2011-04-06, 10:15
Medlem
Finlisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
kanske skulle ringa expressen och ta reda på varför artikeln är ändrad, hon sa ju faktiskt att jag skulle ringa om jag undrade nåt över den

Ja gör det, föresten, fick du betalt av expressen?
Citera
2011-04-06, 10:19
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finlisa
Ja gör det, föresten, fick du betalt av expressen?

hon svarade inte. Nej det fick jag inte
Citera
2011-04-06, 10:26
Medlem
Finlisas avatar
Citat:
hon svarade inte. Nej det fick jag inte

det brukar man få om artiklen publiceras, rätta mej om jag har fel?
Citera
2011-04-06, 10:59
Medlem
Timjan256s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finlisa
det brukar man få om artiklen publiceras, rätta mej om jag har fel?

Nej, i det här fallet brukar man inte få betalt.
Citera
2011-04-06, 11:10
Medlem
Kams avatar
Någon som vet hur pass beroende av någon drog man måste vara för att få abstinens i häktet? Får man något för att minska suget?
Citera
2011-04-06, 11:13
Medlem
maskrooss avatar
pratade med tjejen från expressen nyss. Hennes artikel, alltså den första skulle tydligen vara kvar, sedan sa hon att hon skulle skriva en till som handlade mer om samtalet med mig. Vet inte riktigt vad hon syftar på men det får man väl se
Citera
2011-04-06, 11:19
Bannlyst
Citat:
pratade med tjejen från expressen nyss. Hennes artikel, alltså den första skulle tydligen vara kvar, sedan sa hon att hon skulle skriva en till som handlade mer om samtalet med mig. Vet inte riktigt vad hon syftar på men det får man väl se

Jag tror att du kan begära att få artikeln uppläst för dig innan den publiceras. Om du skulle vilja alltså.
Citera
2011-04-06, 11:21
Bannlyst
Citat:
Skulle den publiceras idag?
Citera
2011-04-06, 11:26
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yznof
Skulle den publiceras idag?

nej det tror jag inte
Citera
2011-04-06, 11:28
Medlem
Callass avatar
Citat:

Jag hittar inte den artikeln någonstans, har googlat på olika formuleringar ur den - men kommer bara till den artikel som ersatts med annat innehåll.

Här skrev jag om Expressen/GT när de publicerat första versionen igår:
https://www.flashback.org/sp29898133
Senast redigerad av Callas 2011-04-06 kl. 11:38. Anledning: stavfel
Citera
2011-04-06, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saffy
Det verkar ju troligast att hyresgästerna har upptäckt något? Mannen har ju bott där tidigare och MJ:s intressen har han ju säkert känt till.

Polisen pratar om att nu är vädret lämpligare, men det kom ju ingen snö förrän i november förra året och då hade dom några månader på sej att leta?
Sa han inte att det låg i vila under vintern och skyllde på snön? Men utredningen kan väl gå vidare för det, med eller utan snö.
Det har varit så med många fall. Så fort Efterlyst eller Veckans brott tar upp ett ouppklarat fall så får både tidningarna, FB mm fart vilket leder till att polisen får upp ögonen igen och sätter igång på allvar. De känner väl pressen från media mm
Citera
2011-04-06, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Jag hittar inte den artikeln någonstans, har googlat på olika formuleringar ur den - men kommer bara till den artikel som ersatts med annat innehåll.

Här skrev jag om Expressen/GT när de puplicerat första versionen igår:
https://www.flashback.org/sp29898133
Googlar man så hamnar man på denna sida istället.

http://m.expressen.se/gt/1.2390884

edit:
Det är ofta pressen ändrar sin version och uppdaterar den. Det kan hända flera ggr på en dag med samma artikel.
Senast redigerad av Yznof 2011-04-06 kl. 11:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in