2011-09-02, 10:32
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
nej, jag kan inte peka ut någon riktning, för jag vet inte vilka hon har umgåtts med och känner, så sökområdet är hela världen.

Okej, hon verkar ha umgåtts en hel del med personer som Fred och även sitt ex Per, vilket jag har förstått skett bakom din rygg.

Hur uppfattade du Marinas relation med Per, de var ändå ex och han har på ett märkligt sätt varit angelägen om att snabbt flytta in i huset igen, även om det sägs finnas andra orsaker till det?

Är också nyfiken på hur du kommer gå tillväga angående Lupon, jag antar att det är din bil även om det stod på Marina, förmodligen för att du saknade KK?
Citera
2011-09-02, 10:33
Medlem
benzo2000s avatar
Citat:
kortet uteblev inte alls...öppna inte med chrome..
Ta ett kort med dagens datum o be han hålla upp det framför sig. lägg sedan upp det så vi kan ladda ner det....enkelt...o du.....hur var det med högerarmen
Citera
2011-09-02, 10:34
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzo2000
Ta ett kort med dagens datum o be han hålla upp det framför sig. lägg sedan upp det så vi kan ladda ner det....enkelt...o du.....hur var det med högerarmen

Men du, det har han redan gjort. Hur kan du ha missat den bilden?

http://www.anstalten.nu/image_.aspx?src=galleri/pics/207829-gDiUc.jpg&width=500
Citera
2011-09-02, 10:36
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzo2000

vart ska ja lägga upp de då så herrn/frun blir nöjd...
Citera
2011-09-02, 10:36
Bannlyst
Citat:
nej, jag kan inte peka ut någon riktning, för jag vet inte vilka hon har umgåtts med och känner, så sökområdet är hela världen.

Allt blod i sängen då? Vad är din förklaring på det?
Citera
2011-09-02, 10:39
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Men du, det har han redan gjort. Hur kan du ha missat den bilden?

http://www.anstalten.nu/image_.aspx?src=galleri/pics/207829-gDiUc.jpg&width=500
Det går inte i alla webbläsare. Jag har tittat på bilden med Internet Explorer, och kan bekräfta att Fredrik håller upp en skylt med dagens datum.
Citera
2011-09-02, 10:42
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det går inte i alla webbläsare. Jag har tittat på bilden med Internet Explorer, och kan bekräfta att Fredrik håller upp en skylt med dagens datum.
Jag ser också bilden.
Han håller i ett papper där det står dagens datum, Artmyx, Fredrik och Fidde.
Citera
2011-09-02, 10:43
Medlem
maskrooss avatar
great...
Citera
2011-09-02, 10:44
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

Aha, det förklarar varför vissa inte ser.

Är det inte märkligt att Hollandspåret verkade vara en nyhet för åklagaren när det hållits förhör angående detta spår med Fred, som sedan har gömts undan i slasken?

Då undrar man om polisen har ägnat ens några minuter till att försöka få tag på denna person?

Holländarens namn, finns det nämnt någonstans?
Citera
2011-09-02, 10:46
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Aha, det förklarar varför vissa inte ser.

Är det inte märkligt att Hollandspåret verkade vara en nyhet för åklagaren när det hållits förhör angående detta spår med Fred, som sedan har gömts undan i slasken?

Då undrar man om polisen har ägnat ens några minuter till att försöka få tag på denna person?

Holländarens namn, finns det nämnt någonstans?

polisen har inte informerat åklagaren om hollands-spåret...
Citera
2011-09-02, 10:48
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Inte så jävla konstigt. I polisens statistikbok står det med stora bokstäver: DET VAR MAKEN/SAMBON SOM GJORDE DET. Är han dessutom knarkare och kriminell sedan förut, varför titta åt något annat håll?
Citera
2011-09-02, 10:48
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:

Aha, så polisen har själva, utan förundersökningsledarens kunskap, dragit slutsatser om vad som är viktig information i detta fall?

Så polisen har inte ens försökt att få kontakt med denna person?

Känner du till hans namn?

Undrar också om polisen har frågat dig om andra personer, något som skulle kunna tyda på att de har undersökt alternativa gärningsmän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in