2011-10-06, 22:26
Medlem
KluvenTungas avatar
För att inte riskera att gå alltför mycket OT (för det vill väl ingen?) vore det tacknämligt om Lalalajl kunde tala ur skägget huruvida denne har full tillgång till slasken, eller inte?

Det är i skuggan av dessa inlägg min ösäkerhet infinner sig:

https://www.flashback.org/sp32829642
https://www.flashback.org/sp33132045

Nu kan kännedom i & om, slasken skilja sig (något) åt mellan postare; men Quarrel syns uppenpart sanningsenlig i detta stycket: https://www.flashback.org/sp33134356

Så vad hindrar Lalalajl att dela samma öppenhjärtighet? Ut med det Lajlajlaj - det borde inte vara så svårt att erkänna att också du sitter med en innehållsförteckning du värnar likt en bibel. Eller?
Har du och Qaurrel delat samma slask?
Citera
2011-10-06, 22:27
Medlem
Kams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JensLapidus
Jjagare, vad tror du om en ny roadtrip kommande vecka?
Jaaa, ni som bor åt det hållet ge er ut och se er omkring. Jag bor för långt borta, men vill så gärna att Marina hittas. Please!
Citera
2011-10-06, 22:30
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Betyder inte så mycket för brottet egentligen men angående ryggproblemen talar han sanning, han har komprimerd disk och kota.Du nämnde något om att han tidigare hade varit intagen på psyk, vilken han förnekade i denna P7:a. Hade du något dokument som påvisar det?

Visste inte att du var läkare oxå
Citera
2011-10-06, 22:31
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Det gör inte droger då

Ja, det där är lite komiskt. Många missbrukare (mer regel än undantag) skyr psykofarmaka som pesten - kallat hispatjack av dem själva. Dock går det bra att slänga i sig ansenliga mängder flödder (benso), morfintabletter o.s.v.
Att blanda alla möjliga droger och självvalda piller är inget problem, men blir de erbjudna en Atarax (används för allergier, men också för ångest) för att dämpa oron så skriker de i högan sky och tror det skall försämra deras hälsa.
Citera
2011-10-06, 22:35
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Rättsmedicinalverkets dnr
G11-4278

Skolgång/utbildning/arbeten
Problem förekom i grundskolan där Svensson bland annat hade svårt att koncentrera sig. Han gick
sista året i skolan på ungdomshem och gymnasieprogrammet med inriktning el avbröts på grund
av ekonomiska problem. Sista terminen på ungdomshem Kullavik i Göteborg gick han också i
arbete som elektronikmontör på ett företag där han sedan arbetade under ytterligare ett år. Han har
därefter haft olika anställningar genom AMS-åtgärder och även perioder av arbetslöshet. Det senaste är att Svensson har haft praktikjobb inom Hagfors kommun, hans eget önskemål är att syssla med något fotorelaterat, vilket intresserar honom. Då han läste upp grundskolebetygen

Vem sa att han hade arbetat? Jag tyckte nog att man va ganska klar med det här och det visar ju sig att det inte är riktiga arbeten den här mördaren haft utan det är korrekt att säga att han va en parasit.
En stor looser som levt på Marina inget annat.
Allvarligt talat, vad gör du själv?
Du sitter här på FB och tjattrar från morgon till natt och spyr galla över FS inte har fast
anställning.
Citera
2011-10-06, 22:36
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Vart finns info om båten ute på Ålvatten?

Varför har dom inte kollat Rörsjön? Där finns det ju en möjlighet att rulla ner en kärra för berget och den faller väl sista halvmetern cirka. Det sågs ju en grå större bil där mitt i natten, av KH tror jag det var. Vet dock inte djupet på den sjön eller hur dyig den är. Har bara hört via en jag känner att den är "död" och även dyig. Har dock inga belägg för detta. Står man och tittar ner i vattnet ser man inget direkt, dock ligger det nog rostiga bildelar lite till höger och lite till vänster om man står uppe och tittar ner. Men i mitten av bergets sluttning är det inget. Kan det ha tryckts ner av en tung kärra med tung last??

Delar från en golf cabbe
Citera
2011-10-06, 22:38
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
OK, någon desperat tekniker som vill göra om essohasses experiment?

Haha, ja jag ställer gärna upp som dragare om du agerar last. Inte så att jag vill bli av med dig, tvärt om, utan bara för att stilla trådens funderingar kring rimligheten i frågan.

Lovade tidigare att presentera fakta kring blödning i samband med en skottskada, dvs volym/tid.
Tyvärr var inte de uppgifterna alls översättningsbara till det här fallet, beklagar!
Citera
2011-10-06, 22:38
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Visste inte att du var läkare oxå

Måste man vara läkare för att meddela vilken diagnos läkarna ställde på hans rygg?
Citera
2011-10-06, 22:39
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perVers2.1
Haha, ja jag ställer gärna upp som dragare om du agerar last. Inte så att jag vill bli av med dig, tvärt om, utan bara för att stilla trådens funderingar kring rimligheten i frågan.

Lovade tidigare att presentera fakta kring blödning i samband med en skottskada, dvs volym/tid.
Tyvärr var inte de uppgifterna alls översättningsbara till det här fallet, beklagar!
Jag väger i närheten av M, men tyvärr är jag inte lika ledlös som en död person, så det blir nog svårt att packa mig.
Citera
2011-10-06, 22:41
Medlem
JensLapiduss avatar
Citat:
Jag väger i närheten av M, men tyvärr är jag inte lika ledlös som en död person, så det blir nog svårt att packa mig.

Slappna av bara...
Citera
2011-10-06, 22:46
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Jjagare, vad tror du om en ny roadtrip kommande vecka?

Lätt, har den lilla draggen liggandes i bilen från förra besöket
Citera
2011-10-06, 22:52
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Jag tror inte pengarna räcker till.

Tror inte M har fraktats i bil faktiskt. Om man gör det antagandet så minskar ju arealen att söka på avsevärt. Hyr in några hundar, en helikopter. Hemvärnets folk kanske ger rabatt på sin tid. Hyr dyrt kan det bli?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in