2011-10-06, 00:58
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Sedan är det ju massor av folk som borde ha hört av sig på hans födelsedag via sms - men alla dessa sms fastnade någonstans i atmosfären och nådde aldrig fram - inkl. sms:et från MJ kl. 10:01:39. Å andra sidan befann sig FS just då i sin sovbil så det finns en viss möjlighet att han i sömnen har raderat sms på löpande band.

Varför skulle det vara massor av folk som skulle gratta honom? Enligt MrsMagoo så var det tydligen så illa att hans mamma skrek rakt ut sin åsikt om honom.
En del andra har ju beskrivet honom som en osympatisk typ men ändå skulle han få massor av gratulationer hmm.
Citera
2011-10-06, 01:12
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Du får vara mer precis om vad du vill veta om slasken.

Det vet jag, det var ett gemensamt beslut för att vi tyckte att vi inte funkade som par.
Men vi funkade bra som vänner och arbetskamrater.

Det ser knappast så ut nej då brevet indikerar på något helt annat så den här lögnen är det ingen som går på. Slasken ska ses om ett förvillande från sig själv och inget annat, så tror han folk är dumbommar.

Citat:
Ursprungligen postat av Artmix
Det beror ju på att dom inte utrett möjligheten att det kan vara någon annan om hon är död.
För det finns inget som bevisar att hon verkligen är död.

Inte det? Jo då, det gör det allt men den här k*ken försöker påstå något annat han som inte ser en stor jävla blodpöl.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-10-06 kl. 01:15.
Citera
2011-10-06, 01:15
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hade det inte varit väldigt misstänkt om FS hade alibi för tiden 27/7- 4/8?
Jag går inte runt och tänker på om jag har alibi när jag rör mig ute, gör du?

På den tiden jag själv var ute i svängen hade jag aldrig mer kontanter än nödvändigt trots att kortköp inte var uppfunnet då.
Det gör inte jag heller. Men jag hade valt ett bättre övernattningsalternativ än en grav och en pytteliten bil om jag hade haft ca 4060:- i plånboken. Och då hade jag haft ett alibi.
Citera
2011-10-06, 01:27
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Det gör inte jag heller. Men jag hade valt ett bättre övernattningsalternativ än en grav och en pytteliten bil om jag hade haft ca 4060:- i plånboken. Och då hade jag haft ett alibi.

Han har ju inte setts av en enda människa det är inte korrekt med tanke på alla platser han varit på.
Att påstå saker som att man inte tänker på alibi är ju bara nonsens och inget vettigt argument alls.

Graven är det minst troliga här dessutom och villervalla runt vägarna och olika platser som han surrar om.Han säger att saker faller bort jo men visst "sure".
Kanske cannabinolet som etsat sig fast i den skrynkliga hjärnan.
Han förnekar dessutom mobilernas riktningar i inlägg här och läser man vad den sjuka fan skrivit så ser man ju exakt vem det är som informerat ämnet/tråden om olika saker det är ju Fredrik själv.
Det sitter små ekon sen och upprepar det han sagt det är helt hysteriskt enligt mig.

Det är ju grav erande.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-10-06 kl. 01:32.
Citera
2011-10-06, 06:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joakim65
Vilket mobil nummer ringer AH finns inget nummer angivet i FUP799
men FS har tagit emot samtalet på vilken mobil telefon då?
Enligt FS ringde mamman till mobilen som finns i telefonlistan, men han missade samtalet.
Citera
2011-10-06, 06:07
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ur förhörsprotokollen:
https://www.flashback.org/sp32733588

Och bäddmadrasser fanns det också:
https://www.flashback.org/sp32733872

Kan det vara något annat han glömt?
Han svarade FHL när han senast sov i sängen, i inlägget svarade han när han senast hade sex i sängen. Enligt honom själv igår kväll.
Citera
2011-10-06, 06:08
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Sedan är det ju massor av folk som borde ha hört av sig på hans födelsedag via sms - men alla dessa sms fastnade någonstans i atmosfären och nådde aldrig fram - inkl. sms:et från MJ kl. 10:01:39. Å andra sidan befann sig FS just då i sin sovbil så det finns en viss möjlighet att han i sömnen har raderat sms på löpande band.
Inte enligt telefonlistan.
Citera
2011-10-06, 06:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Han svarade FHL när han senast sov i sängen, i inlägget svarade han när han senast hade sex i sängen. Enligt honom själv igår kväll.

Nej, FHL frågar FS när han låg i sängen senast. Inte sov..
Du är löjlig i dina försök att försvara FS.

Grejen är att FHL vill veta när FS befann sig i MJ:s säng sista gången. Han säger i förhör "någon gång förra året", här på FB säger han 27/8. Samma dygn som MJ försvinner.

Edit: Tack för hjälpen med inlägget Letsdoit!
Citera
2011-10-06, 06:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Nej, FHL frågar FS när han låg i sängen senast. Inte sov..
Du är löjlig i dina försök att försvara FS.

Grejen är att FHL vill veta när FS befann sig i MJ:s säng sista gången. Han säger i förhör "någon gång förra året", här på FB säger han 27/8. Samma dygn som MJ försvinner.

Edit: Tack för hjälpen med inlägget Letsdoit!
FUP, sid 1024:
Citat:
Eller resårmadrassen som det heter. Kan du komma ihåg när du själv låg i den sängen senast?
FS uppfattade att FHL ville veta när han senast sov i sängen. Om FHL ville veta när han senast befann sig i sängen skulle han ha frågat det. I sammanhanget före frågan framgår inte att FHL ville veta det.
Citat:
Det är flera saker. Bland annat var det när han sov i MJ:s säng sist..var han köpte knarket är en stor ändring. Jag kan gå igenom de nya versionerna lite noggrannare någon dag. Det var en hel del..
När återkommer du med de nya versionerna?
Citera
2011-10-06, 06:50
Bannlyst
Citat:
FUP, sid 1024:

FS uppfattade att FHL ville veta när han senast sov i sängen. Om FHL ville veta när han senast befann sig i sängen skulle han ha frågat det. I sammanhanget före frågan framgår inte att FHL ville veta det.

När återkommer du med de nya versionerna?

FS försöker hitta på bortförklaringar till sina lögner. Det handlar återigen om förnekelse. När FHL frågar när han låg i sängen sist vill inte FS veta av sängen..den har han inte "legat i sen förra året".

Detta med sängen är en viktig sak som FS ändrat stort på.
Citera
2011-10-06, 06:53
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
FS försöker hitta på bortförklaringar till sina lögner. Det handlar återigen om förnekelse. När FHL frågar när han låg i sängen sist vill inte FS veta av sängen..den har han inte "legat i sen förra året".

Detta med sängen är en viktig sak som FS ändrat stort på.
Hur ser du att FS inte ville veta av sängen? Och på vilket sätt har FS ändrat stort på detta med sängen? Och när tänker du återkomma med de nya versionerna? "Det var en hel del..".
Citera
2011-10-06, 07:07
Bannlyst
Citat:
Hur ser du att FS inte ville veta av sängen? Och på vilket sätt har FS ändrat stort på detta med sängen? Och när tänker du återkomma med de nya versionerna? "Det var en hel del..".

Du behöver inte bete dig som en tjurig 4-åring Quarrel.

FS säger i förhör att han kommer fram till Mölndal 22.30 så han måste ha åkt 21.30. Sen visar det sig att han höll på med datorn 22.23, då blev svaret detta:

https://www.flashback.org/sp32689532
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in