Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nämn ett vetenskapligt fakta som jag inte tar åt mig.
Varför ville jag hitta magasinkärran? Varför vill jag att någon ska kolla granntomten? För att FS ska gå fri?
Jag har förklarat att jag inte misstänkliggör FS därför att så många andra gör det.
Ditt inlägg är ett uttalande av en sinnessjuk människa, det står helt klart.
Anledningen till att du sitter och spammar ner tråden med ditt tokpostande all din vakna tid beror alltså på att det är för många skribenter som anser FS skyldig!
Du sitter alltså här och käbblar för käbblandets skull, trots att du egentligen tror på samma GM som de skribenter du käbblar med!
Ok, då har vi fått en förklaring. Då förstår vi varför du håller på som du gör.
Tyvärr så gör det inte ditt spammande mer uthärdligt.
Wikipedia
Citat:
Internettroll, eller bara troll, är Internetslang för användare som medvetet skriver ett stort antal provokativa, märkliga, ickerelevanta eller oseriösa diskussionsinlägg på Internetforum (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram en känslomässig debatt, ofta utanför själva ämnet för huvuddiskussionen. Trollen ses ofta delta i ett otal diskussioner samtidigt och föder ilska, vanmakt och skadar sinnesstämningen hos övriga användare som hugger på de krokar de lägger ut. Om trollen inte ignoreras eller blockeras kan de ibland lyckas ta död på forum.