingen och 30-50år är ingen längre tid då det redan är över 70 år sedan andra världskriget startade. Jag skulle uppskatta att om 15 år så är det inte ens möjligt att stoppa utvecklingen då denna grupp kommer vara så pass stor att de själv kan börja ta egen politisk makt och dessutom kommer deras förökning vara så pass hög att de ändå kommer nå en majoritet på ganska kort sikt.

Jag kan lova att leva som icke muslim i ett muslimskt land kommer inte vara trevligt. Är det en framtid för våra barn? För att inte tänka på deras barn, dvs våra kommande barnbarn. Vad tror ni? Är det vad vi har att vänta oss?

Du kan ju börja med att forska lite kring religionen innan du spyr ut massa jävla skitsnack om att Islam tolererar ingen annan religion o bla bla bla. Bara för att en liten del av människorna som tror på Islam är extremister så är inte alla muslimer så. Fan du kan ju bara vara ett stort jävla köttstycke.

Läs koranen din dumma jävel innan du börjar ta ställning till massa skit du inte kan nånting om. Bara ett litet tips från mig =)
Citera
2010-08-09, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apatileo
Håller med, flyr inte de flesta muslimer ifrån sharialagarna ?

Jo sharialagar är inte alls omtyckta och i Syrien sågs Sverige med några fler alltid som ett perfekt samhälle.
Citera
2010-08-09, 14:07
Medlem
sLipad.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
Islam är en religion som inte accepterar annan tro och de som inte är muslimer är otrogna och ska bekämpas.

Du sakta i backarna. Islam är säkert en underbart fin religon men allt handlar om hur extremister och fundamentalister tolkar den. De muslimska länderna för 20-30 år sen var inte så hemska som de är nu. Så petnoga kan man säga att det faktiskt inte är religionen det är fel på utan de som tolkar den.

För övrigt håller jag med om att den från och med nu bör utrotas eftersom den uppenbarligen utartat totalt.

Men för att de ska kunna ta makten till år 2040 så får nog ett Islamistisk parti snart i så fall ta sig in i regeringen... Och det har vi väl inte sett ännu.
Citera
2010-08-09, 14:22
Medlem
SwiftDeletes avatar
De kanske startar Jihad?
http://www.youtube.com/watch?v=CKiOfLAwpfw&feature=player_embedded#!
Citera
2010-08-09, 14:24
Medlem
Jag tycker alla borde sätta sig ner o ta en stor fundering över detta... Att kämpa för mänskligheten är värt att dö för, Och islam är INTE mänsklighet..

Människan är feg, Och jag tror svensken är en av dem fegaste.. Tyvär.
Citera
2010-08-09, 14:25
Medlem
snälla.

Muslimer kommer aldrig bli mer än svenskar helt enkelt därför att deras barn är ateistiska drägg som på sin höjd lyckas bli spärr vakter om de mot förmodan inte hamnar i fängelse.

Och inbördeskrig?? Vilka europeiska muslimska armeér är det vi pratar om som några ordningsvakter i tunnelbanan en fredagsnatt inte kan ta hand om?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in