Rättsmedicinalverkets dnr
G11-4278
Skolgång/utbildning/arbeten
Problem förekom i grundskolan där Svensson bland annat hade svårt att koncentrera sig. Han gick
sista året i skolan på ungdomshem och gymnasieprogrammet med inriktning el avbröts på grund
av ekonomiska problem. Sista terminen på ungdomshem Kullavik i Göteborg gick han också i
arbete som elektronikmontör på ett företag där han sedan arbetade under ytterligare ett år. Han har
därefter haft olika anställningar genom AMS-åtgärder och även perioder av arbetslöshet. Det senaste är att Svensson har haft praktikjobb inom Hagfors kommun, hans eget önskemål är att syssla med något fotorelaterat, vilket intresserar honom. Då han läste upp grundskolebetygen
Vem sa att han hade arbetat? Jag tyckte nog att man va ganska klar med det här och det visar ju sig att det
inte är riktiga arbeten den här mördaren haft utan det är korrekt att säga att han va en parasit.
En stor looser som levt på Marina inget annat.
Citat:
Ursprungligen postat av Kokko-Laban
Ja, det kanske är så att ett adrenalinpåslag kan ge bränsle till styrkeövningar som man normalt inte skulle klara av. Jag ser framför mig första avsnittet av Hulken på färg-tv från slutet av -70 eller början på -80talet där David Banner lyfter upp en bil (!) någon decimeter när en kvinna hamnat under bilen i en trafikolycka.
Det är sånt där om tungt osv som är rent skitprat och inget annat.
Han klarar nog fan att ta i och lyfta tungt. Det va samma i Elintråden om den tyngsta stenen det va 100 sidor om hur negern skulle orkat detta osv.
En polis vittnade om att det gick alldeles utmärkt som vanlig man att lyfta stenen.