2010-10-21, 21:50
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siggemask
för jag mörde henne med honom så klart pssssssssssssssssssssssss

diom hör alla som fanns i hans telefonbok..

dom ställde massa frågor ang fs...hur han var när vi umgicks , om jag har kontakt med honom nu osv. dom har hört över 300 pers från hans telefon..flera av mina andra polare har blivit hörda med.

men jag fick känslan av att dom famlade i mörkret... greppa efter halmstrån... jag umgås inte med FS och har inte gjort på många år..men han hade mitt nr i telefon....

Det är ändå bra att polisen kollar upp så mkt som möjligt. Kom hundarna på tal?
Hoppas de frågar ut hans nuvarande flamma som han känt under åtminstone 1 års tid...
Citera
2010-10-21, 21:52
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Det är ändå bra att polisen kollar upp så mkt som möjligt. Kom hundarna på tal?
Hoppas de frågar ut hans nuvarande flamma som han känt under åtminstone 1 års tid...
Vilka hundar? MJ hade katter, vill jag minnas.
Har du berättat för Farbror Blå vem flamman är? Annars blir det svårt.
Citera
2010-10-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

flamman?? jag umgås inte med FS längre. har inte gjort på flera år...vet inte vem hans nya eller gamla är...
Citera
2010-10-21, 21:58
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

Hundarna som aldrig återfanns efter att FS varit hundvakt. Om nu polisen var intresserade av FS bakgrund syftade jag på.
Jag har ej pratat med ngn polis, men eftersom turturduvorna känt varandra ett bra tag finns kanske hennes nummer i hans telefonbok. Sedan tror jag de har ganska bra koll på vart han befinner sig ngnstans.
Citera
2010-10-21, 21:59
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
flamman?? jag umgås inte med FS längre. har inte gjort på flera år...vet inte vem hans nya eller gamla är...
Det var rubbergirl jag frågade.
Men polisen tycks gå grundligt tillväga. Bra. Hoppas det leder till något.
Citera
2010-10-22, 06:38
Medlem
Disponentens avatar
Citat:
...jag fick känslan av att dom famlade i mörkret... greppa efter halmstrån...

Ingen utredare som är det minsta professionell skulle röja om din information är het eller inte. Det är bara i amerikanska och vissa svenska dåliga kriminalfilmer som poliserna visar med både kroppsspråk och i ord hur glada eller besvikna de blir av erhållen information från dem som befinner sig i samtal eller i förhör. Din information kan alltså ha varit mycket värdefull, även om den för din del kanske kändes fullständigt ointressant. Skulle du komma på något mer - som du kanske skulle anse som en bagatell - så ta kontakt med dem igen. Hellre femtio samtal från dig "i onödan", än att de sitter utan en eventuell pusselbit som kan vara avgörande i en mordutredning. Minsta skitsak är alltså av största värde!
Citera
2010-10-22, 19:58
Medlem
svartenQQQs avatar
Jo : hade mitt X försvunnit hade jag förmodligen varit med min(a) Familj eller mina närmaste vänner för stöd & support,inte farit runt och snackat en massa strunt som jag tycker han gör den här : FREDRIK SVENNSON,Hund knullaren Fidde !

Så fram med det nu FS ? Vad gjorde du med hundarna ? Åt du dom, överlistade dom dig och gjorde dig till åtlöje pga snabbare uppfattnings förmåga ?

Kul du ska få på kåken då FS hahahahaaaaaaaaaaa,, en hund-nullare satan
Citera
2010-10-22, 19:59
Medlem
svartenQQQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartenQQQ
Jo : hade mitt X försvunnit hade jag förmodligen varit med min(a) Familj eller mina närmaste vänner för stöd & support,inte farit runt och snackat en massa strunt som jag tycker han gör den här : FREDRIK SVENSSON,Hund knullaren Fidde !

Så fram med det nu FS ? Vad gjorde du med hundarna ? Åt du dom, överlistade dom dig och gjorde dig till åtlöje pga snabbare uppfattnings förmåga ?

Kul du ska få på kåken då FS hahahahaaaaaaaaaaa,, en hund-nullare satan

Missade Stavningen på Svensson ,sorry där people !!
Citera
2010-10-22, 21:14
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartenQQQ
Jo : hade mitt X försvunnit hade jag förmodligen varit med min(a) Familj eller mina närmaste vänner för stöd & support,inte farit runt och snackat en massa strunt som jag tycker han gör

Vad är det för strunt FS pratar? Har han kommenterat MJ:s försvinnande?
Citera
2010-10-24, 02:09
Medlem
roffens avatar
Är du FS exflickvän Rubbermuppen?=)))
Citera
2010-10-24, 02:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roffen
Är du FS exflickvän Rubbermuppen?=)))

Rätta mig om jag har fel men är det inte hon som är försvunnen?
Citera
2010-10-24, 06:31
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Rätta mig om jag har fel men är det inte hon som är försvunnen?
Nja, MJ är väl inte konstaterat exflickvän ännu?
Dessutom kan han ha fler exflickvänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in