Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Skinnet sålde MrsMagoo för bra länge sedan och björnen är som bekant fortfarande inte skjuten. Nu ser det inte ut som det kommer bli någon björn skjuten heller då det är svårt att fälla björnar med lösa skott.
Om inte FS erkänner kommer det inte att bli någon resning i detta fall, det har åklagaren och polisen för länge sedan sett till att omöjligöra. Det ska till mycket för att polisen ska hitta ny bevisning som kan användas för att begära resning med tanke på att det även har gått 2 år.
Jag kan bara tänka mig att denna förundersökning kan göra nytta på en enda plats och det är i polisskolan som ett exempel på hur polisutredningar inte får gå till.
Det är jag stolt över att jag gjorde sålde skinnet det är ju skrattretande hur fint den här utredningen är gjord. Dom har verkligen huvudet på spiken trots avsaknaden av en kropp.
Fy fan så skickliga och Borgar han bör dom ha med och känna misstänkta på pulsen.
Drotz och co har nya analyser att fixa med.Så än pågår förundersökningen om vem som mördade Marina. Och det är bara en hårsmån ifrån att fälla den här ljugande, utsugaren till parasit för mord.
Ska fira och njuta då rättvisa har skipats.
Undrar om han hamnar på vanligt fängelse det tror inte jag han är en säkerhetsrisk.
En sån jävla bra utredning alltså alla rätt och precis som väntat och det jag sa hon kommer hittas.