2011-10-10, 23:35
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Vem säger det? FS?
Det framkom av försvaret i TR.
Citera
2011-10-10, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Det framkom av försvaret i TR.

Det är klart att FS inte vill känna igen inkontinensskyddet. Han ville ju inte ens se blodpölen på det. Vad FS säger och vad som är sant är två helt skilda saker. Du får nog ha lite mer belägg än så på att det inte var ett av de skydd mamman gav honom.
Citera
2011-10-10, 23:41
Bannlyst
Citat:
Det är klart att FS inte vill känna igen inkontinensskyddet. Han ville ju inte ens se blodpölen på det. Vad FS säger och vad som är sant är två helt skilda saker. Du får nog ha lite mer belägg än så på att det inte var ett av de skydd mamman gav honom.

Tror du någon i tråden inte är införstådd med detta
Citera
2011-10-10, 23:41
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stortan
Första inlägget i denna tråd, förlåt Quarrel att just du nu blev citerad, men jag har byggt på min vrede. Inte mot dig, men mot tonen i denna tråd de senaste dagarna. Jag vill inte att detta inlägg drabbar/höjer någon speciell utan det är mer om allmän art av innehållet i denna tråd. Se allt som ex.

Jag har läst samtliga inlägg i denna tråd och spenderat många timmar på att periodvis läsa ikapp och jag har gjort det med spänning då detta fall av någon anledning lockar.
De senaste veckorna har dock tonen bland er skribenter förändrats och fokus ifrån fallet "Marina försvunnen" har förbyts till att veta bäst och att snacka tungor.
Mariooo/lalajlaj är ett exempel. lalajlaj, du har snart 10 k post här, sjönk inte till andras låga nivå.
Och Marioo svara på relevanta frågor du får för dina påståenden eller skriv att du spekulerar utan täckning.
Och till flera av er andra, ifrågasätt gärna fakta om ni kan förklara er på ett relevant sätt varför..
Var tydliga med om ni tror, spekulerar eller hänvisa till fakta om ni påstår nyare saker som tidigare ej diskuterats

Hoppas få läsa denna tråd tills någon är fälld men undrar om jag orkar pga den senaste tidens dravel.

Ursäkta ev stavfel

Vill även tillägga att jag enbart svarar på kommenterar detta inlägg ger i pm för att inte förstöra tråden ytterliggare.
Efter att ha läst samtliga inlägg i tråden kommer du med en minst sagt klen analys. Vem tror du mördade Marina? (Jag vill inte ha svar via PM. Ska du svara så svara i tråden.)

Hoppas du orkar svara och, naturligtvis läsa, tills FS (eller ingen) blir fälld.
Citera
2011-10-10, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HNTR

Ja, tyvärr finns det nog tre stackare som inte är införstådda med det.
Citera
2011-10-10, 23:54
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Att FS ord inte är sanningen, anser inte alla i tråden. Har du inte noterat det?
Citera
2011-10-10, 23:54
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Efter att ha läst samtliga inlägg i tråden kommer du med en minst sagt klen analys. Vem tror du mördade Marina? (Jag vill inte ha svar via PM. Ska du svara så svara i tråden.)

Hoppas du orkar svara och, naturligtvis läsa, tills FS (eller ingen) blir fälld.

Godkväll och tack för dina fina tonen som gör att jag gör ett undantag mot det jag tidigare skrev.

Självklart tror jag FS är skyldig, har aldrig tvivlat på detta. Det jag vände mig emot var tonen imellan er som så flitigt skriver och som driver/gör denna tråd som jag tidigare läste med spänning men som jag nu tycker börjar likna mer en tråd av personliga ifrågasättanden.

Läs gärna tråden i foto om Terje och se skillnaden om att driva en tråd i god anda framåt

Essohasse får gott vänta på svar om hans inlägg (som verkat försvunnnit), vem gillar inte damer
Senast redigerad av stortan 2011-10-10 kl. 23:59.
Citera
2011-10-10, 23:59
Medlem
essohasses avatar
Citat:
Citat:
Lasarettet beställer skydd och de skydd FS fick stämmer inte med de skydd som låg i Ms säng eftersom de inte kom från samma fabrikat.
Har M köpt egna till att skydda sängen från sitt röda sirapsblod?
Vem säger det? FS?

