Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Han kanske tyckte M hade ett underligt beteende, därav sin nyfikenhet. Området var ju lyhört och enligt F så kunde saker hända på tomten när M tagit ut sina dynor.

Jo, så kan det kanske ha varit.
Men Marina ägnade inte en endaste sekund åt att punktmarkera honom, vilket hon uppfattade att han gjorde så fort hon var ute i trädgården.
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Det tror inte jag heller. Och är det rätt person jag hittat via Ratsit så skall han vara 70 år.
Men gubben hamnade väl i chock då han såg henne och blev oförmögen att röra sig. Han kanske runkade samtidigt så det blev svårt att gå?

Jag vet inte, men sådana här glutt-gubbar tycker jag det vimlar av.
Är man deprimerad så kan det ta sig olika uttryck, men vad jag har förstått så har han varit en kuf så länge grannarna känt honom. Och underlig har alla tyckt att han var, men kanske mer åt byfånehållet.
Åldern kan mycket väl stämma. Det var en äldre man och normallång om jag minns rätt. Jag tror faktiskt att Marina har sett honom rulla sitt skinn, så det skulle inte förvåna mig det heller. Hormonerna lär ju inte avta med stigande ålder, oavsett vad vetenskapen säger.. Kuf var han absolut. Det är nog bara förnamnet..