Citat:
Ursprungligen postat av
073RLAZD
Är du psykolog? Psykiater?
Vi tolkar detta olika.
Jag har sagt förut att jag tolkar det som att hon (som var ett X vid tillfället) släppte in F som hade bott hos henne ett tag, han skulle hämta sina saker. Han kom alltså dit och hade ner henne på sängen, satte på henne och gick sedan iväg som om inget hade hänt.
Han beskrivs som "avstängd" under våldtäkten samt efteråt.
Hon blev väl paff, chockad och vågade inte säga något?
Ibland tänker kvinnor att det är bättre det går fort och så smärtfritt som möjligt så det obehagliga tar slut. Hon hade kanske riskerat att sluta som M annars.
Man kan skrämmas och hota utan att använda ord.
Det behöver inte vara slagsmål för att klassas som våldtäkt.
Nä, det behöver inte alls vara fysiskt våld för att ses som ett övergrepp i mina ögon.
Du tyckte tidigare att vi skulle motivera varför barnmisshandlaren skulle anses som en person med en våldsam sida, remember?
Sedan har vi då vittnen som påstår att MTGM misshandlat sina X bland annat..
Det fetade: Det är inte alls uteslutet, nej!
Tänk om det gick till så när M miste livet; en kåt liten haschtomte vinglar in i sovrummet
och vill komma till för en stund men M har absolut ingen lust till att utbyta mera
kroppsvätskor med den här källarsnubben som det är såna uppenbara problem med att
bli av med från hemmet.
Han bryr sig som vanligt inte om vad andra vill eller inte utan fortsätter trycka på att han
ska knulla den sena kvällen eller natten. När M framhärdar i ett
NEJ TACK, så blir han
till slut alldeles rasande och sen går det som det går med mord i sovrummet på
en person som vägrade vika sig för hans envetna, hänsynslösa vilja.
Ett sånt scenario ter sig väl inte alldeles verklighetsfrånvänt, föreställer jag mig?