Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Vad jag har sett och hört så hade inte föräldrarna något mot FS.
Däremot systrarna kände sig förbisedda över att M valde FS framför dem.
I TRs förhör med syster H så framkom det att hon gav M ett ultimatum den 23/7, och det var att M fick välja mellan henne eller FS.
Vi kanske inte ska förstora upp att hela familjen var engagerad över Ms val av pojkvän när det bara var systrarna.
Däremot systrarna kände sig förbisedda över att M valde FS framför dem.
I TRs förhör med syster H så framkom det att hon gav M ett ultimatum den 23/7, och det var att M fick välja mellan henne eller FS.
Vi kanske inte ska förstora upp att hela familjen var engagerad över Ms val av pojkvän när det bara var systrarna.
Det får man verkligen hoppas att dom hade lite att säga om att Marina va ihop med en som är dömd 18 gg och röker brass. Inte arbetar en enda gång i hela sitt liv.Slår sitt barn och sina x.
Tja listan kan göras lång, så jag hoppas att dom verkligen hade något att säga om detta slödder. Annars anser jag att dom inte är normala.
Citat:
Jo då det var färdigt ett år innan i alla fall för Marinas del hur Fredrik tolkade detta kan man spekulera om och allt tyder på att han blev svartsjuk och mördade henne.
Enligt syster H som hade kontakt med M den 23/7 så verkar M inte vara riktig färdig med FS eftersom syster H ställe ett ultimatum att M fick välja mellan FS eller H.
Citat:
Tidigare än så skulle jag tippa på.
Vem säger att M ville bli av med FS innan sommaren slut?
Citat:
Bra där är klart vad hon ville och inte vill och det klargör hur plågad hon är av Fredrik.
Ursprungligen postat av acustic
Brevet från Marina till Fredrik sid 1138.
Usch!