2011-10-05, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Jag håller med om att man upplever detta som skumt.

Vad kan man tänka sig att innehållet i sms:et var?

Detta med blodpälen är något som jag skulle vilja ha svar, kan det vara förnekelse.

Det kan stå vad som helst i det smset. "Köp mjölk" ? "Jag slutar jobba 17.00, ha maten klar"?
Jag kallar hans beteende förnekelse. Det är inte ovanligt i dessa sammanhang.
Citera
2011-10-05, 14:21
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Finns det något förhör PF i slasken?

Nej, hittar inget, men om du PM:ar efternamnet kan jag även göra en sökning också.

Eller menar du exet Per F?
Senast redigerad av Lalajlaj 2011-10-05 kl. 14:25.
Citera
2011-10-05, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag kommer att få samma svar som han alltid har lämnat. Eller tror du att han är mer öppenhjärtlig mot mig? Sitter jag t.o.m. med ett erkännande?

Nej, det tror jag inte. Killar som FS är lite av experter på att känna av vilka de kan manipulera däremot.
Senast redigerad av Mariooo 2011-10-05 kl. 14:25.
Citera
2011-10-05, 14:22
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psync
Jag ställer frågan till Quarrel igen:

Menar du IR eller blåtand i det läget?
Ingetdera. Om du har läst nästan hela tråden kan du väl läsa dagens inlägg också. Det är mindre än tio sidor.
Citera
2011-10-05, 14:28
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Nej, hittar inget, men om du PM:ar efternamnet kan jag även göra en sökning också.

Eller menar du exet Per F?

Lite svårt då inkorgen är full. Ja, det är exet jag menar.
Citera
2011-10-05, 14:33
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Lite svårt då inkorgen är full. Ja, det är exet jag menar.

Nej, inget i slasken.
Citera
2011-10-05, 15:14
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Jag håller med om att man upplever detta som skumt.

Vad kan man tänka sig att innehållet i sms:et var?

Detta med blodpälen är något som jag skulle vilja ha svar, kan det vara förnekelse.

Här är en bra bild som han påstår att han inte ser vad det är.

http://www.2shared.com/photo/6xBih-RH/blod1.html?
Citera
2011-10-05, 15:32
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Här är en bra bild som han påstår att han inte ser vad det är.

http://www.2shared.com/photo/6xBih-RH/blod1.html?

Jo, jag vet, det var det jag menade med förnekelse.
Citera
2011-10-05, 16:07
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
/.../ Jag framförde teorin att ha ville slippa förklara varför han var under Brobacka-masten därför att han ville skydda langaren.
Det måste rubriceras som en något konstifik teori eftersom FS - så fort han fått vetskap om Brobacka-masten ändrade sin version till att ha befunnit sig i langarens lägenhet - som givetvis täcktes av denna mast. Här blev han också tvungen att ändra tiden för sin hemkomst. Detta har ingenting med att skydda någon langare att göra. "Langaren" förblir lika okänd om han så hade träffat denne på taket till järnvägsstationen i Stora Höga.

Eftersom det alltså inte haft minsta betydelse om han hade träffat langaren på en p-plats eller i en lägenhet så måste man fråga sig vad han egentligen hade för ärende i Brobacka (nära sjön Anten). - Genomgick han ett reningsbad?
Citera
2011-10-05, 16:09
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Jo, jag vet, det var det jag menade med förnekelse.

Det finns en skrivelse i dagbokbladet och innehållet i TR från en "undrande" som jag begärt ut det låter ju lite konstigt anser jag.
Och även p7an vill jag läsa.
Kanske i morgon får man ta del av "undrande".
Citera
2011-10-05, 16:20
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det finns en skrivelse i dagbokbladet och innehållet i TR från en "undrande" som jag begärt ut det låter ju lite konstigt anser jag.
Och även p7an vill jag läsa.
Kanske i morgon får man ta del av "undrande".

Ja, det låter intressant, vad kan detta vara.
Citera
2011-10-05, 16:26
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Det måste rubriceras som en något konstifik teori eftersom FS - så fort han fått vetskap om Brobacka-masten ändrade sin version till att ha befunnit sig i langarens lägenhet - som givetvis täcktes av denna mast. Här blev han också tvungen att ändra tiden för sin hemkomst. Detta har ingenting med att skydda någon langare att göra. "Langaren" förblir lika okänd om han så hade träffat denne på taket till järnvägsstationen i Stora Höga.

Eftersom det alltså inte haft minsta betydelse om han hade träffat langaren på en p-plats eller i en lägenhet så måste man fråga sig vad han egentligen hade för ärende i Brobacka (nära sjön Anten). - Genomgick han ett reningsbad?

Försök glömma langare, vi kan inbilla oss att han träffade en hora istället.

Till saken hör att FS vill inte uppge alibi för dessa få timmar, det är varken kriminellt eller gör någon skyldig.

Han kunde svarat att "jag minns inte", eller "jag vägrar berätta". Men han berättade ändå viss information med vissa restriktioner.

Kanske han var i hamnen i Gbg på porrklubb och han tyckte att det var hans privata bussiness.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in