2011-10-02, 08:34
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Polisen sa att de flesta var hörda och de hade alibi.(det arbetet fortsatte antagligen) Sen att hobbydeckare här på FB inte hittar alla alibin förvånar mig inte det minsta..
Jag vill ha ordentlig källa på att de inte är kollade ordentligt innan jag börjar leta alternativ gm.
I FUP förhörs tre expojkvänner (förutom FS) och 14 sexkontakter. Ingen av expojkvännerna tillfrågas om alibi. Av kontakterna tillfrågas två om alibi. Inget av dessa alibin är förhörda, varken i FUP eller slask, vars innehållsförteckning listar förhörda personer.

Räcker det som källa för att du ska börja leta alternativ GM? Du kan börja bland dessa 17.
Citera
2011-10-02, 08:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
I FUP förhörs tre expojkvänner (förutom FS) och 14 sexkontakter. Ingen av expojkvännerna tillfrågas om alibi. Av kontakterna tillfrågas två om alibi. Inget av dessa alibin är förhörda, varken i FUP eller slask, vars innehållsförteckning listar förhörda personer.

Räcker det som källa för att du ska börja leta alternativ GM? Du kan börja bland dessa 17.

Nej, jag vet att sådana förhör hamnar i slasken..den är på över 1000 sidor. Vad kan den innehålla?
Citera
2011-10-02, 08:44
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej, jag vet att sådana förhör hamnar i slasken..den är på över 1000 sidor. Vad kan den innehålla?
Slaskens innehållsförteckning innehåller namn på förhörda. Inget av alibina finns bland de förhörda.
Senast redigerad av Quarrel 2011-10-02 kl. 08:49.
Citera
2011-10-02, 08:46
Bannlyst
Citat:
Slaskens innehållsförteckningen innehåller namn på förhörda. Inget av alibina finns bland de förhörda.

Det vill jag se med egna ögon som du säkert förstår. Varken du eller TP är någon trovärdig källa.
Citera
2011-10-02, 08:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Det vill jag se med egna ögon som du säkert förstår. Varken du eller TP är någon trovärdig källa.
Vad har jag för anledning att ljuga?

Läs FUP och sök GM bland de som inte är tillfrågade om alibi då.
Citera
2011-10-02, 08:57
Bannlyst
Citat:
Vad har jag för anledning att ljuga?

Läs FUP och sök GM bland de som inte är tillfrågade om alibi då.

Jag har lärt mig av mina misstag. TP är mytoman. Samarbetar någon med med henne får denne tyvärr stå ut med att aldrig mer ha någon trovärdighet.
Citera
2011-10-02, 09:00
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag har lärt mig av mina misstag. TP är mytoman. Samarbetar någon med med henne får denne tyvärr stå ut med att aldrig mer ha någon trovärdighet.
Det hindrar dig inte från att söka GM bland de som inte är tillfrågade om alibi. Du behöver inte ha någon tilltro till mig eller TP för att tro på FUP.
Citera
2011-10-02, 09:01
Bannlyst
Citat:
Det hindrar dig inte från att söka GM bland de som inte är tillfrågade om alibi. Du behöver inte ha någon tilltro till mig eller TP för att tro på FUP.

Jag litar på att polisen kan sitt jobb. Kommer någon med trovärdig källa på att det finns en trolig alternativ gm ska jag tänka om.
Citera
2011-10-02, 09:06
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag litar på att polisen kan sitt jobb. Kommer någon med trovärdig källa på att det finns en trolig alternativ gm ska jag tänka om.
Anser du att polisen har visat att den kan sitt jobb i detta fall?
Citera
2011-10-02, 09:12
Bannlyst
Citat:
Anser du att polisen har visat att den kan sitt jobb i detta fall?

Att ett stort misstag begås av en kriminalare innebär inte att hela styrkan ideligen gör misstag.
Citera
2011-10-02, 09:15
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Att ett stort misstag begås av en kriminalare innebär inte att hela styrkan ideligen gör misstag.
Ett misstag?
Citat:
Polisen sa att de flesta var hörda och de hade alibi.(det arbetet fortsatte antagligen) Sen att hobbydeckare här på FB inte hittar alla alibin förvånar mig inte det minsta..
Jag vill ha ordentlig källa på att de inte är kollade ordentligt innan jag börjar leta alternativ gm.
Det går att ifrågasätta källor hur länge som helst. Så detta är tydligen ett tomt löfte.
Citera
2011-10-02, 09:23
Bannlyst
Citat:
Ett misstag?

Det går att ifrågasätta källor hur länge som helst. Så detta är tydligen ett tomt löfte.

Jag har sett att polisen gjort ett misstag i utredningen, när de missade blodet. Däremot ser jag hela tiden de grova missar, felaktigheter, lögner, feltolkningar TP gör, och har gjort tidigare. Tyvärr..trovärdigheten är lika med noll där. Jag väljer själv vem jag kan lita på.
FS gjorde ett STORT misstag när han valde den personen att dela material med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in