2011-09-16, 07:58
Medlem
har ni metall detektor med er för marina verkar ha ett smycke på sig på foton jag har sett
Citera
2011-09-16, 07:58
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Som jag ser det är det jätteinsats som jjagare och Jens Lapidus gör. Dom vill aktivt leta efter kroppen på den mördade Marina.

Vilket/vilka områden kommer ni att kolla?

vilka ska du kolla??
Citera
2011-09-16, 08:11
Medlem
efter henne som din sambo nog vet vart han grävt ner
Citera
2011-09-16, 08:15
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Absolut, helt klart värt en egen liten analys t.o.m. särskilt som den misstänkte är aktiv härinne. Varför fortsätta att motvilligt svara på frågor? Traumabearbetning?

Han vill väl visa omvärlden hur oskyldig han är och vilken hemsk poliskomplott han blivit utsatt för - ännu värre än den polisbrutalitet han blev föremål för då polisen nästan bröt sig in i huset efter han misshandlat sitt yngsta barn.

Egentligen är han en hyvens grabb som ägnar sig åt välgörenhet: samlar toarullar för att ge till barn som vill pyssla på dagis, men sina egna får han inte träffa.

Han är fruktansvärt missförstådd. Igen. Det är ganska synd om honom.
Senast redigerad av rubbergirl 2011-09-16 kl. 08:18.
Citera
2011-09-16, 08:15
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutehumlan

svarar du på frågor som inte finns du eller?
Citera
2011-09-16, 08:30
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
neej, å me tanke på att ja e en bimbo så kan ni verkligen inte förvänta er värst mycke.

Ja bimbo är väl en grav jävla underdrift! Du skriver sån där taskig lunarstormsvenska, eller fjortissvenska: Ja me. Hur e de me dig ida? Ja e en blåst bimbo. De e så jätte mycke. haahhaah han e inte impotent!! de kan ja bevisa. ska ja skicka en bild eller??

Du är pinsam! Han är en lögnaktig pundare och psykopatisk mördare vars liv kantats av ledsna människor och döda djur. Snacka om att inte tillhöra vinnarlaget! Ingen här är intresserad av det där långhåriga helvetets sönderrökta nätter med dig! Vi skiter högaktningsfullt i vad han presterar i sängen eller inte. Totalt ointressant! Det duger inte med att som 38 åring säga att man inte lever efter klockan! Att man som vuxen man inte vet om det är natt eller dag. Fy fan vad tragiskt vilka lögner! Du spelar med livet som insats och du verkar ju ändå inte bry dig om livet så skit fucking samma! Dina fem sekunder i rampljuset är snart över. Samma sak gäller ditt långhåriga lilla husdjur...

Citat:

Haha! Precis!! Låt honom peka ut platsen på en karta. Tyvärr lär han bli friad idag men det lär bli spännande att se vad hovrätten säger om saken!
Citera
2011-09-16, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kam
Planerade inte Kokko-Laban också en tripp med kamera och svampkorg?

Jo det stämmer, du minns rätt, katten.
Tyvärr har min tid inte räckt till ännu, och dessutom bor jag ett antal mil norr om Svartedalen. Men jag lovar att återkomma när/om jag kommer iväg. Om nu inte någon annan gör ett spektakulärt fynd före mig förstås...
Citera
2011-09-16, 08:45
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattella
@ jjagare & Jens Lapidus

Om ni seriöst planerar att söka efter M, så får ni gärna skickar en karta med ett markerat område (specifikt för mig) till mig. Jag ska i så fall försöka dra mitt strå till stacken och göra långa promenader med hunden i detta område.

Obs! Det vore bra om jag inte fick området närmast Ms hus. Man är liksom lite rädd om sig och vill inte bli attackerad av "tossiga" bönder. Man vet ju allt de håller på med, som att ringa bilregistret, skriva hot på brunnar samt anteckna allt och alla som passerar med ett suspekt utsocknes utseende. Fast det värsta scenariet vore att möta Mr pauper ute i en mörk skog (brrrrrrr).
Det är nog lugnt.
Förhoppningsvis vill väl "de tossiga bönderna" att MJ återfinns.
Citera
2011-09-16, 08:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
vilka ska du kolla??

Du är väl aldrig intresserad av att hjälpa till? Du gräver väl på sin höjd i någon flottig chipspåse.
Citera
2011-09-16, 09:26
Medlem
be din sambo att han berättar vart han grävt ner marina efter hon kom på honom att han tagit ut pengar på hennes konto som hon skulle anmäla denna gång att nu fick det vara nog hon var trött på att bli UTNYTTJAD
Citera
2011-09-16, 09:33
Medlem
att hon maskroos har mage att sitta härinne och skoja när det handlar om att hennes sambo har mördat sin fd sambo tyder på omognad och ms magoo har rätt det är precis som hon skriver det jag vill ha skrivet hon har rätt stackars maskroos att vi skall undra vart du tagit vägen sedan
Citera
2011-09-16, 09:35
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
att hon maskroos har mage att sitta härinne och skoja när det handlar om att hennes sambo har mördat sin fd sambo tyder på omognad och ms magoo har rätt det är precis som hon skriver det jag vill ha skrivet hon har rätt stackars maskroos att vi skall undra vart du tagit vägen sedan

skojja?? ja för ni andra är så allvarliga, å sitter inte å skriver massa skit om folk som inte ens har med saken att göra?? Ni skriver skit om mig då ni märker att F inte bryr sig om det ni skriver till honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in