Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Nej, det är jag och polisen som har det motivet vilket i sig är det mest vanliga också för den här typen av mördare. För den garvade och kloka människan så förstår och ser man att Fredrik ljuger, och dessutom flyttar han fokus från sig själv genom att anklaga andra. Det finns ingen annan som varit i det huset inom den här tidsrymden det förstår även en lekman.
Sen när använder du källa?
Sen när använder du källa?
Var anklagar FS andra ? Han är mycket noga med att inte spekulera, det har du glömt.
Citat:
Ja det är väl den informationen man lätt ändrar till vilket datum man vill, så jag tar ingen större notis om detta. Exempel kommer här, och nu är datumet 29 juli, så som jag sagt är det inte längre flipp on som har någon framgång va det gäller informationen om flipperspelet.
http://tinypic.com/view.php?pic=nex9c2&s=6
Nej, en bedragare ändrar datumet lätt på bilden.
http://tinypic.com/view.php?pic=nex9c2&s=6
Nej, en bedragare ändrar datumet lätt på bilden.
Menar du att bilden är falsk ?
Det är att sticka ut hakan väldigt långt att påstå det, tom. olagligt. Vad har du för belägg att bildens datum inte stämmer ?
Citat:
Det datumet säger inget mer än att man gärna vill ha det datumet på bilden, och om någon nu inbillar sig att vara smart och plantera information så som säljare, kranar, och bilder, så betyder det att inget stämmer. Har du bevis för att bilden är från 5 juli 2010? Enligt min uppfattning så är bilden det datumet man vill,. Så ska vi säga maj 2010? Du får bevisa detta med datumet vilket inte kommer att ske.,
Nej, jag lämnar inte ut detaljer om säljaren mer än att den inte satt sin fot på forumet. Och det innebär att när information från tex Flippon kommer in i ämnet, så kommer jag direkt påpeka falska uppgifter,.
Nej, jag lämnar inte ut detaljer om säljaren mer än att den inte satt sin fot på forumet. Och det innebär att när information från tex Flippon kommer in i ämnet, så kommer jag direkt påpeka falska uppgifter,.
Jasså du påstår dig pratat med säljaren ?!?
Då borde du veta att det är Flipp-on.
Han väljer nog inte att outa sitt konto till rabiata anonyma personer som kontaktar honom...när han bett att få vara ifred just från forumidioter
Jag har också varit i kontakt med honom, Flip-ons inlägg är till 100% autentiska.
Inte ett belägg här - igen, utan falska anklagelser och förtal är agendan. Lite av en häxjakt, fråga Kvarnsten hur smart det var att bedriva sådan.
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2012-12-28 kl. 05:32.
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2012-12-28 kl. 05:32.