2011-10-10, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Men det verkar inte vara samma fabrikat av barnens inkontinetsskydd som den som fanns i Ms säng.
Har M själv inhandlat inkontinetsskydd?

Varför skulle det inte var ett av dessa skydd mamman skickade med? Var hittar du fabrikat på de skydd som FS fick? Sen om MJ beställde ytterligare skydd saknar betydelse. Mamman beskriver det skydd som hittades i Marinas säng.
Citera
2011-10-10, 23:13
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag medger misstag när jag gör dem. Jag skriver inte att det får du leta efter själv i FUP när jag gör misstag. Jag skriver inte heller att du får vänta till HR och inte kan, vill eller får belägga. Jag tar inte ens ett antagande från FHL som belägg.

Första inlägget i denna tråd, förlåt Quarrel att just du nu blev citerad, men jag har byggt på min vrede. Inte mot dig, men mot tonen i denna tråd de senaste dagarna. Jag vill inte att detta inlägg drabbar/höjer någon speciell utan det är mer om allmän art av innehållet i denna tråd. Se allt som ex.

Jag har läst samtliga inlägg i denna tråd och spenderat många timmar på att periodvis läsa ikapp och jag har gjort det med spänning då detta fall av någon anledning lockar.
De senaste veckorna har dock tonen bland er skribenter förändrats och fokus ifrån fallet "Marina försvunnen" har förbyts till att veta bäst och att snacka tungor.
Mariooo/lalajlaj är ett exempel. lalajlaj, du har snart 10 k post här, sjönk inte till andras låga nivå.
Och Marioo svara på relevanta frågor du får för dina påståenden eller skriv att du spekulerar utan täckning.
Och till flera av er andra, ifrågasätt gärna fakta om ni kan förklara er på ett relevant sätt varför..
Var tydliga med om ni tror, spekulerar eller hänvisa till fakta om ni påstår nyare saker som tidigare ej diskuterats

Hoppas få läsa denna tråd tills någon är fälld men undrar om jag orkar pga den senaste tidens dravel.

Ursäkta ev stavfel

Vill även tillägga att jag enbart svarar på kommenterar detta inlägg ger i pm för att inte förstöra tråden ytterliggare.
Senast redigerad av stortan 2011-10-10 kl. 23:16.
Citera
2011-10-10, 23:13
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Sunt förnuft i all ära, men hade sunt förnuft används i denna utredning hade det funnits någon dömd i dag. Om sunt förnuft råder i tråden kan jag inte svara på, känns ibland osäkert.

Jag kommer inte gå in på några detaljer angående blod, kulhål med mera i Marinas sovrum, jag har inga synpunkter på detta i dagsläget. Jag tror hon dog i sängen och att det är sannolikt att kulhålet kan ha något med hennes försvinnande att göra.

Hörsägnen eller berättelser från ex är inte ett bevis för att FS utfört ett mord. Skulle detta räcka kan alla med ex dömas utan övrig bevisning.

Källa på att det är FS kisskydd?

Källa på det.

Det va väl inte riktigt rättvist då du är fullt medveten om hur svårt det är att bevisa mord utan kropp.
Den uppfattningen bör du ha om jag inte helt har fått dig fel om foten.
Hörsägen är skvaller i fupen är det oberoende vittnen som talar som inte har anknytning till varandra så deras trovärdighet är stor här,.
Citera
2011-10-10, 23:20
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Varför skulle det inte var ett av dessa skydd mamman skickade med? Var hittar du fabrikat på de skydd som FS fick? Sen om MJ beställde ytterligare skydd saknar betydelse. Mamman beskriver det skydd som hittades i Marinas säng.
Det framkom i TR att det inte är av samma fabrikat.
Citera
2011-10-10, 23:22
Bannlyst
Citat:

Vilka var inte av samma fabrikat? Det som låg i sängen och de som MJ skaffade?
Citera
2011-10-10, 23:23
Bannlyst
Citat:
Må så vara men troligen av samma typ. Vilket inte utesluter att de kommer från samma källa.

Samma vara men olika leverantör men uthämtat från samma instans/lasarett.
Senast redigerad av HNTR 2011-10-10 kl. 23:26.
Citera
2011-10-10, 23:24
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Vilka var inte av samma fabrikat? Det som låg i sängen och de som MJ skaffade?
De som var beställda till FS barn och den som fanns i Ms säng. De inkontinensskydden kommer inte från samma fabrikat.
Citera
2011-10-10, 23:25
Bannlyst
Citat:
De som var beställda till FS barn och den som fanns i Ms säng. De inkontinensskydden kommer inte från samma fabrikat.

Det behöver de inte göra heller då hon fick skydden från lasarettet. Lasarettet tillverkar inga skydd.
Citera
2011-10-10, 23:27
Bannlyst
Citat:

Läs inlägget ovan. dvs 17751
Citera
2011-10-10, 23:27
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Från vilken fabrikat kom kissskyddet i Ms säng ifrån?
Var det samma som beställts till FS barn?
Spelar det någon roll? Vilken i så fall?
Citera
2011-10-10, 23:29
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Det behöver de inte göra heller då hon fick skydden från lasarettet. Lasarettet tillverkar inga skydd.
Lasarettet beställer skydd och de skydd FS fick stämmer inte med de skydd som låg i Ms säng eftersom de inte kom från samma fabrikat.
Har M köpt egna till att skydda sängen från sitt röda sirapsblod?
Citera
2011-10-10, 23:32
Bannlyst
Citat:
Lasarettet beställer skydd och de skydd FS fick stämmer inte med de skydd som låg i Ms säng eftersom de inte kom från samma fabrikat.Har M köpt egna till att skydda sängen från sitt röda sirapsblod?

Vem säger det? FS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in