Om man tänker sig att PR inte under några som helst omständigheter vill att det ska komma till hans frus kännedom om hans kontakter med Marina så kan man förstå varför han skulle hålla tyst om ifall de hade ett samtalssystem som innebar att hon ringde på hans tysta lur och då var det en signal om att han skulle koppla upp sig på nätet.
Jag har för mig att PR ljuger, har inte han träffat Marina och haft sex med henne, eller finns det två stockholmarna som är gifta?
Edit:
I sexcharten benämns han som sommardejt och inte sexkontakt.
Jo, Mariooo, jag har hennes hemtelefonspecifikation också.
FB säger i det slaskade förhöret:
Förhörsdatum 2010-11-04
F.B rings upp för att reda ut om det är han som jobbar på F*** i Stenungsund.
F**d berättar att han är anställd på M****b****** i Stenungsund och att de i huvudsak jobbar för F***
F**d passar i samband med detta på att berätta att han kommit och tänka på endel vad det gäller Marina och hennes försvinnande.
" Jag tror att hon har åkt till han Allan. De träffades på en mässa, en sexmässa på Mallorca och så har de haft kontakt på den där Darksidesidan.
Han ska bo i Lidköping eller Linköping och så skall han ha en lägenhet i Amsterdam.
De skulle ses här i Sverige och sedan dra iväg tillsammans.
Hon har ju sagt att hon bara skulle "dra", bara försvinna bort. Jag vet ju att hon var i Sthlm , på ngn. cirkus eller vad det var, när hon kom hem därifrån
så sa hon att hon veckan därpå skulle träffa Allan och efter det så dröjde det ju inte längre
förrän hon var borta"
F**ds tanke är att Marina och Allan träffats och att de gemensamt åkt till Amsterdam.
Har våran gode FB blandat ihop PR med Allan, precis som R*mena gjorde ? Kanske var Marina otydlig mot båda så de förväxlade...
Var det PR som M träffade i Stockholm ?
.
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2012-11-22 kl. 10:46.
Jag skrev ju varför, minns att det var någon som inte sa allt i första förhören och sedan visade det sig att när Marina var i Stockholm år 2009 så hade de haft sex.
Men då kände inte Marina och PR varandra. De lärde känna varandra i maj 2010 vilket bekräftas av deras konversation PR skickade in.
Det framgår med önskvärd tydlighet av konversationen som skickades in att konversationen inte började då.
Då kan man undra varför PR talar om vad han heter och beskriver hur han ser ut? Han beskriver sin tatuering...du kan glömma att någon tror att de träffats före den konversationen.
Även han vill inte kännas vid kontakterna i juli, skumt.
Citat:
Innan det här samtalet hade Jesper och Marina inte pratat med varann på två - tre månader.
Jesper Berglund informerades om att Marina vid fyra tillfällen i juli 2010 ringt till Jespers mobiltelefon.
Jesper svarade att han inte minns att han talat med Marina då. Jesper var ganska säker på att han inte talat med Marina efter samtalet i ev. april när hon ringde från Mallorca.
Sedan så visar även hennes närgångna stil mot Kim att detta med PR inte var något speciellt unikt.
Citat:
Kim hade aldrig sagt rakt ut att han var mindre intresserad, han brukade skylla på att förutsättningarna inte var de bästa, det var långa avstånd och liknande. Trots Kims motstånd gav sig Marina inte, "det skulle ordna sig". Kim fick uppfattningen att när Marina hade bestämt sig för något så såg hon till att få sin vilja igenom, förr eller senare.
Förhörsdatum 2010-11-04
F.B rings upp för att reda ut om det är han som jobbar på F*** i Stenungsund.
F**d berättar att han är anställd på M****b****** i Stenungsund och att de i huvudsak jobbar för F***
F**d passar i samband med detta på att berätta att han kommit och tänka på endel vad det gäller Marina och hennes försvinnande.
" Jag tror att hon har åkt till han Allan. De träffades på en mässa, en sexmässa på Mallorca och så har de haft kontakt på den där Darksidesidan.
