Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Okej. Nu blev det ju så att går och svara på en sak som MrsMagoo påstår och då blir det kanske som när Essohasse gick och svarade på två saker som var ställda till henne alltså total kaos.
Jag håller med om att MrsMagoo kan ta fram dokument på ett bra sätt det blir däremot värre när det inte finns skriftligt underlag. Om hon tolkar det fel eller om hennes tolkning inte kommer tydligt fram när hon skriver det vet jag inte men det blir inte så sällan lite fel.
Jag håller med om att MrsMagoo kan ta fram dokument på ett bra sätt det blir däremot värre när det inte finns skriftligt underlag. Om hon tolkar det fel eller om hennes tolkning inte kommer tydligt fram när hon skriver det vet jag inte men det blir inte så sällan lite fel.
Man får helt enkelt sålla i inläggen och inte ta allt som skrivs för fakta..
Värre är det med skribenter som medvetet försöker få något felaktigt att framstå som fakta, okunniga skribenter som hävdar att de har rätt även fast de blir överbevisade om motsatsen. TP exempelvis..
Eller som Lalajlaj som försöker framstå som seriös men som själv utelämnar källa vid tvärsäkra uttalanden om utredningen och sen envist struntar i att tala om var han fått det ifrån.
För att inte tala om ändringar i citat så de får en helt annan innebörd än vad det var från början för att hjälpa en lögnare. Det är riktigt illa.
Magoo töntar sig aldrig och påstår sig ha "fakta" hon vet ingen annan har, och sen använder det i tråden utan att lägga fram det som andra gör.
Ta slaskklubben..vad säger att de ens har innehållsförteckningen? De kanske ställer frågor till FS om vilka som är hörda och han kan ge de svar han vill? Det är väl så det brukar gå till?
Trovärdigheten hos ett par skribenter har rasat till botten (om de nu hade någon från början) och då pratar jag inte om Magoo..
Angående slasken som använts tidigare till att hävda att många inte är hörda...det är ganska vanligt att förhör hamnar under sekretess, dvs inte i slasken. Det är också mer vanligt än ovanligt att sidor i slasken saknas när "privatpersoner" begär ut den. Slarv eller medvetet gjort av polis låter jag vara osagt. Den åtalade kan genom sin advokat eller själv be att få veta om specifika personer är hörda, vilket FS får göra om han nu tror att utredarna misskött sig.
Senast redigerad av Mariooo 2011-10-14 kl. 18:39.
Senast redigerad av Mariooo 2011-10-14 kl. 18:39.