Citat:
Ursprungligen postat av JensLapidus
Visst har området blivit avsökt av polis och till viss del allmänheten, men polisens sökområde är inte så stort om man ser till FUP. Största insatsen var väl kedjan som gick kring huset och dess närhet. Det finns ännu outforskade ställen och så även sjöar. Dock svårt att gå skallgång i en sjö...
Jag reagerade också på att en ideell organisation sätter en budget på 500:-/person...men när jag gick in på sidan och fick ett efternamn på Jerri så klarnade det...antar att Jess**ka är hans syster.
Precis som det står på sidan så kommer jag själv ihåg att det i media stod om att det skramlats ihop en kedja via Facebook då killen försvann i Göteborg, i samma veva som Elin Krantz. All heder åt att folk går kedjor men tyvärr tvivlar jag lite på den här organisationen. Jag har tyvärr lågt förtroende för Jerri, en tomte i mina ögon...men det fanns ju några till i organisationen så vi får väl se vad som händer i april. Jag kan gärna gå med dem men jag tänker då inte betala för det!
Jag kommer själv försöka ta mig ut igen för det finns några ställen till jag vill se i Svartedalen. Sen finns det ett ställe vid havet som ska kollas närmre på...tänk om GW har rätt ändå...det bästa av allt, det kostar gratis!

Jag är övertygad om att hon inte ligger i något hav eller sjö. Fredrik va här i tråden och sa vid det tillfället då man fann en kroppsdel med skjorta att Marina har en sån. Nej, då tänkte jag att det jävla aset har inte dumpat henne i havet alls utan han ville bara ge villospår och spela oskyldig, men den gick inte jag på. Hon är nedgrävd och hans hand den va skadad, så han har grävt på bra. Det tar att gräva med just den handen som håller i spadtaget. Han tror han är smart den pundaren, men han är så sönderrökt att det blåser ur det han har på axlarna.
Han har haft tur med tid och slarv samt att han varit tyst i princip på förhören inget annat.
Och han är kapabel att mörda fler antingen djur eller människor.
Ja man skulle kanske bege sig till trakten och sortera terrängen , bjuder du på fika då eller om du ska dit?
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
Alla som inte tror på vampyrer eller på att en människa som förblött den mängden kan traska iväg ur sängen som om ingenting har hänt.
Men det är egentligen meningslöst och bara slöseri med tid och kraft att svara på dina idiotfrågor och ifrågasättanden av självklara saker.
Ja givetvis klarar ingen att förlora 2 liter blod det är ju sinnesförvirrat att ens tänka den tanken.
Man får helt enkelt förlita sig på den utredningen som är gjord och inte fantasier som inte har grunder.
Idiotfrågor kan man ju bara hoppa över egentligen. Och bara försöka inse att bevisen inte höll, men oskyldig är han inte.
Citat:
TheNisei Styrelsen för Missing People Sweden hade idag ett möte med Marinas mor där vi gick igenom vilka sökområden som är aktuella, vad som är avsökt och inte, vilka sjöar som dyk är aktuella i o.s.v. Vi går ännu inte ut med information om var fokus kommer ligga vid skallgången. Denna information kommer släppas 2-3 veckor innan skallgången.
Jag tänkte nästan det att föräldrarna skulle vara behjälpliga här. Dom vet ju en del och har funderat också under tid. Bra jobbat!