Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Jag har aldrig träffat FS så det kan jag inte uttala mig om. Men jag tror att alla har sin egna preferens till ordet. Så jag är övertygad om att FS kan älska någon annan än sig själv enligt sina preferenser. Jag har frågat förut om FS har någon dokumeterad diagnos, det har han inte har jag förstått. Har han någonsin blivit utredd? För annat än brott alltså

Fast P7an 'är ganska tydlig om han misstänkta störning, och hans mor redogör i FUP om hur han är.
Inte en känsla utan känslokall, och hon säger Fredrik är ingen man säger emot.
Hon redogör hur han pumpat sin gamla mormor på pengar det va inget annat han ville henne.
Hans mor är den som verkligen talar om vad han går för.
Glöm inte att olika vittnen i FUP om deras husdjur som dör i hans närhet,och ett x uttrycker det i ord att han tagit livet av hennes katter. Tydligen så dog även två katter som va Marinas.
Så han är mycket obehaglig. I tråden dyker en postare upp som känner Fidde och konstaterar hur många hundar som bara försvinner i Fredriks närhet.
Yxan i bilen har han använt att avliva påkörda djur med, och där han praktiserade ville han erbjuda sina slaktsätt på deras boskap, men det va inte så att dom tyckte att hans slaktmetoder va särskilt vänliga att ta livet av djur på.
FUP
An***a ombeds beskriva Fredrik som person och hon säger att han är lugn men att han inte
har alla spärrar. Han kan bli väldigt arg från 0-100 på sekunder och man fattar inte alltid
varför han blir så arg.
An*** tillfrågas om Fredrik har någon diagnos men A***ka uppger att när Fredrik föddes
1973 så fanns inget sådant men det var klart hon funderade. Hade han varit liten idag så hade
hon tagit honom till läkaren och är övertygad om att han skulle få en diagnos, ADHD eller
något liknande.
Hon beskriver att Fredrik inte är som andra
An***a säger att Fredrik är manipulativ, duktig att få folk att tro på det han säger och utger
sig att vara. Han är mycket snabb att anmärka på andra
A***a säger att Fredrik är ganska ytlig när det gäller att prata och han är det för att han inte
vill att man ska ifrågasätta honom och hans liv, för han vet att det är fel.
An*** tillfrågas om hon har några tips inför förhör med Fredrik. A*** säger att Fredrik
inte är empatisk i huvudtaget. Ser han en chans att klara sig undan genom att vara tyst och
inte erkänna något så kommer han att göra det.