Citat:
Ursprungligen postat av doejane
Okej, jag utgick från att hon var ca 165 och vägde 100 kilo (ser ut att väga så mkt). Nu säger du att hon är längre, enligt min tes skulle jag då behöva lägga på ca 10 kg i och med hennes längd. Och du säger att hon var muskelös, muskler väger dubbelt så mycket som fett. Så enligt det ger jag henne ca 120 kg.
Tro inte på en kvinna när det gäller vikt

Eller en man när det gäller storlek el längd.
Så, du som känner henne, hur förklarar du barnporrbilderna som hon tog av sin killes dotter?
Hon har faktiskt vägt sig hemma hos mig (på min våg som även kunde visa fettmängd), så jag har sett det med egna ögon. Vidare så har jag faktiskt skojbråkat med henne, och då var hon ingen större match att lyfta eller hantera. En hundrakilosflicka hade jag inte kunnat bolla runt med på samma sätt..
Den där episoden med Fredrik och hans båda barn är helt okänd för min del. Jag vet inte om hon gjort sig skyldig till någon brottslig handling, och vad jag vet så är hon inte dömd för brott i domstolen. Enligt henne själv så ska hon tydligen ha medgivit något slags tvång, men detta räckte inte till någon fällande dom. Men att hon skulle ha ägnat sig åt någon barnpronografi ställer jag som helt uteslutet!