Citat:
Ursprungligen postat av DeLorean
Jo, men vad jag menar är: Finns det några indikationer på att en tunna saknas vid hennes hem? Tunnor flyttar man inte på så ofta och de brukar lämna tydliga spår på marken när man flyttar dem.
Dessutom borde väl en tunna lämna spår i bilen - färgfläckar, rostfläckar, gräs och annat som fastnat när den stod på marken?
Nä, tunnan var helt min fantasi. Jag tänkte på hur man kan bäst forslar bort en kropp. Det är ju tungt att släpa en kropp långt ut i skogen. Och när man bor i hus så rensar man ju trädgården och kör iväg med olika saker som kan ge gräs och rostfläckar. Det verkade ju som Mj mest använde den grå bilen och att Lupon var äldre. Mina tankar kom sej av att jag undrade varför dom forslade bort Lupon så sent i veckan och för att nån annan härinne hade tankar om FS hade använt den bilen. Man kan rulla en tunna, lättare än att släpa nån, och visst ger en tunna märken efter sej, men man håller ju på mest hela tiden i trädgården, så det behöver ju inte vara svårt att förklara för FS. Det regnade ett par dagar och då blir det ju lite lerigt. Men visst..jag spånade bara hur jag skulle tänkt.