Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Nästa gång får "densomviskar" rapportera från rättegången..

Då jäklar hade det gått undan. Vi hade fått veta allt och mer därtill..journalisten från bohuslänningen måste ha somnat.
Sorry!
Sorry om jag verkar obegriplig för vissa men jag har som vissa andra du tex Marioo läst och grubblat och funderat. Jag orkar inte förklara mina inlägg för de som inte läst Fup - och i bland blir jag i min iver så snabb att jag skriver samma saqk två ggr.
Lets Do It - jag skickade nämnda inlägg till Mercy - jag vet att du tycker F.S är en gjuten GM och jag vet inte vem fan som är GM - men precis som Quarrel Motala LajLaj Maskroos och några till anser handlar det ju lika mycket om hur polis, åklagare och andra gör sitt jobb - vilket de inte gör...Bortom rimligt tvivel.
Jag tycker att familjens beteende varit minst lika underligt som den förmodade GM.
För att inte tala om det förmodade BO beteende.
Den enda som i förhör de facto verkat kunna en smula om beteendeproblematik är hennes föredetta coach och han är inte ens kallad till rättegången?
Hur eländig en människa än tycks vara måste vår uppgift här på FB att se till att alla är iaf hyfsat lika inför lagen.
Att det inte ÄR så det vet vi - men eftersom så många här på tråden verkar så insatta i juridik och dessutom är smarta och "open minded" - låt oss försöka - hela den här förundersökningen stinker familjen har kastat och gett bort bevismaterial, städat och fixat på den ev brottsplatsen - de säger olika saker i alla förhör ...Den MT har allt emot sig och är kanske inte särskilt verbal.
SÅ whos to judge?