2011-10-07, 15:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Stämmer din karta verkligen? Enligt FUP befinner sig bilägaren som FS kollade upp under en annan mast där vid Anvik.
Anvik ligger inom det blå området, alltså Kode O. Bilägaren har en annan operatör, och alltså annan cellindelning.
Citera
2011-10-07, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Anvik ligger inom det blå området, alltså Kode O.

.
Citera
2011-10-07, 15:05
Bannlyst
Citat:
Anvik ligger inom det blå området, alltså Kode O. Bilägaren har en annan operatör, och alltså annan cellindelning.

Jaha, hur fick du veta detta? Hur Telias master sträcker sig? Kan man beställa kartor?
Citera
2011-10-07, 15:09
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jaha, hur fick du veta detta? Hur Telias master sträcker sig? Kan man beställa kartor?
Man kan titta på telefonlistan, sid 13/14 PDF. Där finns karta med begränsningslinjer för Kode O. Jag har förlängt de linjerna på min karta.
Citera
2011-10-07, 15:09
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essohasse
Följande handskrivna brev ankom Gbg:s Tingsrätt 2011-09-06.

Det framgår inte i dagboksanteckningen att kuvertet/kopia av kuvertet är infört i akten.
Jag är nyfiken på var brevet är poststämplat.

Vem kan ha skickat detta brev och varför?

Det var märkligt skrivet. Vem kan vara intresserad av det veckan efter FS släpptes?
Och, vad menar h*n? Fastigheten skrevs över på Marina innan hon försvann så att hon därefter är försvunnen spelar ju ingen roll avseende lagfartspapprena.
Vem har belånat huset? - Pappan eller Marina? Och vem skulle vara intresserad av belåningen av huset?
Citera
2011-10-07, 15:11
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guardian Angel
Det var märkligt skrivet. Vem kan vara intresserad av det veckan efter FS släpptes?
Och, vad menar h*n? Fastigheten skrevs över på Marina innan hon försvann så att hon därefter är försvunnen spelar ju ingen roll avseende lagfartspapprena.
Vem har belånat huset? - Pappan eller Marina? Och vem skulle vara intresserad av belåningen av huset?
Pantbreven utfärdades innan M fick fastigheten, och behöver inte betyda att fastigheten är belånad. Källa: Fastighetsregistret
Senast redigerad av Quarrel 2011-10-07 kl. 15:14.
Citera
2011-10-07, 15:20
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Pantbreven utfärdades innan M fick fastigheten, och behöver inte betyda att fastigheten är belånad.

Jaha, det grundades på pantbrev... Säger ingenting om belåningen i nuläget. Hur kan man då skriva ett sådant brev till tingsrätten? Och, vad vet den personen om värdet?
Citera
2011-10-07, 15:24
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JensLapidus
Har hört om nån schäferklubb men vet ej vart den ligger.

Stället FS sov på är här om jag inte förstått helt galet. Det sitter i dag en bom uppför den lilla backen som dom tittar upp mot i vallningsfilmen.

Varför i all sin dar skulle han kört in där för att sova?

TILLÄGG: - Var det inte på denna väg någonstans som privata hundar hade betett sig konstigt?
Senast redigerad av Guardian Angel 2011-10-07 kl. 15:26.
Citera
2011-10-07, 15:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jaha, det grundades på pantbrev... Säger ingenting om belåningen i nuläget. Hur kan man då skriva ett sådant brev till tingsrätten? Och, vad vet den personen om värdet?
Det kan jag inte svara på, bara att sammanlagda värdet av pantbreven är 1 087 500 kr, och de utfärdades åren 1983-2003.
Citera
2011-10-07, 15:28
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Varför i all sin dar skulle han kört in där för att sova?

TILLÄGG: - Var det inte på denna väg någonstans som privata hundar hade betett sig konstigt?
Han körde småvägar för att han inte hade körkort. Enligt FUP lade han sig att sova för han var för tidig, skulle inte vara hemma före kl 10.

Hundarna diskuterades i morse, du får gärna läsa.
Citera
2011-10-07, 15:32
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Ja det kanske finns rum för textanalys i utredningen för någon verkar väldigt sniken här.
Citera
2011-10-07, 15:32
Bannlyst
Citat:
Man kan titta på telefonlistan, sid 13/14 PDF. Där finns karta med begränsningslinjer för Kode O. Jag har förlängt de linjerna på min karta.

Var hittar du detta att åklagaren påstår att FS är under masten Kode O?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in