FUP 240 Protokoll över jämförelse/sammanpassning mellan material

Citat:
Analys och slutsats
G119, G129 och G130 är i det närmaste identiska. De har ungefärligen samma mått och
uppbyggnad samt verkar vara av samma fabrikat och tillverkning.
G111 är av annat fabrikat.
Senast redigerad av essohasse 2011-10-11 kl. 00:04.
Citera
2011-10-11, 00:05
Medlem
stortans avatar
Vad ja ville få fram var bla att såga inte varje skribents inlägg med fotknölarna utan att kunna presentera fakta om motsatser som är bevisade. Om ni nu måste ifrågasätta inlägg så var tydliga med att ni inte tror det är rimligt, att det är bevisat, att det är uteslutet etc. Tråden är på väg mot sandlådan pga vissa flitiga skribenter.
Att sen vissa personer som lyckats palla ett äpple inte vill berätta var borde ni alla förstå att det kan bero på att han vill få ut så mycket mer av sitt träd. Avslöjar han stället kommer ägaren sedan vakta stället och då uteblir frukten.
Citera
2011-10-11, 00:21
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stortan
Godkväll och tack för dina fina tonen som gör att jag gör ett undantag mot det jag tidigare skrev.

Självklart tror jag FS är skyldig, har aldrig tvivlat på detta. Det jag vände mig emot var tonen imellan er som så flitigt skriver och som driver/gör denna tråd som jag tidigare läste med spänning men som jag nu tycker börjar likna mer en tråd av personliga ifrågasättanden.

Läs gärna tråden i foto om Terje och se skillnaden om att driva en tråd i god anda framåt

Essohasse får gott vänta på svar om hans inlägg (som verkat försvunnnit), vem gillar inte damer
Javisst är FS skyldig. Han är en mördare. Men eftersom TR ogillade åklagarens åtal är han just nu frisläppt. Åklagarens överklagan kan ändra på det.

Är detta den första tråden du följer på Krim? Den "tonen", som du kallar det, är inte ovanlig i trådar på det här forumet.
Citera
2011-10-11, 00:35
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Det undrar jag också. Skälet är att en moderator flyttade den hit då fallet kom upp i Tingsrätten.

Sedan pågår ju en brottsutredning så det är inte helt fel att tråden ligger här.

Men TR konstaterade ju att det inte fanns bevis för att Dominan inte längre är i livet så jag anser nog att vi inte skall gå händelserna i förväg
Det är ju märkligt att polis/åklagare inte gått vidare med Hollandspåret eftersom Marina tidigare vart där då hon träffat en kille mellan förhållandet P/FS.
Och på den Hollandsresan så nämnde hon inget till sina föräldrar att hon skulle iväg.

Sen att Fred också i förhör nämner Hollandspåret och en kille Allan som M skulle träffa vid tiden då hon försvann kan ju tyckas vara ett sammanträffande.
Varför avslutades polisförhör med Fred efter att han kommit med sådana tips i nov-10?
Citera
2011-10-11, 00:38
Bannlyst
Citat:
Det är ju märkligt att polis/åklagare inte gått vidare med Hollandspåret eftersom Marina tidigare vart där då hon träffat en kille mellan förhållandet P/FS.
Och på den Hollandsresan så nämnde hon inget till sina föräldrar att hon skulle iväg.

Sen att Fred också i förhör nämner Hollandspåret och en kille Allan som M skulle träffa vid tiden då hon försvann kan ju tyckas vara ett sammanträffande.
Varför avslutades polisförhör med Fred efter att han kommit med sådana tips i nov-10?

Det är vi fler i tråden som tycker tror jag, Att låsa sig till en osympatisk och satsta 100% att få denne fälld misslyckades ju totalt i TR men lyckades dupera flera infantila skribenter i tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in