Citat:
Ja, jag har sett en avtalskopia.Du har hänvisat till detta som varken är en lagtext eller handlar om inneboende.
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Jag har lämnat här tidigare angående de lagparagrafer om vad som gäller för inneboende det har du tydligen inte läst.
Har du sett avtalet?
Har du sett avtalet?
Du har hänvisat till detta som handlar om upplåtelse i andra hand, inte inneboende. Skillnaden är att vid andrahandsboende hyr man hela bostaden, vid inneboende hyr man del av bostad. Visste du inte det?
Du har hänvisat till detta som varken är en lagtext eller handlar om inneboende.
Läser du aldrig det du länkar till?
Vad är det för "lagparagrafer om vad som gäller för inneboende" du menar?
Citat:
Spelar ingen roll om jag laddar upp eller inte, du kommer att beskylla mig för lögn iaf.
Vägra ladda upp det betyder att du är inne på samma spår som innan, och då lögner,.
Citat:
Menar du att kriminalteknikerna, liksom du, inte klarar grundskolematten?
Det du räknar på i blod är inte vad kriminalteknikerna räknar på, så ditt räknande är inte intressant.
Citat:
Det behöver jag inte förklara, det står i FUP. Jag redogjorde exakt för hur vittnet inte kunde se rampen för bilen stod ivägen.
Inte dina skottvinklar heller eller att du påstod att ett vittne inte såg rampen för det va en bred bil i vägen. Men du förklarade aldrig hur vittnen kom eller vad vittnet åkte i eller vilken vinkel vittnen såg rampen i. Lögner kommer du ingen vart med.
Citat:
Varför försöker du att argumentera då?
Jag bryr mig väldigt lite om avtalet dådet inte finns några anmälningar eller utredningar om att fel begåtts. Fredrik hade inga rättigheter det är min ståndpunkt här och det står jag för.
Citat:
Är falukorven redan slut?
Argument är en sak bevis en annan, och det vore bra om du sorterade dessa , så man slipper dina jävla deckarromaner och dina lögner. Jo, det är bevisat att du både ljuger och har egna tolkningar av polisens utredningar. Och det är riktigt irriterande att se dina konspirationer långt ifrån aktuellt fall.
Jag uppepar frågor som jag har ställt till dig tidigare.
Citat:
Källa?
Lägger man sedan på Fredriks erbjudande till att slakta på den gården han praktiserade på så har man en klar bild över osmakligheten då det handlar om djur och Fredrik
Citat:
Hur avlivar amatörer?
EN yxa i bilen för att avliva påkört vilt är ännu ett tecken på att det finns något som felar hos personen. Amatörer avlivar inte vilt med yxa det vet dom flesta.
Citat:
Sida?
En kamrat i FUP berättar också för en fd flickvän hur mycket Fredrik hatar katter.
Citat:
Källa på att katter i princip aldrig dör av växtförgiftning?
Att katter skulle dö av växtförgiftning är bara rena rama påhitten och det sker i princip aldrig.
Skulle då resten av djuren vara förgiftade av växter som Fredrik passat och bott med?
Inte en chans utan det är som vanligt bara konspirationer utan värde.,
Skulle då resten av djuren vara förgiftade av växter som Fredrik passat och bott med?
Inte en chans utan det är som vanligt bara konspirationer utan värde.,
Citat:
Hercule Poirot? Är det den här medlemmen du menar?
Här gäller väl Hercule Poirot vad jag förstår så det berör enbart fiktion realitet vet man inte vad det är.
Citat:
Och vad har polisens utredning förankring i? TR-domen:
Vad andra gissar om blodets mängd kan man bortse ifrån då det inte har förankring i polisens utredning.
Citat:
Du har påstått att jag har påstått att Marina sköt sig själv och spädde ut blodet. Vad kallar du ditt påstående, ett misstag eller en lögn?
Däremot säger utredningen på denna punkt alltså inget mera exakt om när blodfläcken uppkommit och inte heller om hur mycket blod som orsakat den.
Väljer du att inte visa upp det så är det nog precis så som polisen och MJ:s anhöriga har agerat. Inget avtal = ingen rätt till bostaden.