Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Om jag minns rätt så letade inte heller Ms pappa eller syster H efter M.
Förresten, har det framkommit vad familjemedlemmarna J gjorde vid tiden för Ms försvinnande, eftersom det fanns en viss frustration kring M?
Dom ringde väldigt många gånger till hennes telefon till skillnad från den inneboende som ringde 1 gång från hemtelefon, så det säger en del om just Fredriks stora engagemang. Kanske inte så stor ide att leta efter något som han redan mördat.
Djur först som han avlivar och gud vet med vilka metoder. Bestialiskt kanske? Hundknullaren låter inte fint och man kan undra hur han fick namnet. Kanske rent av är bokstavligen? Det känner man till hur många mördare böjar först med djur för att sen döda människor. Så än kanske inte han har tänkt sluta, men iofs tror jag inte han vågar på ett tag att mörda. Undrar hur många djur han tagit sen Marina, och jag undrar samtidigt vad han fått ut av det?
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det finns inget i FUP som tyder på att FS ägnade sig åt BDSM, så din teori är en av de sämre.
Allt står inte i FUP,och hans hemligheter är dolda i dunkel. Tänker på vad hans praktikplats sa om hans avlivningsmetoder. Bestialisk psykopat har härjat runt. Hur tror du hans öknamn uppkommit?
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Det fetmarkerade antar jag att du har källa på, Kvarnström sa samma sak och vi vet hur det gick för honom.
Jaha, du har fortfarande inte begripit, trodde du hade förmått dig att ta till vissa fakta, men jag hade fel eller så beror det på att det är lördag igen och boxen är framplockad.
Nåväl, ditt syn på svenska rättssystemet stämmer dock dåligt överens med just det svenska rättssystemet och vi normalt funtade personers syn på det.
'
'
Klart jag har källa jag är fullt informerad. Frågor? Nej du får säga du vet hur det gick tror du, men jag vet något helt annat. VI vet hur det gick säger du. Nej det vet inte du alls.
Vilken fakta? Du har ingen och inget har presenterats mer än SKL och Borås samt lite annan teknisk undersökning och klara indicier. Jag liter inte på en mördare eller uppgifter som sprids i en tråd där en slask legat som egen utredning. Där går gränsen för dumheterna.
Din syn på brott som är dömda och som med facit på hand visat
sig vara fel är inget jag anser vara önskvärt. Det är till och med nonsens resonemang. Totalt ointressant.