2011-08-16, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Ja det är ju verkligen en högst trolig tanke... Kan F har räknat ut att dom skull leta efter kläder? OM han försökt få det hela att se ut som att M åkt iväg på eget bevåg, borde han inte ha packat en väska? Eller tagit iväg den väska hon brukade ha när hon skulle iväg på resor.

Även om hon var på dåligt humör så kan ju sexlusten ha funnits? Kan vara riktigt förbannad på min man och även sätta på honom på kvällen för det! :

Du verkar NICE - det där skotthålet då - kan ju funnits där lääänge - o om man vill dra utan att folk ska fatta det så har man väl favvokläderna ?
Citera
2011-08-16, 09:51
Bannlyst
[quote=Showme1]Ja det är ju verkligen en högst trolig tanke... Kan F har räknat ut att dom skull leta efter kläder? OM han försökt få det hela att se ut som att M åkt iväg på eget bevåg, borde han inte ha packat en väska? Eller tagit iväg den väska hon brukade ha när hon skulle iväg på resor.

Det är väl därför polisen är så säkra på att hon dog den natten? Hon hann aldrig byta kläder, inte ens ta av sig dem..?

QUOTE]
Citera
2011-08-16, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Ja, men man får ju tänka på att huset ses som en brottsplats också. Tänk om de hade anställt en städerska/trädgårdsarbetare och det är en förklädd flashbackare vars största intresse är att snoka. Då är det billigare och säkrarare att ta några de känner.

NU HAR de ingen aningen av vad för slags orm de lät flytta in heller - tycker man e rubbad som man knullar i en säng som det knullats som fan i - av mannens ex - som antagligen e död - men de kanske inte knullar
Citera
2011-08-16, 09:53
Medlem
[quote=Mariooo]
Citat:
Ja det är ju verkligen en högst trolig tanke... Kan F har räknat ut att dom skull leta efter kläder? OM han försökt få det hela att se ut som att M åkt iväg på eget bevåg, borde han inte ha packat en väska? Eller tagit iväg den väska hon brukade ha när hon skulle iväg på resor.

Det är väl därför polisen är så säkra på att hon dog den natten? Hon hann aldrig byta kläder, inte ens ta av sig dem..?

QUOTE]

e dom säkra på nåt verkligen?
Citera
2011-08-16, 09:54
Bannlyst
[quote=JANNE.GILJOTIN]
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo

e dom säkra på nåt verkligen?

Tydligen, eftersom de väcker åtal.
Citera
2011-08-16, 09:55
Medlem
Showme1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JANNE.GILJOTIN
Du verkar NICE - det där skotthålet då - kan ju funnits där lääänge - o om man vill dra utan att folk ska fatta det så har man väl favvokläderna ?

Du skulle bara veta

Det enda man vet är väl att skotthålet, inte ska ha funnits där när hennes X P bodde där.

[quote=Mariooo]
Citat:

QUOTE]

Ja något måste det ju vara, iom att dom håller sig på en linje.

En annan sak som jag undrat över... F säger att han pratat med hans mamma och berättat för henne vad som hänt... Han uttrycker något liknande iaf, men jag kan inte utläsa av förhör med henne att hon pratat med honom om händelsen?
Citera
2011-08-16, 09:55
Bannlyst
Fina citat vi får till....
Citera
2011-08-16, 09:57
Medlem
Showme1s avatar
Citat:
Fina citat vi får till....

Haha, ja jag fattar inte vad som hänt,
Citera
2011-08-16, 10:06
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Polishundar har inte fått upp spår av lik i bilarna som M och F hade tillgång till.
I ett annat fall, Nathalie Johnsen (tror att hon hette så) så hade hennes kille transporterat kroppen till hans barndomshem.
Fick polishundar upp spår i hans bil??
Nej det fick de inte. Så att hundarna kan missa, det är helt klart. Och om Svensson också varit noggrann vid paketeringen av kroppen så behöver det inte ha kommit något blod i bilen. Jag tror fortfarande att han fraktat kroppen i Hyundaien, och jag tror att han har grävt ned henne i nån skog eller träsk, nånstans inom 5 mils radie.
Citera
2011-08-16, 10:07
Bannlyst
Citat:
Haha, ja jag fattar inte vad som hänt,
Inte jag heller.. vi börjar om på ny kula.

Det är bara att hoppas att det fotograferades på födelsedagskalaset och att MJ:s kläder syns. Hittades inte dessa kläder i huset är det ett klart indicium att hon dödades innan hon hann gå till sängs för natten.
Citera
2011-08-16, 10:08
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Även om hon var på dåligt humör så kan ju sexlusten ha funnits? Kan vara riktigt förbannad på min man och även sätta på honom på kvällen för det! :

Försoningssex är en helt annan sak. Om man läser hennes chatkonversationer under kvällen så verkar hon inte direkt ha varit "på hugget", det var mer det jag tänkte på.

///

MJ skulle köpa nytt dragblock + linor på morgonen 28/7 och sedan bege sig ut och snorkla. Sedan ville hon träffa sin loverboy. Verkar konstigt att hon skall bestämma sig för att försvinna "frivilligt" mindre än ett dygn senare.
Citera
2011-08-16, 10:09
Medlem
Showme1s avatar
Citat:
Inte jag heller.. vi börjar om på ny kula.

Det är bara att hoppas att det fotograferades på födelsedagskalaset och att MJ:s kläder syns. Hittades inte dessa kläder i huset är det ett klart indicium att hon dödades innan hon hann gå till sängs för natten.

Jepp

Borde inte bilder på henne den dagen har presenterats i FuP:n? Kan det vara så att F vet att det finns bilder i kameran som saknas och att det var därför han gjorde sig av med den?

Har det stått nånstans att hon alltid bär kameran med sig?

När jag får lite lugn och ro ska jag läsa igenom den igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in