2011-04-15, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finlisa
om du läst ordentligt i tråden några inlägg bak så har du svar på din fråga....
Nu är du inte maskroos. Det var henne jag frågade.
Senast redigerad av Yznof 2011-04-15 kl. 16:18.
Citera
2011-04-15, 16:14
Medlem
Finlisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yznof
Nu är du inte du maskroos. Det var henne jag frågade.

LÄÄÄÄS i tråden , en ledtråd inlägg #6172 som MASKROOS har skrivit
Citera
2011-04-15, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ca 150 meter norr om Svallesjön ser man på kartan en kal fläck, någon som vet ifall man kan sätta ner helikoptern där?
Det behövs inte så stor plats för en helikopter att gå ner.
Citera
2011-04-15, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saffy
FS nekar, men vad är det dom har? Ja nu är det aktivitet i luften igen. Varför nu? Har dom hittat nåt kanske?

Eftersom helikoptern stannade ca 20 minuter på fm och nu återvänder gissar jag på att de släppte av folk (poliser/krimmare) för att nu då hämta upp dem igen?

Det behöver inte alls vara så mycket de har. Det nämndes tekniska och muntliga bevis tidigare. Kan betyda att FS på något vis snackat om händelsen, som någon tipsat om eller som polisen själva upptäckt. Den tekniska bevisningen kan gälla ett mail/sms eller vad fasen som helst..

Hur som helst har de inte tillräckligt ännu för att åtala honom för mord.
Senast redigerad av Mariooo 2011-04-15 kl. 16:36.
Citera
2011-04-15, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Eftersom helikoptern stannade ca 20 minuter på fm och nu återvänder gissar jag på att de släppte av folk (poliser/krimmare) för att nu då hämta upp dem igen?

Det behöver inte alls vara så mycket de har. Det nämndes tekniska och muntliga bevis tidigare. Kan betyda att FS på något vis snackat om händelsen, som någon tipsat om eller som polisen själva upptäckt. Den tekniska bevisningen kan gälla ett mail/sms eller vad fasen som helst..
Eller som jag sa innan i tråden, att de haft med sej F till huset under dagen.

Vi vet inte varför F blev omhäktad. Men att han på sannolika skäl är misstänkt för mord.
Citera
2011-04-15, 16:37
Medlem
maskrooss avatar
skulle vara intressant att få veta vad exakt det är de har...
Citera
2011-04-15, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
skulle vara intressant att få veta vad exakt det är de har...

Ja, det är vi alla nyfikna på. Jag trodde ett tag att han börjat medge vissa saker men i och med att han fortfarande nekar till att ha med försvinnandet att göra, får vi helt enkelt vänta..

Muntliga bevis? Vet du Maskroos om FS sagt till någon eller skrivit på nätet i skämtsam ton om fallet? Han kanske tröttnat på ständiga frågor och svarat typ.."ja, jag grävde ner henne i trädgården" Vet ej om det skulle räcka för häktning och aktivitet på MJ:s tomt, men man vet aldrig.
Citera
2011-04-15, 16:48
Medlem
Citat:
Muntliga bevis? Vet du Maskroos om FS sagt till någon eller skrivit på nätet i skämtsam ton om fallet? Han kanske tröttnat på ständiga frågor och svarat typ.."ja, jag grävde ner henne i trädgården" Vet ej om det skulle räcka för häktning och aktivitet på MJ:s tomt, men man vet aldrig.

Kan ju vara så enkelt att han under de senaste månaderna inte har gjort ett enda försök att kontakta MJ eller försöka ta reda på var hon finns.
Citera
2011-04-15, 16:51
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ja, det är vi alla nyfikna på. Jag trodde ett tag att han börjat medge vissa saker men i och med att han fortfarande nekar till att ha med försvinnandet att göra, får vi helt enkelt vänta..

det har han inte gjort vad jag vet...
Citera
2011-04-15, 16:53
Medlem
Baileys7s avatar
Citat:
det angår väl ingen annan...

Det angår ALLA och speciellt Marinas anhöriga!
Tänker du fortsätta vara tillsammans men den mördaren om han döms? tänder du på våld och död Maskros?
Citera
2011-04-15, 16:56
Medlem
Baileys7s avatar
Citat:
det har han inte gjort vad jag vet...

Maskros Tänker du fortsätta vara tillsammans med honom om han döms? Hur kan du vilja ha barn (vilket jag vet att du vill) med en som troligtvis har dödat och grävt ner Marina Jahansson? och så har han misshandlat sina barn och tejpat sin lilla dotter. Hur tänkte du att det skulle funka?
Citera
2011-04-15, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baileys7
Maskros Tänker du fortsätta vara tillsammans med honom om han döms? Hur kan du vilja ha barn (vilket jag vet att du vill) med en som troligtvis har dödat och grävt ner Marina Jahansson? och så har han misshandlat sina barn och tejpat sin lilla dotter. Hur tänkte du att det skulle funka?

Du behöver ju inte strö salt i såren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in