Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2010-08-04, 02:01
  #49
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoot4Zion
Jag är Fp-sympatisör, så vad jag anser om invandring och mångkultur borde nog inte vara så oklart. Det finns säkert judar som stöder SD (dock få till antalet), men jag undrar egentligen varför de väljer att göra det. SD har en ganska aggressiv inställning till minoriteter. De vill ju att minoriteter ska överge sitt kulturella arv och bli en del av majoritetssamhället. Jag tror inte det är många judar som är beredda att överge judiskheten till förmån för svenskheten.

Jag trodde i min naivitet att det gick att kombinera judiskhet och svenskhet. Går inte det?
Citera
2010-08-04, 02:09
  #50
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoot4Zion
Inte nog med det, de brukar även ägna sig åt att göra "svarta listor" innehållandes judar.



http://thoralfalfsson.webblogg.se/20...-i-debatt.html

Thoralf Alfssons svarta lista. 3/4 är judar. Också undrar ni varför SD är föraktat av judar?

Gå över till Fp istället, ni inom SD-leden som kallar er Israelvänner. Ni kan liksom inte vara Israelvänner samtidigt som ni förespråkar svensk nationalism och hetsar mot minoriteter som tex araber och romer. Det funkar helt enkelt inte. Man vill inte bli förknippad med sådana typer.

Vad snackar du för jävla skit! ADL, AIPAC, Avigdor Liberman, Ariel Sharon, Ayn Rand...finns en massa judar som hetsar mot araber. Den listan skulle bli gigantiskt lång.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback