2012-03-30, 11:12
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Du frågade mig varför han spekulerat här inne när han vägrade att göra det när han var häktad. Så jag ställer en motfråga. Vad spekulerade han här inne om? Har han öht spekulerat?

Angående varför de inte utredde andra gärningsmän, följde upp andra personer i slasken.
Citera
2012-03-30, 11:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Angående varför de inte utredde andra gärningsmän, följde upp andra personer i slasken.
Har han spekulerat om det i tråden? Och varför skulle han ha spekulerat om det under häktningen? Såvitt jag vet fick han aldrig frågan.
Citera
2012-03-30, 11:28
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Har han spekulerat om det i tråden? Och varför skulle han ha spekulerat om det under häktningen? Såvitt jag vet fick han aldrig frågan.

Det e bara att gå in på hans profil och läsa hans inlägg. Varför skulle han inte göra det under häktningen?
Hur vet du att han inte fick frågan under häktningen? Var du där? Eller litar du blint på vad fidde skriver till dig?
Citera
2012-03-30, 11:31
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Det e bara att gå in på hans profil och läsa hans inlägg. Varför skulle han inte göra det under häktningen?
Hur vet du att han inte fick frågan under häktningen? Var du där? Eller litar du blint på vad fidde skriver till dig?
Läs igen, läs rätt.
Citat:
Du hävdar att han spekulerar mer i tråden än under häktningen. Källa? Peka ut ett inlägg där han spekulerar mer än i häktet.
Citera
2012-03-30, 11:34
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Läs igen, läs rätt.

Du hävdar att han spekulerar mer i tråden än under häktningen. Källa? Peka ut ett inlägg där han spekulerar mer än i häktet.

Läs hans inlägg
Citera
2012-03-30, 13:14
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det är ju alldeles riktigt. Det är ju speciellt en användare som ägnar sig åt att sprida okvädesord i sina inlägg. Hens identitet lär ju inte lämnas ut annars vore det idé att kräva skadestånd av hen.

Fast du glömmer en sak skadestånd kan man inte kräva då uppgifterna finns innan och dessutom i en FUP: Hur står det till med din verklighetsuppfattning? Är den lika usel som när du brukar ljuga?
Sen när får någon skadestånd för att den får sitt belastningsregister upplagt?
En sanning är det så att du inte tål sanningen?

Du ljuger och hittar på en massa är det verkligen så seriöst? Kom igen då du har något med kött på benen för det har du inte här. Lär dig veta vad som gäller då du uttalar dig om felaktigheter,.

Citat:
Frågan är om användaren har fog för sitt agerande?

Utveckla gärna då du är känd för att blanda korten och ljuga. Vågar du svara på vad egentligen menar här?

Citat:
Du frågade mig varför han spekulerat här inne när han vägrade att göra det när han var häktad. Så jag ställer en motfråga. Vad spekulerade han här inne om? Har han öht spekulerat?

Det räcker att du backar några dagar så ser du då han fläker ut Fr*d här inne som misstänkt då han får förfrågan om hur man kan komma nära sanningen. Det är rena spekulationen och fel uthängd person. Svineri kallas det.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-03-30 kl. 13:17.
Citera
2012-03-30, 13:16
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Nu gällde mitt inlägg det osannolika att MJ själv försökt iscensätta sin egen död. Var hittar du resultatet av mätningarna av den funna blodmängden? Nu tänker jag inte prova, men jag har svårt att se hur man kan få till en så enormt stor blodfläck med enbart 2-3 dl blod.

FUP: 274/288. Man har slagit på 2 l blod och ca 90% stannar i bäddmadrassen. Fläcken är lite mindre än fläcken på resårbotten som polisen tillhandahöll.

Fläcken på resårbotten borde då rimligen ha gjorts av ca 2-3 dl blod. Det övre lagret suger väl upp ganska bra och sprider ut det.

Blodfläcken upptäcktes den 3/1-11 av ex:ets fru.

28/7-4/8 ska den kommit dit om den MT ska vara GM. 13/8 i samband med MTs frisläppning så bytes låset. Det var ett stort intervall när man gjorde en tidsbestämmning och baserat på detta så är det möjligt att blodfläcken kom dit efter den 13/8.
Detta skulle ju förklara varför polis, tekniker och hundar inte upptäcker något blod på BP.

Detta scenario är inte det mest sannolika men det är definitivt inte osannolikt.
Citera
2012-03-30, 13:18
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
FUP: 274/288. Man har slagit på 2 l blod och ca 90% stannar i bäddmadrassen. Fläcken är lite mindre än fläcken på resårbotten som polisen tillhandahöll.

Fläcken på resårbotten borde då rimligen ha gjorts av ca 2-3 dl blod. Det övre lagret suger väl upp ganska bra och sprider ut det.

28/7-4/8 ska den kommit dit om den MT ska vara GM. 13/8 i samband med MTs frisläppning så bytes låset. Det var ett stort intervall när man gjorde en tidsbestämmning och baserat på detta så är det möjligt att blodfläcken kom dit efter den 13/8.
Detta skulle ju förklara varför polis, tekniker och hundar inte upptäcker något blod på BP.

Detta scenario är inte det mest sannolika men det är definitivt inte osannolikt.

En ytterligare lögn och stämmer som vanligt inte in med polisen och SKL analyser.
Får du betalt av Fredrik för att ljuga i ämnet? Jag tror bestämt att troll som du inte går över polisens utredning.

Citat:
Varför ska han spekulera? Han vet ju vad som hänt. Hade han varit oskyldig och brytt sig om Marina, då hade han nog fan undrat, letat och spekulerat.

Han påpekade i alla fall att Fr*d va mer misstänkt, och allt för att lägga fokus på andra än sig själv.
Precis som hans mor sa "han gör allt för att komma undan".
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-03-30 kl. 13:51.
Citera
2012-03-30, 14:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Läs hans inlägg
FS har skrivit under två nick i tråden. Dessa nick har sammanlagt över 800 inlägg. Jag tänker inte leta igenom dessa över 800 inlägg för att hitta det du avser. Vg precisera.

Och samtidigt ber jag dig att svara på dessa frågor innan du frågar mer.
Citat:
Citat:
ricochet, har dom väl varit inne på eller?
Mot vadå? letsdoit föreslog lampfoten. Knappast, lampan hade flugit, och GM hade aldrig låtit den vara kvar som bevis.
Citat:
Citat:
Det anser jag att det gör genom att bevisa att artmix var fredrik genom att lägga ut det fotot. Även att han var med och skrev i tråden gav ju ännu mer uppmärksamhet åt hans håll. Så han är själv skyldig till att han blivit mer omtalad än om han hade gett faen i att lägga ut sin bild och "medverka" (mest via ombud). Jag tror att detta är uträknat av fs för att få mer skadestånd, men jag lovar att så inte är fallet. Det blir snarare mindre stålar att bränna. Förresten artmix: välkommen till att söka ett riktigt jobb snart när f-kassan kommer att ompröva din deltidspension. Ps Lycka till i framtiden med jobb & hus.

Vad är det för pension du menar? Varifrån skulle den komma?
Citat:
Citat:
Kanske var det så att om det nu spilldes något på golvet så kanske det fanns något annat där som gick att ta bort. Behövs ingen städning
En kula som går igenom en kropp brukar spilla blod på andra ställen än på golvet. Dessutom måste kroppen och madrasserna föras genom hela bostaden. Tror du att det fanns mattor hela vägen?
Citat:
Citat:
Wakeboard etc
Ni kan inte tänka er att det är sant som han säger, att ryggproblemen uppstod senare?
Citat:
Citat:
Jag menade att Polisen fått en fullmakt av kronkalle för att agera utan att de var där.
Så du tror inte heller att åklagaren hade använt det som mordmotiv i rättegångarna?
Citat:
Citat:
http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.1563236-mordmisstankt-kraver-skadestand

Sociala medier-> internet....
Ja, och?
Och slutligen ber jag dig att precisera vilka frågor jag inte svarar på:
Citat:
H*n kanske gör som du ofta brukar göra, skiter i att svara på frågan
Citera
2012-03-30, 15:12
Bannlyst
Citat:

Jag tror ändå att det behövs en stor mängd blod för att få den spridningen som resulterar i en såpass stor fläck som det var. Dvs mycket blod som runnit genom flera kanaler under en inte alltför lång tid. Typ genom en bäddmadrass..Fläcken är ju nästan lika stor som halva resårmadrassen. Du får knappast den fläcken om du "bara" häller ut 2 dl blod.
Senast redigerad av Mariooo 2012-03-30 kl. 15:28.
Citera
2012-03-30, 15:13
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det räcker att du backar några dagar så ser du då han fläker ut Fr*d här inne som misstänkt då han får förfrågan om hur man kan komma nära sanningen. Det är rena spekulationen och fel uthängd person. Svineri kallas det.
Precisera "några dagar". Jag hittar inte inlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
En ytterligare lögn och stämmer som vanligt inte in med polisen och SKL analyser.
På vilket sätt är bagarn29:s inlägg en lögn som inte stämmer in med polisens och SKL:s analyser?
Citera
2012-03-30, 15:31
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Jag tror ändå att det behövs en stor mängd blod för att få den spridningen som resulterar i en såpass stor fläck som det var.

En självklarhet och det har man konstaterat ganska bra anser jag.
Bara att det rann ner emellan sängen är ju en tydlig indikering på att Marina förlorade så pass mycket blod att hon inte har överlevt.
Det här är inget som tillkommit under tid eller liknande och man tog flera prover vid sista analysen som konstaterade att det mesta är Marinas blod.

Det är lite typiskt med millimeter logiken här inne ändå är samtliga mordutredare är klara med vem som mördade Marina. Så sitter det några få individer och förstör ett helt ämnet och förvillar, och sprider sin egna fantasier i tråden., Skrattretande och så typiskt, som om man skulle vara mer än de som verkligen utreder sån här skit.
Ja, än är inte siste idioten född.

Som tur är kan läsare se mediauppgifter och läsa sig till det som verkligen gäller i fallet och bortse från struntpratet som förekommer här.,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in