Han ska bo i Lidköping eller Linköping och så skall han ha en lägenhet i Amsterdam.
De skulle ses här i Sverige och sedan dra iväg tillsammans.
Hon har ju sagt att hon bara skulle "dra", bara försvinna bort. Jag vet ju att hon var i Sthlm , på ngn. cirkus eller vad det var, när hon kom hem därifrån
så sa hon att hon veckan därpå skulle träffa Allan och efter det så dröjde det ju inte längre
förrän hon var borta"
F**ds tanke är att Marina och Allan träffats och att de gemensamt åkt till Amsterdam.
Har våran gode FB blandat ihop PR med Allan, precis som R*mena gjorde ? Kanske var Marina otydlig mot båda så de förväxlade...
Var det PR som M träffade i Stockholm ?
.
Cirkus Cirkör har en svart inriktning, klart i stil med PR & Ms tycke (riuktigt duktiga faktiskt) http://www.cirkor.se/
Kan M & PR träffats 1-2 veckor innan som FB säger och bla. kollat på denna Cirkus ? http://www.youtube.com/watch?v=SXVPjhy4aYc
Självklart hade de också sex i samband med detta besök, tiden stämmer med de täta telefonkontakterna.
.
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2012-11-22 kl. 11:08.
FS:s mor ska ha ringt hemtelefonen på FS:s födelsedag och då talat in ett meddelande på telefonsvararen:
FUP, s. 799:
A säger att hon ringde på hans mobil men inte fick något svar så hon ringde till slut på hemtelefonen och lämnade ett meddelande. F har inte ringt tillbaka, vilket han alltid brukar göra när han missar samtal i samband med sin födelsedag eller vid jul.
FS:s mor ska ha ringt hemtelefonen på FS:s födelsedag och då talat in ett meddelande på telefonsvararen:
FUP, s. 799:
A säger att hon ringde på hans mobil men inte fick något svar så hon ringde till slut på hemtelefonen och lämnade ett meddelande. F har inte ringt tillbaka, vilket han alltid brukar göra när han missar samtal i samband med sin födelsedag eller vid jul.
Det var ingen som ringde varken till eller från hemtelefonen den 27:e.
Ingen, förutom Marina, ringde hans mobil den 27:e heller, däremot fick han ett sms den 27:e från en Peter Svensson och ett sms den 28:e från en Mattias Svensson.
Edit:
Jag hittade hennes samtal, av någon konstig anledning fanns de separerade på en egen specifikation.
Hon har ringt till hemtelefonen två gånger.
100727 14:11:38
100727 19:10:55
Senast redigerad av Lalajlaj 2012-11-22 kl. 11:52.
/.../ Kan M & PR träffats 1-2 veckor innan som FB säger och bla. kollat på denna Cirkus ? http://www.youtube.com/watch?v=SXVPjhy4aYc
Självklart hade de också sex i samband med detta besök, tiden stämmer med de täta telefonkontakterna.
Nej, det kan de inte eftersom PR lämnat in sina chattar och sina mail till polisen. - Varför skulle han ljuga om ett oskyldigt cirkusbesök när polisen ändå vet att han varit i kontakt med MJ!? - Detta faller på sin egen orimlighet. Vidare talar MJ:s upprepade försök att nå kontakt med PR starkt för att det är just precis som PR säger: Han ville bara ha utbyta lite spännande sexsnack med MJ på nätet, och eftersom de hade vissa gemensamma nämnare ville han i förstone inte helt bryta kontakten men förstod så småningom att han skulle bli tvungen till detta eftersom MJ blev så enträgen.
Ge mig sedan en anledning till varför MJ skulle spela med flera mobiler!? - Vad hade hon för skumraskaffärer för sig? - Tror du vidare inte att polisen skulle ha sett om en snabb uppringning varit en signal till att utbyta msn-snack, eller att maila? - Innebar denna snabba uppringning en signal även till C-C B, JB, PL..?