2011-10-10, 15:35
Medlem
Vad är chansen att det är Marinas kvarlevor som har hittats? Det är dryga 10 mil mellan Källdalen och Grebbestad.

Hur många dagar hade GM på sig att utföra dådet och sedan "gömma" kroppen?

Ifrån tiden för dådet till första polis/anhörig kontakt?
Citera
2011-10-10, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JensLapidus
Ja, man kan ju undra vad dom har för belägg för det, helt galet i detta läge att begränsa sig från dom första fyra till endast Marina. Jag blir lättad om det är hon, men en smula förvånad...

Du får gärna undra Men vi övriga skribenter vet att Aftonslasken gör allt för att sälja lösnummer
Citera
2011-10-10, 15:48
Medlem
JensLapiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HNTR
Du får gärna undra Men vi övriga skribenter vet att Aftonslasken gör allt för att sälja lösnummer

Då tillhör jag också skaran "övriga skribenter", men eftersom rubriken nyligen ändrades till mer specifikt att det skulle vara hon och när man sen klickar sig in på länken står det att dom ska jämföras med hennes...vilket redan tidigare framgick. Lågt, men jag förstår varför den kallas för Aftonhoran här på forumet...
Citera
2011-10-10, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JensLapidus
Då tillhör jag också skaran "övriga skribenter", men eftersom rubriken nyligen ändrades till mer specifikt att det skulle vara hon och när man sen klickar sig in på länken står det att dom ska jämföras med hennes...vilket redan tidigare framgick. Lågt, men jag förstår varför den kallas för Aftonhoran här på forumet...

OK då är du med
Citera
2011-10-10, 15:52
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wrigley
Vad är chansen att det är Marinas kvarlevor som har hittats? Det är dryga 10 mil mellan Källdalen och Grebbestad.

Omöjligt att säga eftersom vi inte vet vem som är GM, vi vet inte ens om det finns en GM.
Citera
2011-10-10, 15:56
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Ja nu ändrar man rubriken det kan vara Marina...jäkla kloak den blaskan.

Jo det fattar jag men jag menar 1 års tid eller 2 års tid?
Likvax? Man ser om personen drunknat eller utsatts för brott?
Det fetade:
Fel, man ser på sin höjd om personen var vid liv eller död då h*n hamnade i vattnet, kort sagt om h*n andades.

Men det finns nog inte så mycket kvar efter år i vatten.

Tillägg: om inte brott kan styrkas av att kroppen uppvisar tydliga skador, t.ex. kulhål.
Senast redigerad av Ull-Strumpa 2011-10-10 kl. 16:08. Anledning: tillägg:
Citera
2011-10-10, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Omöjligt att säga eftersom vi inte vet vem som är GM, vi vet inte ens om det finns en GM.

Vi vet inte ens om det finns ett BO

Allt vi vet är att en person är anmäld saknad
Citera
2011-10-10, 16:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wrigley

01:00 28/7 till 2/8.
Senast redigerad av bagarn29 2011-10-10 kl. 16:20.
Citera
2011-10-10, 17:21
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
01:00 28/7 till 2/8.

det sista säkra livstecknet från MJ är vid ca 18-19-tiden på tisdagen (27/7) då hon pratade i telefon med en arbetskamrat samt systern.
Citera
2011-10-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa

På vilket sätt kan det inte vara en GM om hon har blivit styckad? Har hon skurit av sig armar och ben och drivit till havs??
Citera
2011-10-10, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JesperNilsson
På vilket sätt kan det inte vara en GM om hon har blivit styckad? Har hon skurit av sig armar och ben och drivit till havs??
Har någon påstått att de kroppsdelar som hittats är styckade? Då har jag missat något.
Citera
2011-10-10, 18:26
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yznof
Har någon påstått att de kroppsdelar som hittats är styckade? Då har jag missat något.

Jag inbillar mig att kroppen "bara" är i delar p.g.a naturens gång. Skulle bli mycket förvånad om det visar sig att fynden utgörs av MJ. Jag tror nämligen inte att GM skulle våga frakta en död kropp så långt som till havet. Men jag hoppas jag har fel. Detta mord behöver klaras upp!
Senast redigerad av allegrageller 2011-10-10 kl. 18:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in