Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag medger misstag när jag gör dem. Jag skriver inte att det får du leta efter själv i FUP när jag gör misstag. Jag skriver inte heller att du får vänta till HR och inte kan, vill eller får belägga. Jag tar inte ens ett antagande från FHL som belägg.
Första inlägget i denna tråd, förlåt Quarrel att just du nu blev citerad, men jag har byggt på min vrede. Inte mot dig, men mot tonen i denna tråd de senaste dagarna. Jag vill inte att detta inlägg drabbar/höjer någon speciell utan det är mer om allmän art av innehållet i denna tråd. Se allt som ex.
Jag har läst samtliga inlägg i denna tråd och spenderat många timmar på att periodvis läsa ikapp och jag har gjort det med spänning då detta fall av någon anledning lockar.
De senaste veckorna har dock tonen bland er skribenter förändrats och fokus ifrån fallet "Marina försvunnen" har förbyts till att veta bäst och att snacka tungor.
Mariooo/lalajlaj är ett exempel. lalajlaj, du har snart 10 k post här, sjönk inte till andras låga nivå.
Och Marioo svara på relevanta frågor du får för dina påståenden eller skriv att du spekulerar utan täckning.
Och till flera av er andra, ifrågasätt gärna fakta om ni kan förklara er på ett relevant sätt varför..
Var tydliga med om ni tror, spekulerar eller hänvisa till fakta om ni påstår nyare saker som tidigare ej diskuterats
Hoppas få läsa denna tråd tills någon är fälld men undrar om jag orkar pga den senaste tidens dravel.
Ursäkta ev stavfel
Vill även tillägga att jag enbart svarar på kommenterar detta inlägg ger i pm för att inte förstöra tråden ytterliggare.