Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Har du överhuvudtaget någon aning om vad letsdoits inlägg handlar om?
Rätten har redan visat på att de kommer att fria honom, kanske du missat det också.

Jag vet nog vad som gäller oroa dig inte för det du.
Det är bara så att jag tycker det är löjligt och det här är ju inget som ger någon klarheter mer än förvirras. Typexempel är ,
"kan du svara så slipper spekulationerna vara här sen"
Sen när fan är en misstänkt mördare ett sanningsenligt vittne?
Är det bara i den här tråden eller?
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Nej, inga frågor men väl ett påstående.
Du talar inte med MT mördare?
Du är ynklig magoo! Du är så kåt på att ställa frågor till FS, men kan inte svälja din stolthet (antagligen p.g.a. all galla som är på väg upp ur dig), du lägger istället ut dina funderingar och hoppas att nån annan ska ställa DINA frågor.
FS kommer antagligen aldrig att svara på dina frågor, det begriper alla i tråden, inkl. du själv.
Du kan inte uppföra dig i en enda tråd. Jag skulle gissa på att du är en person som inte öppnar munnen IRL, men i ett nätforum kan du spy på vad och vem du vill.
Om jag nu blir avstängd tack vare detta inlägg, ja, då må det vara värt d
Nej ser du att jag frågar?
I så fall tar du fram det och påminner mig att det är en misstänkt mördare som sitter här.
Har du inte förstått att jag inte är här för att ställa frågor eller är du bara svagsint?
Jag är här för att tala om min åsikt det är vad som gäller inget annat.
Vill du mig något mer så tar du PM;är du vänlig.
Ställ nu fina snälla frågor som du kan suga in som sanningen så du är nöjd.
För de allra grövsta brotten, såsom mord, gäller ingen preskriptionstid.
Från den 1 juli 2010 gäller att det inte längre sker någon preskription av de grövsta brotten om de begåtts 1 juli 1985 eller senare och om gärningsmannen fyllt 21 år vid brottens begående.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Preskription
Så nu snackar vi lite tid.