Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Jag har berättat att jag har varit vid Adenmarks, har du missat det? Jag ljuger väl aldrig för dig, kära icecoldice.
Åtta sedlar, varav fyra från ett årtal, och fyra från ett annat årtal, tyder på allt annat än två uttag efter varandra i samma bankomat.
Ovikta? Har du sett bilden på sedlarna?
Ja, för alla företag som arbetar med laddning av bankomater använder enbart nya sedlar från ett och samma årtal. Väktarna står och sorterar sedelbuntarna efter årtal, så är det.
Eller kanske inte...har man dessutom egen uppräkningsverksamhet inom bolaget använder man även redan cirkulerade sedlar vid laddning.
Enda kravet är att sedlarna inte får vara skadade på något vis.
Källa: Informationsansvarig vid Nokas, Kontantens nuvarande värdetransportör och organisation för laddning av automater.
Det är alltså inte det minsta underligt att få ut sedlar från fler än ett årtal från en och samma bankomat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Nej, jag gav hans motivering till att inte tipsa polisen, att det inte var Marinas bil.
Skriv då vad du menar istället för att skriva saker som du inte kan belägga. Att skriva att det inte var MJ:s bil är inte på något vis detsamma som att skriva att RJ:s motivering till att inte tipsa polisen var att han inte trodde att det var just MJ:s bil.
Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Hur kan vi stryka någon som inte har lämnat hårstrån? Belägg för att GM lämnade hårstrån?
Belägg för att GM inte lämnade hårstrån?