2010-08-05, 22:39
Medlem
Yxzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sauron_
Det är säkert dom jävla kineserna som är i farten igen.

Ingen som sett Mats Alm på semester på västkusten nyligen?
Kan ju iofs ligga i bakluckan igen...
Citera
2010-08-05, 22:42
Medlem
relativs avatar
Det har varit förvånansvärt lite info om MJ och FS i den här tråden. Hur är de som personer? Vet vi nåt mer än att FS ska vara pundig och MJ är medlem på Darkside?
Citera
2010-08-05, 22:49
Medlem
HRTs avatar
Finns ingen anledning och leta skit tycker jag vi har alla spöken i garderoben.
När hon ringde mig senast kunde jag inte prata men hon hälsade på i våras o sa hej och vet att hon ville bli av med killen som satt hemma oaktiv utan körkort o jobb
Hon är en snäll och omtänksam, kärleks full person jag hade aldrig kontakt med familjen men någon syster vet ja om.
Sen var hon jäkligt intellegent och med skin på näsan, och kan inte fatta hur hon fått de sista 2 förhållanden båda var ju knepiga..
Citera
2010-08-05, 22:52
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Finns ingen anledning och leta skit tycker jag vi har alla spöken i garderoben.
När hon ringde mig senast kunde jag inte prata men hon hälsade på i våras o sa hej och vet att hon ville bli av med killen som satt hemma oaktiv utan körkort o jobb
Hon är en snäll och omtänksam, kärleks full person jag hade aldrig kontakt med familjen men någon syster vet ja om.
Sen var hon jäkligt intellegent och med skin på näsan, och kan inte fatta hur hon fått de sista 2 förhållanden båda var ju knepiga..
Kunde han köra bil?
Vad kan Du berätta om det förra förhållandet?
Citera
2010-08-05, 23:01
Medlem
HRTs avatar
jag vill inte gärna prata om ngt som är jätte privat som rör henne kring person. Mer än att hon ÄR en jätte go tjej.
Vi var aldrig ihop men träffades ändå under många år, inte på de sista 3 åren hon var kär i en kille och jag jobbade utomlands Man kan säga hon var en mycket bra vän.
Hon sa aldrig ngt hon ringde när hon var lite nere men lät lika positiv som alltid.
Killen förlorade sitt körkort tror jag? Hon sa aldrig att han hade drog problem aldrig hört förut men började bli stönig, deppig, orkade inget brydde sig inte och hon ville ha ett slut..jag är förvånad att det tog så lång tid och att de fortfarande bodde ihop.Förra våren dvs mer än ett år sedan ville hon gå isär...trodde de blivit bättre och hörde av henne i våras sen har jag haft egna bekymmer går o väntar på en rygg operation
Citera
2010-08-05, 23:06
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
jag vill inte gärna prata om ngt som är jätte privat som rör henne kring person. Mer än att hon ÄR en jätte go tjej.
Vi var aldrig ihop men träffades ändå under många år, inte på de sista 3 åren hon var kär i en kille och jag jobbade utomlands Man kan säga hon var en mycket bra vän.
Hon sa aldrig ngt hon ringde när hon var lite nere men lät lika positiv som alltid.
Killen förlorade sitt körkort tror jag? Hon sa aldrig att han hade drog problem aldrig hört förut men började bli stönig, deppig, orkade inget brydde sig inte och hon ville ha ett slut..jag är förvånad att det tog så lång tid och att de fortfarande bodde ihop.Förra våren dvs mer än ett år sedan ville hon gå isär...trodde de blivit bättre och hörde av henne i våras sen har jag haft egna bekymmer går o väntar på en rygg operation
Tack för svaret. Du tror att han har förlorat sitt körkort. Det betyder att Du tror att han var kompetent att köra bilen till Stora Höga?
Citera
2010-08-05, 23:08
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Det har varit förvånansvärt lite info om MJ och FS i den här tråden. Hur är de som personer? Vet vi nåt mer än att FS ska vara pundig och MJ är medlem på Darkside?

Vi vet också att FS finns i brottsregistret. Han har fem syskon (samtliga halvsyskon, tror jag). Antagligen uppvuxen i Alingsås. Letat som efter något av halvsyskonen på Facebook, för att sedan därigenom förhoppningsvis finna honom, men gått bet.
Citera
2010-08-05, 23:10
Medlem
HRTs avatar
JA det tror jag, är nästan säker på att han haft körkort har för mig hon sa att han inte längre hade körkort och det var delvis svårt för honom att flytta osv..mer vet ja egentligen inte.
Hon berättade inte mycket var lite hemlighetsfull kanske
Citera
2010-08-05, 23:13
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Letat som efter något av halvsyskonen på Facebook, för att sedan därigenom förhoppningsvis finna honom, men gått bet.
MJ och FS bor väldigt isolerat. Jag har letat efter grannarna, de som bor på samma gata. I de fall jag har hittat Facebooksidan har ingen haft någon av dem på sin vänlista.
Citera
2010-08-05, 23:42
Medlem
Seagullets avatar
Att inte längre ha körkortet kvar kan ju vara ytterligare en anledning att ställa bilen vid tågstationen, och inte riskera en poliskontroll på väg hem mot göteborg?
Citera
2010-08-06, 00:32
Medlem
HRTs avatar
Inte ens jag som kände henne sedan 10 år har henne på facebook, däremot msn
Vem han är har jag inte en aning om, hon berättade aldrig något direkt om sina pojkvänner.
såg henne online för någon vecka sedan men vi pratade aldrig, vet att hon åtminstånde för ca 5-6 år sedan hade en granne en grinig gubbe hon inte gillade direkt.
Man mår dåligt och stackars hennes familj..lilla M kom hem..
Citera
2010-08-06, 01:19
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
MJ och FS bor väldigt isolerat. Jag har letat efter grannarna, de som bor på samma gata. I de fall jag har hittat Facebooksidan har ingen haft någon av dem på sin vänlista.

Jag har varit i just detta område för många år sedan, och det är ren landsbygd där, dvs det är inte så tätt mellan husen och en del hus har inga direkta grannar inom synhåll. Det kan vara flera kilometer till busshållplatsen så cykel är ett måste om man inte har bil eller gott om tid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in