Citat:
Ursprungligen postat av Netforce42
Om det inte föll ned någon polett så ska jag hjälpa dig, om du sammanfogar brevet med med dom tappade Ray Ban glasögon, slagen i sjöbodsväggen och rökpausen efter dom kommit hem, slagen som utdelades på sandsäcken så kanske du som trådens självutnämde amatörpsykolog/familjeterapeut ser ett mönster, FS är inte ett dugg förändrad 1 år efter brevet.
Jag har inte självutnämnt mig till något alls. Vad jag är hör överhuvudtaget inte till tråden.
Jag ser ett mönster hos fler än FS.
Och om FS inte förändrats alls, varför säger då Marina det om jag får fråga? Har hon, kvinnan som ingen sätter sig på, som är dominant, som ingen säger emot, ljugit? Eller ljuger vittnen?
Deras RELATION kan ha förbättrats sedan dom upphört ha ett "förhållande" och övergått i ett vänskapsförhållande där dom delar bostad.
Dom övriga säger att Marina blivit gladare sista tiden, hennes syster säger att Marina var nöjd med situationen. Finns det anledning att tro att det inte stämmer så får du gärna komma med information som visar att det inte stämmer istället för att skriva personliga påhopp.
Du kanske, till skillnad mot mig, känner/kände båda/någon av dom. Du kan inte begära att folk som inte känner/kände någon av dom har full insyn i deras liv. Vi har bara den information som finns i FUP till hands, samt det som skrivs i tråden. Allt som skrivs i tråden ska man kanske inte ta för sanning och det är svårt ibland att veta vad som är sant och vad som är "trådsant"